Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

Η Ρωσία κοιτάζει τα λιμάνια της Άπω Ανατολής λόγω της πτώσης των χερσαίων μεταφορών.

Η Ρωσία αναπτύσσει τα λιμάνια της Άπω Ανατολής ως κόμβοι μεταφόρτωσης στο Νέο Δρόμο του Μεταξιού. Αυτό είναι ως απάντηση στη μείωση του όγκου στην χερσαία διαδρομή μέσω της Ρωσίας, που προκλήθηκε από πρόσθετα μέτρα πρόληψης και ελέγχου που εφαρμόστηκαν από την Κίνα. Λόγω τέτοιων μέτρων, ο όγκος των φορτίων διαμετακόμισης στα σινο-ρωσικά σύνορα μειώθηκε κατά 27,7 % τον Αύγουστο, από έτος σε έτος.

    Της  Huilin Shi


Αυτή η πτωτική τάση δεν είναι πιθανό να αλλάξει βραχυπρόθεσμα. Ως εκ τούτου, η Ρωσία καταβάλλει προσπάθειες για την ανάπτυξη λιμένων στην Άπω Ανατολή. Αυτό εξήγησε ο Αλεξέι Χίλο, αναπληρωτής γενικός διευθυντής των Ρωσικών Σιδηροδρόμων, σε μια συνέντευξη στο Ρωσικό Δορυφορικό Πρακτορείο Ειδήσεων

Συνέχισε να υπάρχει

Είπε ότι όσο υπάρχει η πανδημία στην Κίνα, το πρόβλημα της μείωσης της κυκλοφορίας στα σινο-ρωσικά σύνορα θα συνεχίσει να υπάρχει. Αντίθετα, η επιχείρηση μεταφόρτωσης λιμένων στη ρωσική Άπω Ανατολή, όπως το Βλαδιβοστόκ, «αναπτύσσεται καλά».
Ειδικά στο πλαίσιο της πολιτικής επιχορήγησης διαμετακόμισης της Ρωσίας, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έχουν προσελκύσει μεγάλο αριθμό φορτίων από την Κίνα και άλλες περιοχές της Ασίας-Ειρηνικού μέσω των λιμένων της Άπω Ανατολής. Συγκεκριμένα, ο όγκος των εμπορευματικών μεταφορών μέσω του Υπερσιβηρικού Σιδηροδρόμου αυξήθηκε κατά 18 φορές. Το πρώτο εξάμηνο του 2020, οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι μετέφεραν 147 εμπορευματοκιβώτια σε αυτήν τη γραμμή και τώρα υπάρχουν σχεδόν 3.000.

Επιχορήγηση διέλευσης ρωσικών σιδηροδρόμων

Προκειμένου να τονωθεί η αύξηση της διακίνησης σιδηροδρομικών μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων, η ρωσική κυβέρνηση έχει εφαρμόσει επιδοτήσεις για τοπικές εταιρείες εφοδιαστικής. Τον Αύγουστο του περασμένου έτους, ο Ρώσος πρωθυπουργός υπέγραψε διάταγμα για την εκτέλεση του ομοσπονδιακού προϋπολογισμού επιδοτήσεων. Το ποσό της επιδότησης κυμαίνεται από περίπου 312 ευρώ έως 940 ευρώ ανά εμπορευματοκιβώτιο.
Ταυτόχρονα, οι συνδέσεις προς τα δυτικά έχουν προτεραιότητα στη λήψη επιδοτήσεων έναντι των μεταφορών προς ανατολάς. "Η ρωσική κυβέρνηση είπε:" η απόφαση θα αυξήσει τη ζήτηση για υπηρεσίες σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών στη Ρωσία και θα έχει θετικό αντίκτυπο στους σχετικούς οικονομικούς τομείς ". Κρίνοντας από την τρέχουσα κατάσταση, οι επιδοτήσεις είναι πράγματι αποτελεσματικές.

Ανάπτυξη λιμένων της Άπω Ανατολής

Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι έκαναν πράξη την αποφασιστικότητά τους να αναπτύξουν τα λιμάνια της Άπω Ανατολής. Πριν από λίγο καιρό, η εταιρεία συνεργάστηκε με τον FESCO Transport Group και τη φινλανδική εταιρεία εφοδιαστικής Nurminen για να ξεκινήσει τη διαδρομή από την Κίνα (λιμάνι της Σαγκάης, λιμάνι Ningbo και λιμάνι Qingdao) προς τη Ρωσία (Βλαδιβοστόκ) και τη Φινλανδία. Η νέα διατροπική διαδρομή έχει χρονικό όριο μόνο 25 ημέρες.
Επιπλέον, οι ναυτιλιακοί γίγαντες ξεκίνησαν επίσης αυτή τη νέα προσπάθεια μεταφοράς πολλαπλών τρόπων για να συνδέσουν αποτελεσματικά την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού και την Ευρώπη μέσω των ρωσικών λιμένων της Άπω Ανατολής. Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους, η Mediterranean Shipping MSC ξεκίνησε μια νέα διαδρομή συνδυασμένων θαλάσσιων-σιδηροδρομικών μεταφορών. Το δρομολόγιο ξεκίνησε στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας και στο Μπουσάν της Νότιας Κορέας. Αφού έφτασε στο Βλαδιβοστόκ και το Βοστότσνι στη Ρωσία δια θαλάσσης, το φορτίο μεταφέρθηκε στο τρένο για την Αγία Πετρούπολη, για να συνεχίσει μέσω της Μεσογείου.

https://www.railfreight.com/beltandroad/2021/09/03/russia-looks-at-far-east-ports-due-to-downturn-overland-transport/

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea