Τρίτη 12 Ιουλίου 2022

Καραγιάννης: Δεσμευτήκαμε να δώσουμε στη Θεσσαλονίκη υποδομές που είχε ανάγκη

Τα τρία χρόνια διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας με τα έργα που ξεκίνησαν στην Θεσσαλονίκη πάνω στην... τούρτα γιόρτασαν τα στελέχη του κόμματος το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης. Η εκδήλωση της ΔΕΕΠ Α’ Θεσσαλονίκης έγινε στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ/ Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας με τις «υποδομές στο επίκεντρο» όπως ανέφερε το σύνθημα. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Θεσσαλονικιός υφυπουργός Γιώργος Καραγιάννης που δεσμεύτηκε πως τα έργα θα συνεχιστούν και η λίστα με αυτά μεγαλώνει και δεν αρκείται στα «10+1» που παρουσιάστηκαν.

Βαγγέλης Στολάκης

Μιλώντας στην «ΜτΚ» ο κ. Καραγιάννης δήλωσε: «Από την πρώτη στιγμή δεσμευτήκαμε να δώσουμε στη Θεσσαλονίκη τις υποδομές που είχε ανάγκη για να αναδείξει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην περιοχή, και αυτό κάνουμε πραγματικότητα. Περάσαμε από την εποχή των ευχολογίων και των μουσαμάδων στην εποχή των μελετών, των διαγωνισμών, των αναδόχων και των εργοταξίων.

Η Θεσσαλονίκη αποκτά σταδιακά τις υποδομές που της αξίζουν. Έχουμε σε λειτουργία ένα υπερσύγχρονο και λειτουργικό αεροδρόμιο, ενώ το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποκτά σιδηροδρομική και οδική σύνδεση που το καθιστούν ισχυρό πόλο ανάπτυξης. Το Μετρό προχωρά με ταχείς ρυθμούς για να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2023, ενώ ήδη έχουμε προσωρινό ανάδοχο για το μεγάλο έργο του Flyover. Την ίδια ώρα, «τρέχουν» σημαντικά οδικά έργα, όπως το «Θεσσαλονίκη – Έδεσσα» και το «Δράμα – Αμφίπολη» που θα προκηρύξουμε άμεσα.

Επίσης, λύσαμε ήδη την εκκρεμότητα ετών του «ορφανού» χιλιόμετρου στην Ποτίδαια και έτσι χιλιάδες επισκέπτες της Χαλκιδικής θα μετακινούνται με ασφάλεια και άνεση. Συνεχίζουμε με την ίδια δυναμική για να παραδώσουμε στις αρχές Σεπτεμβρίου και το άλλο έργο πρόσβασης προς τη Χαλκιδική, το Θερμή-Γαλάτιστα, όπου ήδη έχει δοθεί στην κυκλοφορία το πρώτο τμήμα των 5χλμ. της νέας χάραξης». Και συνέχισε ο κ. Καραγιάννης: «Μόνο τα δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα της Βόρειας Ελλάδας, το Θεσσαλονίκη – Τοξότες και το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, ανέρχονται σε περίπου 3 δις ευρώ, τη στιγμή που όλα τα έργα των Ολυμπιακών Αγώνων κόστισαν περί τα 4 δις ευρώ. Θωρακίζουμε την περιοχή από τις επιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων με τα αντιπλημμυρικά σε Λαχαναγορά, Καλαμαριά, Ωραιόκαστρο, ενώ έχει ήδη εκπονηθεί το Master Plan των αντιπλημμυρικών έργων στη Θεσσαλονίκη. Προχωρά με ταχείς ρυθμούς ένα πρόγραμμα κατασκευής 17 υπερσύγχρονων, βιοκλιματικών, ενεργειακά αναβαθμισμένων σχολικών μονάδων, εκ των οποίων οι 16 θα βρίσκονται στη Δυτική Θεσσαλονίκη».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.», Νίκος Κουρέτας μιλώντας για την πορεία των εργασιών του Μετρό τόνισε πως η πόλη θα αποκτήσει λειτουργικό μετρό στο τέλος του 2023 και πως δόθηκε λύση στο θέμα της Βενιζέλου. «Είμαστε σε διαδικασία υπογραφής της Σύμβασης για τις πρόδρομες εργασίες του Μετρό στη Δυτική Θεσσαλονίκη».

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Κτιριακές Υποδομές Α.Ε.» αναφέρθηκε στα νέα σχολεία που χτίζονται, ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ μίλησε για τα έργα με επίκεντρο την Θεσσαλονίκη και ο Δ.Σ. της «Εγνατία Οδός Α.Ε.» Κωνσταντίνος Κουτσούκος αναφέρθηκε στα «κολλημένα» επί μια δεκαετία έργα που ξεμπλόκαραν.

«Πονάμε όσοι αγαπάμε, γιατί η χαρά μες τη ζωή είναι ακριβή», στίχοι από το γνωστό τραγούδι του ερμηνευτή Θέμη Αδαμαντίδη που ποτέ δεν μας αφήνει να τον ξεχάσουμε…

Δια ζώσης λοιπόν το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης και φυσικά η συμμετοχή πιο πολύ από… τεράστια. Τρία ταξί με το ζόρι αλλά και το «είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα» πιο επίκαιρο από ποτέ.

