Οι συρμοί είναι ιταλικής κατασκευής χωρις μηχανοδηγό με τετραπλά βαγόνια που εξυπηρετούν 450 επιβάτες τη φορά.
Σε τροχιά ολοκλήρωσης μέχρι τέλος 2023, μπαίνει το Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς παραδόθηκαν άλλοι 18 συρμοί, που θα εξυπηρετούν τη βασική γραμμή, από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ως το Σταθμό Νέα Ελβετία, όπως αναφέρει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.
Με ανάρτησή του στο Twitter ο υπουργός αναφέρει: «Ολοκληρώσαμε την παραλαβή των συρμών για το μετρό Θεσσαλονίκης που θα εξυπηρετούν τη βασική γραμμή του έργου, από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ως το Σταθμό Νέα Ελβετία.
Οι 18 αυτοί συρμοί, είναι πλήρως αυτοματοποιημένοι και εξοπλισμένοι με συστήματα υψηλής τεχνολογίας, ώστε να διασφαλίζεται η άριστη λειτουργία τους, αλλά και η αναβαθμισμένη εμπειρία μετακίνησης και η ασφάλεια των επιβατών.
Παράλληλα συνεχίζουμε με εντατικούς ρυθμούς τα δοκιμαστικά δρομολόγια που ξεκινήσαμε πριν λίγους μήνες. Είμαστε αποφασισμένοι να παραδώσουμε στην Θεσσαλονίκη το μετρό που περιμένει τόσα χρόνια. Το μετρό που της αξίζει».
Συρμοί εξοπλισμένοι με συστήματα υψηλής τεχνολογίας
Οι συρμοί είναι ιταλικής κατασκευής χωρις μηχανοδηγό με τετραπλά βαγόνια που εξυπηρετούν 450 επιβάτες τη φορά.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Αττιικό Μετρό Ν. Ταχιάος, υπάρχει σε εξέλιξη διαγωνισμός για αλλους 15 σύρμους που θα χρησιμοποιηθούν στις επεκτάσεις του Μετρό καθώς στόχος είναι πλέον η επέκταση προς τα ΒΔ και το αεροδρόμιο.
Οι συρμοί είναι ιταλικής κατασκευής χωρις μηχανοδηγό με τετραπλά βαγόνια που εξυπηρετούν 450 επιβάτες τη φορά.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Αττιικό Μετρό Ν. Ταχιάος, υπάρχει σε εξέλιξη διαγωνισμός για αλλους 15 σύρμους που θα χρησιμοποιηθούν στις επεκτάσεις του Μετρό καθώς στόχος είναι πλέον η επέκταση προς τα ΒΔ και το αεροδρόμιο.
tovima.gr
sidirodromikanea.blogspot.com
sidirodromikanea.blogspot.com