Στις αρχές Οκτωβρίου ήρθαν στην Λάρισα υψηλόβαθμα στελέχη του ΟΣΕ για να συζητήσουν με τον το δήμο τις λύσεις που θα πρέπει να προτάξουν για να λυθεί το σιδηροδρομικό πρόβλημα της Λάρισας. Σε αυτή την σύσκεψη συμμετείχαν ο δήμαρχος Λαρισαίων Απόστολος Καλογιάννης, αντιδήμαρχοι αλλά και κλιμάκιο των τεχνικών υπηρεσιών.
Εκεί για πρώτη φορά βγήκαν χάρτες στο τραπέζι και η πλευρά του ΟΣΕ φάνηκε να εξετάζει εκτός από τις υπογειοποιήσεις των Βόλου, Καταγάτση και Αγιάς και την μερική παράκαμψη της πόλης που ορίζεται από το βόρειο τμήμα των γραμμών έως τον σταθμό. Μάλιστα οι δύο πλευρές είχαν συμφωνήσει να αναθέσουν στο ΑΠΘ μελέτη για να εξεταστεί η πιο συμφέρουσα λύση με βάση την λογική του κόστους- οφέλους.
Όμως από τότε έχει περάσει 1,5 μήνας και ακόμη η διοίκηση του ΟΣΕ δεν έχει υπογράψει την σχετική σύμβαση για την εν λόγω μελέτη. Μάλιστα πληροφορίες της LarissaPress λένε πως ο οργανισμός θέλει πρώτα να δει και να αξιολογήσει τα οφέλη από τα ηχοπετάσματα που θα τοποθετηθούν σε πολλά σημεία που περνούν οι γραμμές μέσα από την πόλη και έχει χρηματοδοτήσει η Περιφέρεια Θεσσαλίας.
Άρα ίσως οι όποιες αποφάσεις της, μετατίθενται για μετά την ολοκλήρωση του έργου με τα ηχοπετάσματα που ενδεχομένως να πάρει καιρό ακόμη, ίσως και πάνω από έναν χρόνο.
Με αυτά τα δεδομένα φαίνεται πως ο οργανισμός μάλλον θα αφήσει να τρέξει ο χρόνος πριν αποφασίσει.
Π.Γ.
larissapress.gr
sidirodromikanea.blogspot.com