Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

Ξεκίνησα οι κατασκευαστικές εργασίες στη Γερμανία για την οδική και σιδηροδρομική σήραγγα προς τη Δανία- Ένα από τα πιο σημαντικά έργα στην Ευρώπη.

 Χάρτης δείχνει τη σταθερή ζεύξη της ζώνης Fehmarn και τις νέες συγκοινωνιακές συνδέσεις 

Ξεκίνησαν σήμερα (χθες) οι κατασκευαστικές εργασίες στη γερμανική πλευρά μιας υποθαλάσσιας σήραγγας που συνδέει τη Γερμανία με τη Δανία.

Το έργο των 7 δισεκατομμυρίων ευρώ κάτω από τη Βαλτική Θάλασσα πρόκειται να ολοκληρωθεί έως το 2029.
Το Fehmarn Belt Fixed Link θα μειώσει τους χρόνους ταξιδιού με τρένο μεταξύ Αμβούργου και πρωτεύουσας της Δανίας Κοπεγχάγη σε λιγότερο από τρεις ώρες.
Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει από την πλευρά της Δανίας, αλλά δεν ήταν μέχρι σήμερα που ξεκίνησε η κατασκευή στη γερμανική πλευρά στο Puttgarden.
Η δανική εταιρεία Femern A/S λέει ότι θα είναι η μεγαλύτερη οδική και σιδηροδρομική σήραγγα στον κόσμο.
«Η σύνδεση Fehmarnbelt είναι ένα απίστευτα σημαντικό κατασκευαστικό έργο τόσο για τη Δανία όσο και για τη Γερμανία, και μάλιστα για ολόκληρη την Ευρώπη», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών της Δανίας Benny Engelbrecht.
«Είναι ένα ορόσημο στη μακρά ιστορία της σύνδεσης Fehmarnbelt και χαίρομαι που σήμερα βάλαμε το φτυάρι στο Puttgarden, επομένως εργαζόμαστε και στις δύο πλευρές προς τον κοινό στόχο».

 Τελετή για την έναρξη της κατασκευής στη γερμανική πλευρά στις 29 Νοεμβρίου 2021

Τα αυτοκίνητα αναμένεται να χρειαστούν 10 λεπτά και τα τρένα επτά λεπτά για να διασχίσουν τη σήραγγα μήκους 18 χιλιομέτρων.
«Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα και πιο σημαντικά έργα υποδομής μεταφορών στην Ευρώπη την τρέχουσα δεκαετία», δήλωσε ο Ενάκ Φέρλεμαν, κοινοβουλευτικός υφυπουργός στο υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας.
«Βοηθά την Ευρώπη να αναπτυχθεί πιο κοντά και προωθεί την ανάπτυξη και την ανταλλαγή επιχειρήσεων, επιστήμης και τουρισμού».
«Η σήραγγα Fehmarnbelt όχι μόνο φέρνει την Κοπεγχάγη πιο κοντά στο Αμβούργο, αλλά έχει επίσης τεράστιο αντίκτυπο στο Schleswig-Holstein», δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Bernd Buchholz.
"Οι υπολογισμοί μοντέλων δείχνουν ότι, λόγω της βελτιωμένης υποδομής μεταφορών, μπορεί να αναμένεται σημαντική αύξηση της απασχόλησης μόνο στην περιοχή Ostholstein."





euronews.com
sidirodromikanea.blogspot.com