Ένας ειδικός στόλος αμαξοστοιχιών έπιασε δουλειά για την καταστροφή των φύλλων πάνω στις ράγες, ώστε να βοηθήσει τους επιβάτες και τα εμπορεύματα να κινούνται στις βρετανικές ράγες αυτό το φθινόπωρο. Η διαχείριση των εργασιών πραγματοποιείται από την Network Rail, την εθνική υπηρεσία υποδομής, και ανατίθεται στους σιδηροδρομικούς μεταφορείς εμπορευμάτων σε όλη τη χώρα.
Του Simon Walton
Από την 1η Οκτωβρίου έως τις 13 Δεκεμβρίου, εξειδικευμένα τρένα πλένουν τα σκουπίδια φύλλων από την πίστα σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο. Μόνο στις μεσαίες περιοχές της Αγγλίας, σχεδόν 92.000 μίλια (σχεδόν 160.000 χιλιόμετρα) σιδηροδρόμων θα αντιμετωπίζονται, με τα τρένα να λειτουργούν από μια αποθήκη εποχιακής παράδοσης στο Kings Norton. Το κέντρο περιλαμβάνει την ευθύνη για την κύρια γραμμή West Coast προς Euston και Chiltern Main Line προς Marylebone στο Λονδίνο.
Πίδακες νερού και κόλλα
Τρία τρένα οχημάτων πολλαπλών χρήσεων λειτουργούν αυτήν τη στιγμή από την αποθήκη Kings Norton, με ένα άλλο τρένο επεξεργασίας κεφαλής (RHTT) από την πόλη Banbury. Είναι μια παρόμοια ιστορία σε όλη την υπόλοιπη χώρα, με την επιχείρηση καθαρισμού φύλλων να ξεκινάει από τη Πέσο μέχρι το Πενζάνς και όλα τα ενδιάμεσα σημεία.Ένα φθινοπωρινό τρένο γνωστό ως MPV στο αμαξοστάσιο Kings Norton (Network Rail)
Αφού οι σιδηροδρομικές γραμμές καθαριστούν με πίδακες νερού υψηλής πίεσης, οι μηχανές εφαρμόζουν στη συνέχεια ράγες με επίστρωση που μοιάζει με κόλλα για να βοηθήσουν τους τροχούς να τραβήξουν τις ράγες. Θεωρούμενο ισοδύναμο του «μαύρου πάγου» των σιδηροδρόμων στους δρόμους, τα φύλλα στη γραμμή μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα όταν κολλάνε σε βρεγμένες ράγες και συμπιέζονται μετακινώντας τα τρένα σε ένα λεπτό, μαύρο στρώμα που μπορεί να επηρεάσει το φρενάρισμα και την επιτάχυνση του τρένου.
Φέτος είναι πιο δύσκολο από ποτέ
Η συσσώρευση σάπια φύλλων μπορεί επίσης να δυσκολέψει τους σηματοδότες να εντοπίσουν τη θέση ενός τρένου, προκαλώντας καθυστερήσεις.
"Τα φύλλα στη γραμμή είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για τον σιδηρόδρομο", δήλωσε ο Martin Colmey, διευθυντής λειτουργίας της Central Route του Network Rail. «Διαταράσσει τις υπηρεσίες κάθε χρόνο. Οι φορείς εκμετάλλευσης σιδηροδρόμων και τρένων συνεργάζονται για να πολεμήσουν τα στοιχεία για να μεταφέρουν εμπορεύματα και επιβάτες στους προορισμούς τους ».
Φέτος αποδεικνύεται πιο δύσκολο από ποτέ και ο λόγος είναι, εκπληκτικά, η πανδημία. «Ακόμη περισσότερη δουλειά έχει γίνει για να προετοιμαστούμε για το φθινόπωρο φέτος λόγω των προκλήσεων που θέτει η πανδημία του κοροναϊού, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου λειτουργίας των ίδιων των τρένων», πρόσθεσε ο Colmey. «Είμαστε έτοιμοι να διατηρήσουμε τους ανθρώπους και τα αγαθά που κινούνται μέσω της γραμμής West Midlands και Chiltern Main για μια ασφαλή και αξιόπιστη υπηρεσία για τους πελάτες μας.»
Εφαρμογές τζελ έλξης
Πέρυσι, η Network Rail ξόδεψε 2,9 εκατομμύρια λίρες (3,2 εκατομμύρια ευρώ) στα νότια τμήματα των διαδρομών της Κεντρικής και Δυτικής Ακτής κατά τη διάρκεια των φθινοπωρινών προσπαθειών της να κρατήσει τους επιβάτες σε κίνηση. Η NR λέει ότι, φέτος, 107 εφαρμογές τζελ πρόσφυσης έχουν τοποθετηθεί στην κεντρική διαδρομή. Sprayεκάζουν ένα ειδικό τζελ που μοιάζει με άμμο στις ράγες για να παρέχει επιπλέον πρόσφυση στους τροχούς του τρένου.
Ειδικό τρένο στο Σέφιλντ (Εικόνα: Shan Liu)
Ειδικές ομάδες θα τοποθετηθούν στην κύρια γραμμή West Midlands και Chiltern για να ελέγξουν εάν το φθινοπωρινό πρόγραμμα θεραπείας λειτουργεί αποτελεσματικά και θα παράσχουν πρόσθετη υποστήριξη όπου είναι απαραίτητο. Όταν πρόκειται για την εκκαθάριση των γραμμών, κανένα φύλλο δεν μένει χωρίς πέταμα.
railfreight.com
sidirodromikanea.blogspot.com