«Οι εργασίες λείανσης ήταν μια εργασία που είχε να γίνει από το 2008»
Σοβαρές καταγγελίες έκανε ο εκπρόσωπος των εργαζομένων του ΗΣΑΠ Σπύρος Ρεβύθης, μετά το δυστύχημα που έκοψε το νήμα της ζωής ενός 41χρονου υπαλλήλου.
Μιλώντας στην ΕΡΤ είπε ότι υπάρχουν στοιχεία για προβλήματα στα συγκεκριμένα λειαντικά μηχανήματα της αναδόχου εταιρίας, που πραγματοποιούσε τις εργασίες συντήρησης και μάλιστα είχε σημειωθεί ξανά εκτροχιασμός στις 22 Αυγούστου 2021 για τον ίδιο λόγο, στο σταθμό Βικτώρια.
Όπως είπε με το που έγινε το δυστύχημα άνοιξαν τα στόματα των συναδέλφων και μίλησαν και για άλλα προβλήματα. Έχουμε στοιχεία στα χέρια μας από εργαζόμενους, είπε, ενώ παρουσίασε φωτογραφίες από το περιστατικό, που δείχνουν τη λοκομοτίβα να έχει εκτροχιαστεί λόγω προβλημάτων στα φρένα.
Είχε κρατηθεί κρυφό από την εταιρεία και μόνο μετά το δυστύχημα το μάθαμε και μπορέσαμε να βρούμε στοιχεία, είπε ο Σπύρος Ρεβύθης. Ο ίδιος επισήμανε ότι οι εργασίες λείανσης ήταν εργασία που είχε να γίνει από το 2008 για λόγους ασφαλείας και πως ο ίδιος είχε δώσει τη συγκατάθεσή του στο σχετικό ΔΣ.
Σχολιάζοντας τις αναφορές της Διοίκησης της ΣΤΑΣΥ για συγκατάθεσή του στο ΔΣ για τις εργασίες λείανσης των γραμμών, είπε πως είχε συμφωνήσει διότι αποτελούν απαραίτητες διορθωτικές εργασίες συντήρησης που έπρεπε γίνουν για λόγους ασφαλείας, όμως η Διοίκηση είχε την αποκλειστική ευθύνη να ελέγξει τον εργολάβο.
Ο ίδιος καταλόγισε στη Διοίκηση μεθόδους που ανήκουν σε άλλη εποχή με αποτέλεσμα οι άνθρωποι να φοβούνται μήπως χάσουν τις δουλειές τους γι’ αυτό και δεν είχε γίνει γνωστό το περιστατικό. «Έχουμε καταγγελίες και για άλλα περιστατικά, αλλά δεν έχουμε στοιχεία. Μόλις τα βρούμε θα τα παρουσιάσουμε κι αυτά», είπε.
*Τις φωτογραφίες εξασφάλισε ο ρεπόρτερ της ΕΡΤ Κώστας Στάμου
newsbeast.gr
sidirodromikanea.blogspot.com