Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Ο σιδηρόδρομος Κίνας-Λάος φέρνει νέες ευκαιρίες και παρέχει τεράστια ώθηση στην ενίσχυση της οικονομίας του Λάος.


Ο σιδηρόδρομος Κίνας-Λάος θα φέρει νέες ευκαιρίες και θα προσφέρει τεράστια ώθηση στην ενίσχυση της οικονομίας του Λάος, δήλωσε ο Valy Vetsaphong, αντιπρόεδρος του Εθνικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου του Λάος και σύμβουλος του πρωθυπουργού. 

Το βελτιωμένο τρένο σφαίρα ή ηλεκτρικό τρένο πολλαπλών μονάδων (EMU) για τον σιδηρόδρομο Κίνας-Λάος, έφτασε στον νεόκτιστο σταθμό Vientiane στις 16 Οκτωβρίου. Ο Valy πραγματοποίησε μια δοκιμαστική διαδρομή της ΟΝΕ στον σιδηρόδρομο στις 18 Νοεμβρίου.

«Θα είναι μια ιστορική στιγμή για το άνοιγμα του σιδηροδρόμου στο Λάος», δήλωσε ο Βαλί μετά την περιοδεία. 
"Η διακόσμηση του σιδηροδρομικού σταθμού ενσαρκώνει τον πολιτισμό του Λάος και της Κίνας, είναι σύμφωνη με τα χαρακτηριστικά του σιδηροδρόμου Λάος-Κίνας. Οι σταθμοί είναι όμορφα χτισμένοι."

Ο σιδηρόδρομος «θα μετατρέψει το Λάος από γεωγραφικά μειονεκτική θέση, εκμεταλλευόμενοι τη θέση του, σε περιφερειακό κόμβο που συνδέεται με τη ξηρά», είπε ο Βάλι.

Ο σιδηρόδρομος θα είναι ένα σημαντικό κομμάτι υποδομής που θα αυξήσει τη συγκοινωνιακή συνδεσιμότητα του έθνους με άλλα μέρη της περιοχής, είπε ο Valy στο Xinhua σε πρόσφατη συνέντευξή του, προσθέτοντας ότι πολλοί επιχειρηματίες θα στραφούν στην εξαγωγή προϊόντων χρησιμοποιώντας τον σιδηρόδρομο, ο οποίος αναμένεται να μειώσει το κόστος μεταφοράς μέσω του Λάος κατά 30 έως 40 τοις εκατό σε σύγκριση με το ταξίδι οδικώς.

Ο σιδηρόδρομος Κίνας-Λάος θα θέσει μια νέα βάση για την εισαγωγή ξένων επενδύσεων και το Λάος θα εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα για να συμμετάσχει στην περιφερειακή και παγκόσμια βιομηχανική αλυσίδα.

"Ο σιδηρόδρομος θα έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη πολλών βιομηχανιών όπως ο τουρισμός, το εμπόριο και οι επενδύσεις, ειδικά στη βιομηχανία μεταποίησης, και θα βοηθήσει πολύ στην ανάκαμψη του Λάος μετά την πανδημία", δήλωσε ο Valy.


Απευθυνόμενος στα εγκαίνια της Εθνοσυνέλευσης (NA) την 1η Νοεμβρίου, ο Πρωθυπουργός του Λάος Phankham Viphavanh είπε ότι το Λάος πρέπει να εξετάσει τα βήματα που πρέπει να λάβει για να ανοίξει ξανά η χώρα, συμπεριλαμβανομένης της έναρξης των υπηρεσιών στον σιδηρόδρομο Κίνας-Λάος.

Εν τω μεταξύ, πολλές επαρχίες στο Λάος προετοιμάζονται για την επιστροφή των τουριστών. Τα αξιοθέατα και τα καταλύματα επισκεπτών θα αποκατασταθούν και θα αναβαθμιστούν αφού παρέμειναν κλειστά για μήνες κατά τη διάρκεια της επιδημίας Covid-19.

"Μια δεύτερη ευκαιρία βρίσκεται στην παραγωγή βιολογικής γεωργίας. Πολλοί επενδυτές ενδιαφέρονται να αναπτύξουν και να δημιουργήσουν εργοστάσια στο Λάος για την επεξεργασία αγροτικών προϊόντων προς εξαγωγή, επειδή η καθαρή γεωργική παραγωγή έχει μεγάλη ζήτηση (ενώ το Λάος πληροί τις απαιτήσεις του)", δήλωσε ο Valy.

«Από προσωπική σκοπιά, πρέπει να αναπτύξουμε και να βελτιώσουμε περισσότερη βιολογική αγροτική παραγωγή για εξαγωγή σε περιφερειακές και διεθνείς αγορές», είπε.

Ο σιδηρόδρομος Κίνας-Λάος "δεν θα ωφελήσει μόνο το διμερές εμπόριο, αλλά και άλλες χώρες που θέλουν να εξάγουν προϊόντα στην Κίνα ή ακόμα και στην Ευρώπη, καθώς η χρήση του σιδηροδρόμου θα μπορούσε να εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα", είπε ο Valy.

Είπε ότι μια τρίτη ευκαιρία βρίσκεται στη βιομηχανία μεταποίησης.

"Για ορισμένα προϊόντα, ακόμη και εμείς δεν μπορούμε να παρέχουμε μέρη πρώτων υλών εδώ, αλλά μπορούν να επεξεργαστούν, να συναρμολογηθούν, να εξάγουν και να τα στείλουν σιδηροδρομικώς στην Κίνα και ακόμη και πέρα ​​από την Κίνα στην Ευρώπη μέσω της China-Europe Railway Express."

Είπε ότι ο σιδηρόδρομος έχει τονίσει τα γεωγραφικά πλεονεκτήματα του Λάος και ότι οι βιομηχανίες, όπως η χρηματοδότηση και η υγειονομική περίθαλψη, μπορούν επίσης να βρουν ευκαιρίες ανάπτυξης στο Λάος.

Ο σιδηρόδρομος Κίνας-Λάος είναι ένα έργο σύνδεσης μεταξύ της Πρωτοβουλίας Belt and Road που προτείνει η Κίνα και της στρατηγικής του Λάος να μετατραπεί από μια κλειστή χώρα σε έναν χερσαία κόμβο.

Ο ηλεκτροκίνητος σιδηρόδρομος επιβατών και φορτίου είναι κατασκευασμένος με την πλήρη εφαρμογή των κινεζικών προτύπων διαχείρισης και τεχνικών προτύπων. Η κατασκευή του έργου ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2016 και έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί και να λειτουργήσει τον Δεκέμβριο του 2021. 

thestar.com.my
sidirodromikanea.blogspot.com