Πέμπτη 26 Αυγούστου 2021

Τα σιδηροδρομικά νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο το τελευταίο τριήμερο.

Οι τίτλοι των θεμάτων:

-Λάρισα: Τρένο παρέσυρε και σκότωσε νεαρό βοσκό

-Πάτρα: Ο Δήμαρχος κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο να βρίσκεται σε ετοιμότητα για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής


-Deutsche Bahn: Διαπραγματεύσεις με το συνδικάτο GDL

-Aνατροπή βαγονιών που μετέφεραν πετρέλαιο σημειώθηκε στις Σέρρες

-Ο ΟΣΕ για τον εκτροχιασμό βαγονιών εμπορικής αμαξοστοιχίας στις Σέρρες

-Ιαπωνία: Δύο τραυματίες από επίθεση με οξύ στο μετρό του ΤόκιοΟι Αρχές αναζητούν έναν ύποπτο

-Στις 24 Αυγούστου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει την επαναφορά δρομολογίων αμαξοστοιχιών από 1.9.2021

-Κίνα: Αύξηση 80,2% των εμπορικών αμαξοστοιχιών μέσω της Περιφέρειας Κουανγκσί Τσουάνγκ με την Ευρώπη

-Οι «Δολοφόνοι των Σιδηροδρόμων»: Βίαζαν, στραγγάλιζαν, βασάνιζαν - Η ιστορία της φρίκης

Διαβάστε αναλυτικά


Λάρισα: Τρένο παρέσυρε και σκότωσε νεαρό βοσκό
26/08/2021

Ένας 36χρονος βοσκός έχασε την ζωή του καθώς παρασύρθηκε από τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισα – Βόλος
Ένας 36χρονος βοσκός έχασε την ζωή του καθώς παρασύρθηκε από τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρισα - Βόλος.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ, το θλιβερό περιστατικό συνέβη στην περιοχή της Μελίας με την Κυψέλη, όταν ο νεαρός βοσκός διέσχιζε με το κοπάδι του τις σιδηροδρομικές γραμμές.
Στην περιοχή έχει σπεύσει ασθενοφόρο, αστυνομία και πυροσβεστική. Το τρένο δεν κατάφερε να σταματήσει και ο θάνατος του βοσκού ήταν ακαριαίος.
protothema.gr/

Πάτρα: Ο Δήμαρχος κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο να βρίσκεται σε ετοιμότητα για την υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής
26/8/2021

Σε εγρήγορση και ετοιμότητα κάλεσε χθες (Τετάρτη 25 Αυγούστου) το Δημοτικό Συμβούλιο ο Δήμαρχος Πατρέων, Κώστας Πελετίδης, ώστε στην περίπτωση που υπάρξει αιφνιδιασμός από το Υπουργείο και την ΕΡΓΟΣΕ στη διεκδίκηση της υπογειοποίησης της γραμμής του τρένου και στο τμήμα από το Ρίο μέχρι την οδό Κανελλοπούλου, να υλοποιηθεί η ομόφωνη απόφαση του Σώματος.

Ο Δήμαρχος Πατρέων ενημέρωσε το Δημοτικό Συμβούλιο για το μεγάλο ζήτημα που αφορά την Πάτρα και το λαό της, την υπογειοποίηση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής από το Ρίο μέχρι το νέο λιμάνι και ιδιαίτερα για το τμήμα Ρίου – Κανελλοπούλου λέγοντας, μεταξύ άλλων, τα εξής:

«Στις 18 Μαΐου είχαμε πραγματοποιήσει συνάντηση με την ΕΡΓΟΣΕ σε συνέχεια της συνάντησης που είχαμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στις 22 Απριλίου. Είχα ενημερώσει το Δημοτικό Συμβούλιο σχετικά με τις θέσεις που εξέφρασαν οι εκπρόσωποι της ΕΡΓΟΣΕ και ζητήσαμε στις 28 Μαΐου συνάντηση με τον Υπουργό ώστε αυτά που συζητήσαμε με τον επικεφαλής της ΕΡΓΟΣΕ να γίνουν επίσημη απόφαση του Υπουργείου.

Η ΕΡΓΟΣΕ κινείτο στην κατεύθυνση της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου με τις ενδιαφερόμενες εργολήπτριες εταιρείες. Από αυτή τη διαδικασία εφόσον προέκυπτε ενδιαφέρον για την κατασκευή του έργου της υπογειοποίησης από το Ρίο μέχρι το νέο Λιμάνι με το ποσό των 550 εκατομμυρίων ευρώ συν τη συνδρομή του Δήμου για την ανάπλαση του χώρου, θα επιλέγονταν αυτή η λύση με μοριοδότηση.

