Η TX Logistik AG και η Mercitalia Intermodal συνεργάζονται σε ένα νέο έργο με στόχο τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών συνδυασμένων μεταφορών (CT). Οι εταιρείες θα δοκιμάσουν καινοτόμους αισθητήρες και τεχνολογίες επικοινωνίας για να κάνουν τα εμπορευματικά βαγόνια που χρησιμοποιούνται στις συνδυασμένες μεταφορές εξυπνότερα, πιο αποτελεσματικά και ασφαλέστερα.
Νίκος Παπατόλιος
Η πιλοτική δοκιμή για το έργο θα διαρκέσει περίπου 15 μήνες και αναμένεται να παραδώσει τα τελικά της αποτελέσματα την άνοιξη του 2023. Κατά τη διάρκεια της περιόδου δοκιμής, φορτηγά βαγόνια που ανήκουν στην TX Logistik και τη Mercitali Intermodal θα δοκιμάσουν μια σειρά αισθητήρων και τεχνολογιών επικοινωνίας για να δουν την ψηφιακή Οι τεχνολογίες μπορούν να βοηθήσουν στη βελτιστοποίηση των συνδυασμένων μεταφορών.
Τα «έξυπνα βαγόνια», όπως τα αποκαλούν οι εταιρείες, θα λειτουργούν σε διάφορα δρομολόγια συνδυασμένων μεταφορών όπου δραστηριοποιείται η TX Logfistilk. Ο στόχος είναι η μετάβαση από τα «έξυπνα βαγόνια» στα «έξυπνα τρένα» όπου τα βαγόνια θα συνδέονται μεταξύ τους, επιτρέποντας το Αυτόματο Σπάσιμο. Οι τεχνολογικοί εταίροι για αυτό το πείραμα είναι η Nexxiot και η PJM και θα παρέχουν τον εξοπλισμό και τα ψηφιακά εργαλεία για να πραγματοποιήσουν την πιλοτική δοκιμή.
Αισθητήρες που χρησιμοποιούνται στα βαγόνια. Πηγή TX Logistik AG.
Το Kingpin κλειδώνει την κύρια εστίαση
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι αισθητήρες θα συλλέγουν δεδομένα και θα παρακολουθούν την κατάσταση του συστήματος πέδησης του βαγονιού και θα καταγράφουν τα χιλιόμετρα, δείχνοντας πού ακριβώς βρίσκονται τα βαγόνια ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, τα ίδια δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν για την προγνωστική συντήρηση βαγονιών, η οποία είναι πιο αποτελεσματική από τη συντήρηση βάσει χιλιομέτρων.
Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι ότι οι αισθητήρες θα δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στο σύστημα παρακολούθησης σκαφών των βαγονιών, το οποίο, όπως υπογραμμίζει η TX Logistik, είναι ιδιαίτερα σημαντικό στις συνδυασμένες μεταφορές. Συγκεκριμένα, η χρησιμοποιούμενη τεχνολογία θα παρακολουθεί τη θέση του πείρου του βαγονιού, εάν η κατάσταση κλειδώματος είναι σταθερή, καθώς και την κατάσταση φόρτωσης των βαγονιών.
Ο διαρκής έλεγχος του συστήματος τριβής των βαγονιών είναι κρίσιμος, καθώς μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή καταστάσεων όπως πέρυσι στη Δανία, όπου ένα περιστατικό που αφορούσε μια ασταθή κλειδαριά στη γέφυρα Great Belt Bridge οδήγησε σε τρίμηνη απαγόρευση των ημιρυμουλκούμενων σε βαγόνια τσέπης. Δανία.
railfreight.com
sidirodromikanea.blogspot.com