Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

Η νέα στρατηγική υδρογόνου στη βρετανική σιδηροδρομική βιομηχανία

Η νέα κυβερνητική στρατηγική για το υδρογόνο περιγράφει πώς η σιδηροδρομική βιομηχανία του Ηνωμένου Βασιλείου μπορεί να υποστηριχθεί μέσω της ανάπτυξης οικονομιών υδρογόνου και να συνεχίσει να υπερέχει ως ένας από τους «πιο πράσινους τρόπους» ταξιδιού.

Στόχος της στρατηγικής είναι να δεσμευτεί για τον καθαρό μηδενικό στόχο της για το 2050, καθώς και να απαλλαγεί από τη χρήση άνθρακα μη ηλεκτρισμένων τμημάτων του σιδηροδρομικού δικτύου, μέσω ηλεκτρικών τρένων. Τα τρένα θα είναι γρηγορότερα, πιο αξιόπιστα και οικονομικά αποδοτικά. Επιπλέον, ο ρόλος των νέων τεχνολογιών έλξης, όπως συρμοί μπαταριών και υδρογόνου, θα εισαχθεί στις σιδηροδρομικές γραμμές όπου έχουν οικονομικό και λειτουργικό νόημα.

Απαντώντας στην ανακοίνωση της στρατηγικής, ο David Clarke, Τεχνικός Διευθυντής της Ένωσης Σιδηροδρομικών Βιομηχανιών (RIA), δήλωσε: «Είναι θετικό να βλέπουμε την κυβέρνηση να δημοσιεύει σήμερα μια Στρατηγική Υδρογόνου, που καθορίζει πώς σχεδιάζει να αναπτύξει οικονομίες υδρογόνου στο Ηνωμένο Βασίλειο.

«Το Network Rail έχει εντοπίσει ότι έως και 1.300 χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών θα χρειαστούν τρένα υδρογόνου προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της κυβέρνησης« καθαρό μηδέν έως το 2050 ». Ωστόσο, όπως λέμε στην RIA 's Rail's Rail Decarbonisation Campaign 21, εάν θέλουμε να απελευθερώσουμε επιτυχώς το σιδηροδρομικό μας δίκτυο, πρέπει να ξεκινήσουμε σήμερα, το 2021, να ηλεκτροδοτήσουμε τις σιδηροδρομικές γραμμές και να ξεκινήσουμε την παραγωγή αμαξοστοιχιών υδρογόνου και μπαταριών ».
«Καθώς η κυβέρνηση εξετάζει την έναρξη αυτής της στρατηγικής και τη χρήση υδρογόνου για την απαλλαγή από την άνθρακα της οικονομίας, τους ζητάμε να λάβουν υπόψη το αίτημά μας να δεσμευτούν τώρα για παραγγελίες στόλου τροχαίου υλικού υδρογόνου - προκειμένου να υποστηρίξουν πράσινες θέσεις εργασίας και επενδύσεις πάνω -κάτω τη χώρα », πρόσθεσε ο Ντέιβιντ.

Ως φωνή της κοινότητας εφοδιασμού σιδηροδρόμων του Ηνωμένου Βασιλείου, η RIA παρείχε μια ενημέρωση τον Ιούνιο του 2021 που ανέδειξε τον ρόλο που μπορεί να παίξει το υδρογόνο στο σιδηροδρομικό δίκτυο. Η RIA έχει επίσης καθιερώσει την εκστρατεία σιδηροδρομικής αφαίρεσης του άνθρακα 21, η οποία καλεί την κυβέρνηση να δεσμευτεί για περαιτέρω εργασίες ηλεκτροκίνησης και παραγγελίες στόλου αμαξοστοιχιών υδρογόνου για να ξεκινήσει η απαλλαγή από το άνθρακα του σιδηροδρομικού δικτύου, μια μορφή μεταφοράς ήδη χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Η καμπάνια υποστηρίζει επίσης θέσεις εργασίας, επενδύσεις και οικονομική ανάπτυξη σε μια κρίσιμη περίοδο για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο δημιουργείται μια αναπτυσσόμενη βιομηχανία. Μια νέα παραγγελία στόλου θα καταλύσει περαιτέρω επενδύσεις και θα παρέχει μια βιομηχανική ικανότητα από την οποία το Ηνωμένο Βασίλειο θα μπορούσε να εξάγει στο εξωτερικό.

Η εκστρατεία της RIA διερευνά επίσης το αυτοκινούμενο τροχαίο υλικό, πριν από τη Διάσκεψη του ΟΗΕ για την Κλιματική Αλλαγή (COP26) που θα πραγματοποιηθεί στη Γλασκόβη τον Νοέμβριο του 2021.

globalrailwayreview.com
sidirodromikanea