Ο Ιταλός πρωθυπουργός Μάριο Ντράγκι επισκέφθηκε σήμερα το εργοτάξιο του Terzo Valico dei Giovi-Genoa Junction One Project , του μεγαλύτερου υπό ανάπτυξη έργου βιώσιμης κινητικότητας στην Ιταλία.
Περιλαμβάνει 30 εργασίες διάνοιξης σήραγγας σε 12 εργοτάξια στις περιοχές Piemonte και Liguria, στις οποίες συμμετέχουν περισσότερα από 5.000 άτομα και 2.300 μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (άμεσα και έμμεσα), σχεδόν όλες ιταλικές. Το έργο κατασκευάζεται από Γενικό Ανάδοχο με επικεφαλής την Webuild για την Rete Ferroviaria Italiana (FS Italiane Group) υπό την αιγίδα του έκτακτου Επιτρόπου Calogero Mauceri .Έχει ολοκληρωθεί κατά 77% , χάρη σε ένα σύστημα παραγωγής που λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα. Εκτός από τον Mauceri και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Webuild, Pietro Salini , ο Πρόεδρος Draghi συνοδευόταν από τον Giovanni Toti , Πρόεδρο της περιφέρειας της Λιγουρίας. Renato Franceschelli , ο Νομάρχης; Luigi Ferraris , Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrovie dello Stato. Vera Fiorani , Διευθύνων Σύμβουλος της Rete Ferroviaria Italiana. και Andrea Nardinocchi , Διευθύνων Σύμβουλος της Italferr.
Με συνδυασμένο μήκος 53 χιλιομέτρων, ο νέος σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας/μεγάλης χωρητικότητας θα συνδέει τη Γένοβα και το Μιλάνο σε λιγότερο από μία ώρα ταξιδιού και θα ενισχύσει τις συνδέσεις της Ιταλίας με την Ευρώπη. Θα φέρει τρένα υψηλής ταχύτητας στο λιμάνι της πόλης της Λιγουρίας, από όπου περισσότερα από 100 τρένα θα μπορούσαν να αναχωρούν καθημερινά για το Ρότερνταμ. Ο σιδηρόδρομος αποτελεί μέρος του διαδρόμου Ρήνου-Άλπεων του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (TEN-T), ενός από τα 16 έργα ΔΕΔ-Μ στα οποία συμμετέχει η Webuild στην Ιταλία.
Η διαδρομή είναι εξαιρετικά περίπλοκη, το 70% της γίνεται μέσα από σήραγγες . Διασχίζοντας μια από τις πιο περίπλοκες γεωλογίες στον κόσμο, έχει επιφέρει μεγαλύτερη προσοχή στα μέτρα που απαιτούνται για την εγγύηση της ασφάλειας των εργαζομένων σε κάθε στάδιο της παραγωγής. Σε ολόκληρη τη διαδρομή, έχουν αναπτυχθεί διάφορες μέθοδοι διάνοιξης σήραγγας υπό το φως των διαφορετικών χαρακτηριστικών του εδάφους. Έχουν επιβληθεί αυστηρά κριτήρια αειφορίας, από τη μείωση των επιπτώσεων των εργοταξίων στο περιβάλλον, την επαναχρησιμοποίηση των υλικών που εξορύσσονται και την προστασία των πηγών νερού. Μόλις τεθεί σε λειτουργία, το έργο θα επιτρέψει 33% μείωση του χρόνου ταξιδιού μεταξύ Γένοβας και Μιλάνου, μείωση 29% στην κατανάλωση ενέργειας και 55% μείωση των εκπομπών CO2καθώς ενθαρρύνει τη μεταφορά μακριά από τα οδικά ταξίδια.
Το έργο ήταν επίσης ένα μεγάλο εργαστήριο καινοτομίας, που εγγυάται την ασφάλεια των εργαζομένων και την επαγγελματική κατάρτιση. Έχει συμπεριληφθεί στο Scuola dei Mestieri (Επαγγελματική Σχολή) , μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε σε εθνικό επίπεδο από την Webuild για την εκπαίδευση εξειδικευμένων εργαζομένων στον κατασκευαστικό τομέα για την υποστήριξη των σχεδίων ανάπτυξης υποδομών της κυβέρνησης μέσω του PNRR (Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας) .
Η Webuild είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή υποδομών για βιώσιμη κινητικότητα με ιστορικό μεγαλύτερο από 13.600 χιλιόμετρα μετρό και σιδηροδρομικών γραμμών και 2.400 χιλιομέτρων σηράγγων. Στη Γένοβα, ήταν υπεύθυνη για την κατασκευή σε χρόνο ρεκόρ της Γέφυρας Genova-San Giorgio , ένα εμβληματικό έργο μεγάλης καινοτομίας. Στην Ιταλία, ο Όμιλος συμμετέχει σε μερικά από τα πιο σημαντικά έργα για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος μεταφορών της χώρας, συμπεριλαμβανομένων τμημάτων των σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας μεταξύ Νάπολης και Μπάρι και Βερόνας και Πάντοβας . Εργάζεται στον σιδηρόδρομο κατά μήκος της διαδρομής Παλέρμο-Κατάνια-Μεσίνα , ένα νέο τμήμα της Ιονίας Κρατικής Οδού., και νέες γραμμές μετρό στη Ρώμη, το Μιλάνο και τη Νάπολη.
marketscreener.com
sidirodromikanea.blogspot.com