Το άνοιγμα αυτής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στο Λάος έχει επεκτείνει τη μεγαλύτερη δυνατή συνεχή σιδηροδρομική διαδρομή στον πλανήτη.
Ταξιδεύοντας σε όλη τη διαδρομή από το Λάγος στη Νότια Πορτογαλία στη Σιγκαπούρη, σας μεταφέρει στο Παρίσι, τη Μόσχα και το Πεκίνο. Και στα 18.755 χιλιόμετρα, οι ειδικοί εκτιμούν ότι η ολοκλήρωση του πλήρους ταξιδιού θα διαρκέσει 21 ημέρες.
Μέχρι τώρα, ένα συνεχές ταξίδι με τρένο σε αυτή τη διαδρομή θα είχε τελειώσει στο Βιετνάμ και θα διαρκούσε μόνο για περίπου 16.898 χιλιόμετρα. Για να ταξιδέψουν στη Σιγκαπούρη, οι επιβάτες θα έπρεπε να πάρουν ένα λεωφορείο από τη Σαϊγκόν, μέσω της Καμπότζης στην Μπανγκόκ.
Όμως, στις 2 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους, άνοιξε μια σιδηροδρομική γραμμή υψηλής ταχύτητας που συνδέει το Κουνμίνγκ στην Κίνα με τη Βιεντιάν, την πρωτεύουσα του Λάος. Αυτό σημαίνει ότι όσοι αναζητούν ένα ακραίο ταξίδι με τρένο μπορούν τώρα να μεταβούν μεταξύ Πεκίνου και Μπανγκόκ και στη συνέχεια στη Σιγκαπούρη - δημιουργώντας το νέο μεγαλύτερο συνεχόμενο ταξίδι με τρένο
Είναι πραγματικά δυνατό να πραγματοποιηθεί το μεγαλύτερο ταξίδι στον κόσμο σιδηροδρομικώς;
Ξεκινώντας αυτό το μνημειώδες ταξίδι θα σας μεταφέρει μέσα από 13 διαφορετικές χώρες από την Ισπανία, την Πολωνία και τη Λευκορωσία στην Ευρώπη στη Μογγολία, την Ταϊλάνδη και τη Μαλαισία στο ασιατικό σκέλος του ταξιδιού.
Ο χρόνος που θα χρειαζόταν υπολογίστηκε από τον Βρετανό λάτρη του τρένου, Μαρκ Σμιθ, ο οποίος διατηρεί έναν ιστότοπο που παρέχει συμβουλές για μεγάλα ταξίδια όπως αυτό .
Υπάρχουν φυσικά μερικές στάσεις διανυκτέρευσης που περιλαμβάνονται στη διάρκεια του ταξιδιού των 21 ημερών, για τις οποίες ο Smith λέει ότι θα επιτρέψουν την έκδοση βίζας, τη γραφειοκρατία και την πραγματοποίηση δρομολογίων με σιδηροδρομική σύνδεση. Θα χρειαστούν επίσης μερικά σύντομες διαδρομές μεταξύ των πόλεων σε διαφορετικούς σιδηροδρομικούς σταθμούς και η κράτηση εισιτηρίων για ολόκληρο το ταξίδι θα μπορούσε να κοστίσει περίπου 1.200 €.
Το Λάος, ένα έθνος 7 εκατομμυρίων κατοίκων σφηνωμένος μεταξύ Κίνας, Βιετνάμ και Ταϊλάνδης, ανοίγει έναν κινεζικό σιδηρόδρομο που συνδέει τη φτωχή νοτιοδυτική Κίνα με τις ξένες αγορές. AP/Chinatopix
Το ταξίδι με τρένο θα μείωνε επίσης σημαντικά τις εκπομπές άνθρακα του ταξιδιού. Μια πτήση απλής μετάβασης από τη Λισαβόνα Πορτογαλία προς το αεροδρόμιο Changi στη Σιγκαπούρη θα εκπέμψει περίπου 1,67 τόνους ισοδύναμου CO2. Συγκριτικά, το μακρύ ταξίδι είτε με τρένο είτε με λεωφορείο θα εκπέμπει περίπου 0,08 τόνους.
Η κράτηση εισιτηρίων για ολόκληρο το ταξίδι μπορεί να κοστίσει περίπου 1.200 €.
Το νήμα του Reddit επισημαίνει ότι ορισμένοι από τους σιδηροδρόμους που περιλαμβάνονται στη διαδρομή δεν λειτουργούν λόγω του COVID-19. Δύο από τα μακρύτερα σκέλη, το Express Paris-Moscow Express και η Μόσχα προς το Πεκίνο έχουν ανασταλεί επί του παρόντος λόγω της πανδημίας.
Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να δοκιμάσετε αυτό το ταξίδι με τρένο μια φορά στη ζωή σας, το ρεκόρ, ίσως χρειαστεί να περιμένετε μέχρι να αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί .
euronews.com
sidirodromikanea.blogspot.com