Περίοδος πυρκαγιών και μία τέτοια άναψε με την μήνυση που κατέθεσε εναντίον του δημάρχου Ζέρβα ο σύλλογος εργαζομένων του Δήμου που μέλη του είναι και οι εργαζόμενοι στην καθαριότητα. Τελικά, η συνεχής σχέση και αρωγή του αρμόδιου αντιδημάρχου Καθαριότητας, στις ενορίες δεν μπόρεσαν να «εξασφαλίσουν την βοήθεια του Θεού» για αποτροπή της εισαγγελική παρέμβασης. Μήπως θέλει πιο πολύ θυμιατό και… μετάνοια;

Ακούσαμε σε τηλεοπτική συνέντευξη του ιστορικού στελέχους της ΝΔ Λευτέρη Γεωργιάδη να λέει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Ένα απ’ αυτά είναι η πειθαρχία στις αποφάσεις του κόμματος, ασχέτως διαφωνιών. Εκτιμάμε ότι η σπόντα αφορούσε στελέχη που δεν πειθάρχησαν στην απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη για την υποψηφιότητα Ταχιάου και σήμερα το φυσάνε και δεν κρυώνει. Βέβαια ορισμένα απ’ αυτά επιβραβεύτηκαν για την απειθαρχία τους αφού διορίστηκαν πρόσφατα στην Διοικούσα Επιτροπή ΝΔ και άλλα ετοιμάζονται να πολιτευτούν. Ο χρόνος όλα τα γιατρεύει!

Οι κακές γλώσσες λένε ότι έχουν διαρρηχθεί οι σχέσεις δύο κουμπάρων. Ο ένας είναι ο πρόσφατα διορισθείς Γενικός Γραμματέας του δήμου Θεσσαλονίκης, ιατρού, Νίκου Λιακόπουλου. Τον άλλο να τον βρείτε εσείς. Μην τα θέλετε όλα από εμάς…

Εκλογές δεν θα γίνουν. Αλλά όλοι και όλες τρέχουν, κλιμάκια, εκδηλώσεις, συνάξεις, μαζώξεις όλων των αποχρώσεων με επικοινωνία που είχαμε με την Πυθία, μάθαμε ότι όλα αυτά δεν θα πάνε στον βρόντο.

Και μια που μιλάμε για εκλογές, διακρίνουμε μία λειψανδρία σε όλα τα κόμματα σαν μια λύση πρωτοποριακή, ριζοσπαστική θα λέγαμε, για επίλυση του προβλήματος θα ήταν το μπέρδεμα των υποψηφίων από άλλους νομούς, δηλαδή οι Κοζανίτες να είναι υποψήφιοι στη Θεσσαλονίκη, οι Ημαθιώτες στην Πέλλα και ούτω καθεξής. Συνέλθετε… Βρείτε άτομα από τις τοπικές κοινωνίες και αφήστε τις μεταγραφές!

Και αφού κάθε τοπικός «Μαυρογιαλούρος» έτρεξε να βγάλει ανακοίνωση ότι επιλύθηκε με παρέμβαση του το αυτονόητο, δηλαδή, να μην ταλαιπωρούνται οι αυτοκινητιστές στην Εθνική οδό που διασχίζει τον νομό Πιερίας, εν μέσω τουριστικής περιόδου δυστυχώς τα ίδια χάλια συνεχίστηκαν και το προηγούμενο τριήμερο, θα ζητήσει κανείς συγνώμη;

Αλλά ξεχάσαμε, τα πυροτεχνήματα κρατούν λίγα λεπτά.

Πόσο γελάμε με την ξαφνική και συνεχή εμφάνιση διαφόρων βουλευτών και εν δυνάμει πολιτευτών στα λεγόμενα social media. Να ξέρετε ότι οι πραγματικοί χρήστες γελάνε διότι αντιλαμβάνονται πλήρως ότι είναι μόνο για την προεκλογική περίοδο.

Το μπούμερανγκ πάντα γυρίζει πίσω.

Μαθαίνουμε ότι ο υποψήφιος δήμαρχος Ευόσμου-Κορδελιού, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, κάνει πολλές κινήσεις και σημαντικές συναντήσεις ώστε η υποψηφιότητα του να αρχίζει να ξεχωρίζει. Αναμένουμε με ενδιαφέρον το κατά πόσο θα το επιτύχει.

Και επειδή τα γιαούρτια κατά την πτώση τους δημιουργούν θεαματικά αποτελέσματα, καλούμε κάθε υπεύθυνο, κάθε αρμόδιο να λύσει, επιτέλους, το διαχρονικό πρόβλημα του ΟΑΣΘ με κάθε κόστος. Δεν πάει άλλο.

Ο αληθινός άρχοντας δεν πρέπει να κοιτάζει το δικό του συμφέρον, αλλά των υπηκόων του

Πλάτων, 427-347 π.Χ., Φιλόσοφος

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 10.07.2022
makthes.gr

sidirodromikanea.blogspot.com