Δευτέρα 9 Μαΐου 2022

Αν λειτουργούσε το City Train στη Θεσσαλονίκη...

Γράφει ο Σωτήρης Βενέτης

Αγαπητά Σιδηροδρομικά Νέα

Αν από το 2014 οι έχοντες τις τύχες των ελληνικών σιδηροδρόμων έπαιρναν στα σοβαρά το επιχειρησιακό σχέδιο "city train" Θεσσαλονίκης και ένωναν σιδηροδρομικά την πύλη "ένα" του λιμένα, όλοι αυτοί οι επιβάτες κρουαζιέρας θα είχαν την ευκαιρία...
 σε 2,5 ώρες να βρεθούν στα Μετέωρα, σε 1 ώρα στο Λιτόχωρο (Όμυμπος / Δίον) ή στους Νέους Πόρους το Καλοκαίρι για ένα σύντομο μπανάκι ή φαγητό. 600 επιβάτες * 62 κρουαζιερόπλοια = 37200 επιβάτες (με πληρότητα μόλις 50%) δεν θα ήταν άσχημα να άφηναν όλα αυτά τα εισιτήρια (και χρήματα) στους Ελληνικούς Σιδηροδρόμους (και στην Ελλάδα). Όταν όμως κορυφαίοι κυβερνητικοί παράγοντες ισχυρίζονται ότι η εταιρία εκμετάλλευσης μπορεί να δρομολογεί και εισιτήρια προς μη εμπορικούς προορισμούς, έτσι απλά για να "πηγαινοέρχονται" άδεια τα τραίνα επειδή η ετήσια "παχυλή" κρατική επιδότηση θα δίνεται "βρέξει - χιονίσει" για τα επόμενα 15 χρόνια, πως θα μπορέσει να υπάρξει πρόοδος στον σιδηρόδρομο στην Ελλάδα, την στιγμή που άλλες χώρες προχωρούν με άλματα;

Βίντεο

sidirodromikanea.blogspot.com