Στις 19 Ιουλίου του 2004
Το 1960, οι γραμμές του τραμ ξηλώθηκαν για να δώσουν την θέση τους στα τρόλεϊ. Το υπουργείο Δημοσίων Έργων, είχε προβλέψει πως θα λυνόταν κατά πολύ το κυκλοφοριακό πρόβλημα που είχε αρχίσει να δημιουργείται.
Οι φήμες βέβαια μιλούν και για διαμάχη του τότε πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή, με τη Βρετανική εταιρεία που ήλεγχε την Ηλεκτρική Εταιρεία Μεταφορών, την «Πάουερ» (αργότερα έγινε η δημόσια ΔΕΗ).
Για 44 χρόνια, το τραμ έγινε μια νοσταλγία για τους παλιούς Αθηναίους και ακουγόταν μόνο μέσα από παλιά λαϊκά άσματα. Το 2004, στο πλαίσιο των έργων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, και συγκεκριμένα στις 19 Ιουλίου, εγκαινιάστηκαν οι νέες γραμμές του τραμ, που ξεκινούσαν από το Σύνταγμα, χώριζαν στο Παλαιό Φάληρο και έφταναν σε Πειραιά και Βούλα αντίστοιχα. Μαζί με το μετρό, το τραμ έφτιαξε ένα ευρύτατο σύστημα συγκοινωνιών στην ελληνική πρωτεύουσα.
Καθώς η διαδρομή του τραμ περνάει από την παραλιακή, το τραμ είναι ένα άκρως δημοφιλές μέσο μεταφοράς τους καλοκαιρινούς μήνες. Οι Αθηναίοι το χρησιμοποιούν καθημερινά, καθώς εξυπηρετεί περιοχές που δεν καλύπτονται από το μετρό, όπως η Νέα Σμύρνη και οι παραλιακές συνοικίες.
e-radio.gr