Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2021

Η Κίνα και η Βόρεια Κορέα ξεκινούν και πάλι τις σιδηροδρομικές μεταφορές.

Το σιδηροδρομικό εμπόριο μεταξύ Κίνας και Βόρειας Κορέας δείχνει σημάδια επανεκκίνησης. Οι προετοιμασίες για αυτό έχουν ολοκληρωθεί, αλλά η έναρξη μιας πραγματικής υπηρεσίας είναι ακόμα άγνωστη. Αυτό ανακοίνωσε το υπουργείο Ενοποίησης της Νότιας Κορέας. Σύμφωνα με άλλες πηγές των μέσων ενημέρωσης, την περασμένη Δευτέρα, η σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων μεταξύ Dandong της Κίνας και Sinuiju της Βόρειας Κορέας ξεκίνησε ξανά. Η γραμμή διέσχιζε τα σύνορα του ποταμού Yalu.

Της Huilin Shi


Σύμφωνα με έναν αξιωματούχο που εργάζεται σε έναν εμπορικό οργανισμό στο Sinuiju, εμπορικές εταιρείες ήταν απασχολημένες με τη μεταφορά διαφόρων προϊόντων στο Sinuiju και το Ulju στο πλαίσιο προετοιμασίας για εξαγωγή στην Κίνα. Επιπλέον, συντάσσουν επίσης εμπορικές συμβάσεις με τους κινέζους ομολόγους τους για την εισαγωγή υλικών από την Κίνα.
Πριν από την έναρξη της πανδημίας, το σιδηροδρομικό φορτίο από την Κίνα μεταφορτώνονταν συνήθως στον σταθμό Ξιπού της Πιονγκγιάνγκ πριν σταλούν στον προορισμό τους. Αυτή τη φορά η υπηρεσία είναι διαφορετική. Σύμφωνα με ανώνυμες πηγές, τα εισαγόμενα προϊόντα από την Κίνα πρέπει να σταματούν στο σταθμό Yuzhou, να υποβληθούν σε τελωνειακό έλεγχο και απολύμανση και να παραμείνουν στο κέντρο καραντίνας για μια εβδομάδα πριν μεταφερθούν σε άλλα μέρη της Βόρειας Κορέας.

Μεγάλη περίοδος κλεισίματος

Από την αρχή της πανδημίας, η Βόρεια Κορέα έχει κλείσει τα σύνορα για την Κίνα για να αποτρέψει την εξάπλωση του ιού. Τα τελευταία δύο χρόνια, οι περιορισμοί έχουν γίνει μόνο πιο έντονοι. Τα τρία πρώτα τρίμηνα του τρέχοντος έτους, ο όγκος του διμερούς εμπορίου μεταξύ της Βόρειας Κορέας και της Κίνας ήταν 185 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, μόνο το ένα τρίτο της ίδιας περιόδου πέρυσι. ο όγκος του εμπορίου τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους μειώθηκε στο 29 τοις εκατό της ίδιας περιόδου του 2019. Πριν από αυτό, η Κίνα ανέλαβε το 90 τοις εκατό του ετήσιου διεθνούς εμπορίου της Βόρειας Κορέας.
Η διακοπή του εμπορίου είχε ως αποτέλεσμα ελλείψεις στη Βόρεια Κορέα σε τρόφιμα, ιατρικό εξοπλισμό, ακόμη και στην έκδοση νομισμάτων. Προκειμένου να αντιμετωπιστεί η σοβαρή έλλειψη ημερήσιων προμηθειών, το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο φαίνεται να έχει ανακάμψει από τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους. Από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους, ο αριθμός των εισαγόμενων αγαθών δια θαλάσσης έχει αυξηθεί. Μέχρι τον Αύγουστο, η Βόρεια Κορέα είχε επιτρέψει την είσοδο ιατρικών και αντιπανδημικών προμηθειών στη χώρα. Σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Διοίκησης Τελωνείων της Κίνας, ο όγκος του διμερούς εμπορίου μεταξύ Βόρειας Κορέας και Κίνας τον Σεπτέμβριο ήταν 69,9 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 142,8 τοις εκατό, το υψηλότερο ρεκόρ από τον αποκλεισμό.

railfreight.com
sidirodromikanea.blogspot.com