Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2021

Ινδία: Τρία τρένα σε ένα σπάζοντας ρεκόρ με 176 βαγόνια. Βίντεο.

Το υποκατάστημα του South Central Railway των Ινδικών Σιδηροδρόμων εκμεταλλεύτηκε ένα τρένο που έσπασε τα ρεκόρ. Συνδυάζοντας τρία φορτηγά τρένα μαζί, ο μεταφορέας επιχείρησε να βελτιστοποιήσει τη μεταφορά άδειων βαγονιών στους προορισμούς προέλευσής τους.


Γράφει ο Νίκος Παπατόλιος


«Trishul», το όνομα του φορτηγού τρένου 176 βαγονιών, δείχνει την ίδια του τη φύση: τρία τρένα λειτουργούσαν ως ένα. Ομαδοποιήθηκε στη Vijayawada και ταξίδεψε για περίπου 340 χιλιόμετρα στο Duvvada. Η μέση ταχύτητα του τρένου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ήταν 50 χιλιόμετρα την ώρα.
Η διαδρομή του τρένου.

Γρήγορη μεταφορά για άδεια βαγόνια

Οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι αποφάσισαν να ξεκινήσουν ένα τόσο μακρύ τρένο για να διασφαλίσουν ότι άδεια βαγόνια θα έφταναν στα σημεία φόρτωσής τους «στο ελάχιστο δυνατό χρόνο». Η ζήτηση μεταφοράς των ινδικών σταθμών παραγωγής άνθρακα ήταν ο κύριος μοχλός πίσω από την κίνηση, καθώς η κλιμακωτή παραγωγή απαιτεί περισσότερη ικανότητα φόρτωσης.

Ωστόσο, όπως υπογράμμισαν οι αρχές, εκτός από τη μείωση του χρόνου ανακύκλωσης των βαγονιών, μια τέτοια λύση είναι επίσης πολύτιμη όσον αφορά την αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και την απελευθέρωση χώρου πίστας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλα τρένα.

Ο Gajanan Mallya, γενικός διευθυντής του South Central Railway, υπογράμμισε ότι τέτοιες πρωτοβουλίες είναι πολύτιμες και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν συχνότερα στο μέλλον. «Η λειτουργία τρένων μεγάλων αποστάσεων θα βοηθήσει τους Ινδικούς Σιδηρόδρομους να αξιοποιήσουν το τροχαίο υλικό με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να μεταφέρουν τα χύδην εμπορεύματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Η εκτέλεση τέτοιων αμαξοστοιχιών είναι μια win-win κατάσταση τόσο για τους σιδηροδρόμους όσο και για τους εμπορευματικούς πελάτες », κατέληξε.

Δεν είναι η πρώτη φορά

Οι Ινδικοί Σιδηρόδρομοι έχουν ήδη δοκιμάσει ένα παρόμοιο και ακόμη πιο εντυπωσιακό έργο. Στο παρελθόν, το τρένο «Vasuki» χαρακτηρίστηκε ως το μακρύτερο στην ιστορία των σιδηροδρόμων. Συγκεκριμένα, για αυτό το τρένο, ο μεταφορέας ένωσε πέντε φορτηγά τρένα μαζί με μήκος 3,5 χιλιόμετρα. Ταξίδεψε όμως σε μικρότερη απόσταση, καλύπτοντας 224 χιλιόμετρα μεταξύ Μπιλάι και Κόρμπα.


railfreight.com

hsidirodromikanea.blogspot.com