Η ίδια κοινοπραξία είχε μειοδοτήσει και στο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ 175 εκατ. ευρώ για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Πάτρα στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο.
Η κοινοπραξία των εταιρειών ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος του μειοδοτικού διαγωνισμού «Κατασκευή Συστήματος Ηλεκτροκίνησης και Αντιθορυβικών Ηχοπετασμάτων στο Τμήμα Κιάτο - Ροδοδάφνη», που διενήργησε η ΕΡΓΟΣΕ τον περασμένο Οκτώβριο-Νοέμβριο.
Σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ το οποίο συνεδρίασε στις 4/2/2012, η κατακύρωση του έργου έγινε με μέση τεκμαρτή έκπτωση 18,34% και με συνολική προσφορά 55.366.115,92 ευρώ. Ο διαγωνισμός ήταν αρχικού προϋπολογισμού 84 εκατ. ευρώ, με ΦΠΑ
Το φυσικό αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει:
· Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25
kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.
· Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.
· Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ορίων θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία συγκοινωνιακών έργων.
· Εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.
· Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών – Passenger Information System (PIS).
· Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας – Public Address, Emergency Communication (PA/ΕC).
· Εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη.
· Εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών του τμήματος.
· Στην επαλήθευση «ΕΚ» των υποσυστημάτων «ενέργεια» και «υποδομή» της γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη, στην έκταση και στα σημεία που έχει εφαρμογή στο
παρόν έργο.
Η ίδια κοινοπραξία είχε μειοδοτήσει και στον μεγάλο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη-Ρίο, προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ, με έκπτωση περίπου 8,3%.
Το συγκεκριμένο έργο, όπως και αυτό από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη, αφορούν στην ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής του δικτύου Πειραιάς – Αθήνα – Κιάτο – Πάτρα, που εντάσσεται στη γραμμή Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – σύνορα και συνδέεται με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο. Αποτελούν δηλαδή, τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα και θα επιτρέψουν τον περιορισμό των ατυχημάτων, τη βελτίωση των μεταφορών με σιδηρόδρομο και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου. Τα έργα αυτά στηρίζουν την οικονομική ανάπτυξη της Πελοποννήσου αλλά και της εθνικής οικονομίας γενικότερα.
businessnews.gr
hsidirodromikanea.blogspot.com