-Παρακολουθώ με προσοχή τη λεγόμενη “σιδηροδρομική εξέλιξη” στην Περιφερειακή Ενότητα της Κοζάνης.
-Σημερινή επίσημη ενημέρωση από τον συντοπίτη βουλευτή Γιώργο Αμανατίδη, που με απαράμιλλο ενδιαφέρον ενημερώθηκε αρμοδίως τους τελευταίους μήνες και λεπτομερώς ανακοίνωσε, ίσως για να ακούσει και ο νέος συντοπίτης μας Υφ/ργός …..
-Λαμβάνοντας σαν δεδομένο τον σχεδιασμό αυτό, που μας ανακοίνωσε ο κ Γιώργος Αμανατίδης, προτείνω παράλληλα, συνδυαστικά και επιπρόσθετα:
-Άμεσα να προχωρήσουν οι διαδικασίες για την αστική συγκοινωνιακή ένωση Κοζάνης-Πτολεμαίδας, για να είναι ακόμα πιο ενεργό και λειτουργικό το σχεδιαζόμενο σιδηροδρομικό δίκτυο και φυσικά να εξυπηρετούνται οι πολίτες.
-Αστική συγκοινωνία που έπρεπε να υπάρχει από προχθές, ανάμεσα σε δυο πόλεις της ίδιας Περιφερειακής Ενότητας, σε απόσταση 30 χιλ. και πληθυσμό Δήμων πάνω από 50.000 κατοίκους.
-Η στενή συντεχνιακή αντίληψη που είναι τόσο συντηρητική και ακραία συμφεροντολόγα και παράλληλα στενόμυαλη, σέρνει τους επιβάτες όποτε και όπου αυτή κρίνει.
-Μια οικονομική-συνεταιριστική ένωση Λεωφορειούχων ΚΤΕΛ Κοζάνης και των αντίστοιχων των αστικών λεωφορειούχων Κοζάνης και Πτολεμαίδας, ενδεχόμενα να δίνει λύση στο ΜΕΓΑΛΟ & ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ……
Μιχάλης Ραμπίδης
-Την συνδρομή του βουλευτή κ Γιώργου Αμανατίδη τη θεωρώ δεδομένη.
eordaialive.com
sidirodromikanea