
Χάρτης δείχνει τη σταθερή ζεύξη της ζώνης Fehmarn και τις νέες συγκοινωνιακές συνδέσεις
Ξεκίνησαν σήμερα (χθες) οι κατασκευαστικές εργασίες στη γερμανική πλευρά μιας υποθαλάσσιας σήραγγας που συνδέει τη Γερμανία με τη Δανία.
Το έργο των 7 δισεκατομμυρίων ευρώ κάτω από τη Βαλτική Θάλασσα πρόκειται να ολοκληρωθεί έως το 2029.
Το Fehmarn Belt Fixed Link θα μειώσει τους χρόνους ταξιδιού με τρένο μεταξύ Αμβούργου και πρωτεύουσας της Δανίας Κοπεγχάγη σε λιγότερο από τρεις ώρες.
Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει από την πλευρά της Δανίας, αλλά δεν ήταν μέχρι σήμερα που ξεκίνησε η κατασκευή στη γερμανική πλευρά στο Puttgarden.
Η δανική εταιρεία Femern A/S λέει ότι θα είναι η μεγαλύτερη οδική και σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο.
«Η σύνδεση Fehmarnbelt είναι ένα απίστευτα σημαντικό κατασκευαστικό έργο τόσο για τη Δανία όσο και για τη Γερμανία, και μάλιστα για ολόκληρη την Ευρώπη», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών της Δανίας Benny Engelbrecht.
«Είναι ένα ορόσημο στη μακρά ιστορία της σύνδεσης Fehmarnbelt και χαίρομαι που σήμερα βάλαμε το φτυάρι στο Puttgarden, επομένως εργαζόμαστε και στις δύο πλευρές προς τον κοινό στόχο».

Τα αυτοκίνητα αναμένεται να χρειαστούν 10 λεπτά και τα τρένα επτά λεπτά για να διασχίσουν τη σήραγγα μήκους 18 χιλιομέτρων.
«Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σημαντικά έργα υποδομής μεταφορών στην Ευρώπη την τρέχουσα δεκαετία», δήλωσε ο Ενάκ Φέρλεμαν, κοινοβουλευτικός υφυπουργός στο υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας.
«Βοηθά την Ευρώπη να αναπτυχθεί πιο κοντά και προωθεί την ανάπτυξη και την ανταλλαγή επιχειρήσεων, επιστήμης και τουρισμού».
«Η σήραγγα Fehmarnbelt όχι μόνο φέρνει την Κοπεγχάγη πιο κοντά στο Αμβούργο, αλλά έχει επίσης τεράστιο αντίκτυπο στο Schleswig-Holstein», δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Bernd Buchholz.
"Οι υπολογισμοί μοντέλων δείχνουν ότι, λόγω της βελτιωμένης υποδομής μεταφορών, μπορεί να αναμένεται σημαντική αύξηση της απασχόλησης μόνο στην περιοχή Ostholstein."
sidirodromikanea.blogspot.com