Τρίτη 24 Μαΐου 2022

Με προβλήματα η πρεμιέρα με τα νέα τρένα


Με το αριστερό ξεκίνησαν τα γρήγορα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Την περασμένη εβδομάδα ένα «Λευκό Βέλος» (FrecciaBianca) παρουσίασε προβλήματα στο σύστημα πέδησης (φρεναρίσματος) και αναγκάσθηκε να εκτελέσει ένα δρομολόγιο Λάρισα-Αθήνα με τον… αραμπά.
Σύμφωνα με πληροφορίες κατά την εκτέλεση του δρομολογίου Θεσσαλονίκη-Αθήνα, ενεργοποιούνταν το σύστημα πέδησης χωρίς την παρέμβαση του μηχανοδηγού. Το αποτέλεσμα ήταν η αμαξοστοιχία 61 της 19ης Μαΐου, σύμφωνα με το βολιώτικο newspaper.gr, να φτάσει με καθυστέρηση μιας ώρας και 15 λεπτών στην Αθήνα. Τα «Λευκά Βέλη» είναι τα ανακατασκευασμένα ETR 470 της Alstom που είχε η ιταλική Trenitalia. Είναι η πρώτη γενιά γρήγορων τρένων της ιταλικής εταιρείας που πρόσφατα τέθηκαν σε λειτoυργία στους ελληνικούς σιδηροδρόμους.

Τέλος εποχής για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

-Θέμα χρόνου είναι η αλλαγή της επωνυμίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η εταιρεία έχει μέσα στο όνομα της τον ΟΣΕ καθώς ξεκίνησε το 2005 ως θυγατρική του στον τομέα της εκμετάλλευσης των αμαξοστοιχιών του πάλαι ποτέ ενιαίου κρατικού ομίλου. Η εταιρεία ως γνωστών έχει περάσει από το 2017 στον όμιλο FSI και πλέον πλησιάζει η στιγμή για μία αλλαγή επωνυμίας που θα βοηθήσει τους Ιταλούς να φέρουν νέο αέρα, αλλά κυρίως νέους επιβάτες ξανά στα τρένα. Η αλήθεια είναι ότι όσοι είχαν ζήσει την εμπειρία ΟΣΕ δεν έφευγαν και με τις καλύτερες αναμνήσεις.

powergame.gr

sidirodromikanea.blogspot.com