Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022

Από τη Γένοβα στο Μιλάνο, σε λιγότερο από μία ώρα με το τρένο


Ο Ιταλός πρωθυπουργός Mario Draghi κατά την επίσκεψή του στα ανασκαφικά έργα.

Την Τετάρτη, 9 Φεβρουαρίου, ο Ιταλός Πρωθυπουργός Μάριο Ντράγκι επισκέφθηκε τον κόμβο της Γένοβας του Terzo Valico dei Giovi – ένα σιδηροδρομικό πέρασμα υψηλής ταχύτητας που βρίσκεται υπό κατασκευή από το 2013. 

Το έργο βρίσκεται στο 77% της ολοκλήρωσης και μόλις ολοκληρωθεί (πιθανώς το 2025) θα επιτρέψει τη μείωση του χρόνου ταξιδιού μεταξύ των πόλεων της Γένοβας και του Μιλάνου κατά 33%.
Με άλλα λόγια, θα είναι δυνατό να φτάσετε σε μία από αυτές τις πόλεις σε μόλις 50 λεπτά περνώντας κυρίως κάτω από το ορεινό και πολύπλοκο έδαφος που χαρακτηρίζει τη Λιγουρία και το Πιεμόντε.

Κεντρική θέση στη συνδεσιμότητα TEN-T

Το έργο αντιπροσωπεύει έναν σημαντικό σύνδεσμο των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ). Πιο συγκεκριμένα, προορίζεται να αποτελέσει τμήμα του διαδρόμου Ρήνου-Άλπεων που συνδέει τη Βόρεια και τη Νότια Ευρώπη μέσω ενός μεγάλου συστήματος σηράγγων.

Ο σιδηρόδρομος μεταξύ των δύο μεγάλων ιταλικών πόλεων θα έχει μήκος 53 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 36 χιλιόμετρα θα είναι σήραγγες (ή το 70% του συνόλου).

Μόλις ολοκληρωθεί, θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα της Ιταλίας, δίνοντάς της μεγαλύτερη κεντρική θέση στις διευρωπαϊκές συνδέσεις. Αυτό θα επιτρέψει την ενοποίηση του δικτύου της Γένοβας και του λιμένα της με τρόπο που το καθιστά όλο και πιο λειτουργικό ως διεθνής κόμβος, χάρη στις διασυνδέσεις προς το Τορίνο, το Μιλάνο και την υπόλοιπη Ευρώπη.

Η Webuild, η εταιρεία που έχει ανατεθεί να κάνει τις εργασίες εκσκαφής (οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες γίνονται ασταμάτητα, 24-7), ανέφερε ότι η διαδικασία κατασκευής έχει μελετηθεί σύμφωνα με όλα τα τελευταία πρότυπα βιωσιμότητας.

Αυτό κυμαίνεται σε λεπτομέρειες από εργοτάξια ενσωματωμένα με το περιβάλλον, συστήματα για την επαναχρησιμοποίηση των υλικών που έχουν εκσκαφεί, έως την προστασία των πηγών νερού.

Επιπλέον, εκτός από την εξοικονόμηση χρόνου ταξιδιού, ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας θα επιφέρει επίσης μείωση 29% στην κατανάλωση ενέργειας και 55% μείωση των εκπομπών CO2.

themayor.eu
sidirodromikanea.blogspot.com