Μέχρι σήμερα από το Υπουργείο, παρά τις οχλήσεις μας, χωρίς να έχει απορρίψει τίποτε, δεν έχει ορίσει τη συνάντηση που ζητήσαμε.

Διακινείται και διαδίδεται ανεπίσημα ότι το Υπουργείο και η ΕΡΓΟΣΕ θα ξεκινήσουν, το επόμενο διάστημα, την αποξήλωση της υφιστάμενης γραμμής από το Ρίο μέχρι την Κανελλοπούλου με αποτέλεσμα να σταματήσει η λειτουργία του προαστιακού. Αυτό είναι αντίθετο με όσα συμφωνήσαμε με τον Υπουργό και την ΕΡΓΟΣΕ».

Ο Δήμαρχος, στη συνέχεια, κάλεσε το Δημοτικό Συμβούλιο, τους φορείς και την Επιτροπή Αγώνα των κατοίκων σε επαγρύπνηση και ετοιμότητα. Δεν θα μας αιφνιδιάσουν τόνισε. Δεν πρόκειται να γίνουν έργα για τα οποία η Δημοτική Αρχή, το Δημοτικό Συμβούλιο και ο λαός της Πάτρας δεν συμφωνούν.
patrasevents.gr


Deutsche Bahn: Διαπραγματεύσεις με το συνδικάτο GDL
26/08/2021

Η Deutsche Bahn κάλεσε το συνδικάτο των μηχανοδηγών GDL να επιστρέψει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.

Ο επικεφαλής των σιδηροδρόμων Lutz δήλωσε στο Redaktionsnetzwerk Deutschland ότι οι ιδέες δεν απέχουν τόσο πολύ μεταξύ τους ώστε να δικαιολογείται η απεργία. Ο γερμανικός σιδηρόδρομος δεν επιθυμεί να υποβάλει νέα προσφορά προς το παρόν.

Ο επικεφαλής του συνδικάτου σιδηροδρόμων και μεταφορών EVG, Hommel, κατηγόρησε για άλλη μια φορά την GDL ότι δεν ενδιαφέρεται για υψηλότερους μισθούς, αλλά για την επέκταση της εξουσίας της.

Ο Hommel μίλησε για πολεμική εκ μέρους της GDL στην πρωινή εκπομπή του ARD και του ZDF και κατηγόρησε για κακό ύφος.

Η GDL δήλωσε ότι θα επέστρεφε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων μόνο αν οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι έκαναν μια καλύτερη προσφορά. Διαφορετικά, θα απεργήσουν ξανά και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
grland.info


Aνατροπή βαγονιών που μετέφεραν πετρέλαιο σημειώθηκε Τετάρτη 25 Αυγούστου 2021.
Ειδικότερα, ο εκτροχιασμός των δύο βαγονιών έγινε στο 4 χλμ. μετά τη Λευκοθέα Σερρών. Η εμπορική αμαξοστοιχία είχε κατεύθυνση τη Δράμα.

Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τον εκτροχιασμό τρένου στις Σέρρες - Διακοπή δρομολογίων
«Εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας, 4 χλμ. περίπου μετά τη Λευκοθέα προς Δράμα. Η αμαξοστοιχία παραμένει στο σημείο. Προσωρινή διακοπή δρομολογίων Θεσσαλονίκη - Αλεξανδρούπολη - Θεσσαλονίκη» αναφέρει η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Εικόνα:epiloges.tv

     
Ο ΟΣΕ για τον εκτροχιασμό βαγονιών εμπορικής αμαξοστοιχίας στις Σέρρες

Σήμερα Τετάρτη 25-08-2021 και περί ώρα 13:40, στην χιλιομετρική θέση 173+880 γρ Θ-ΑμΠΚ της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης, ευρύτερη περιοχή του ΔΔ Λευκοθέας της ΠE Σερρών, εκτροχιάστηκαν δύο έμφορτα, με καύσιμα του Ελληνικού Στρατού, βαγόνια.

Τα προαναφερθέντα βαγόνια αποτελούν τμήμα εμπορικής αμαξοστοιχίας αποτελούμενης από συνολικά έντεκα βαγόνια που εκτελούσε μεταφορά φορτίου.

Στο σημείο του εκτροχιασμού μετέβησαν άμεσα η πυροσβεστική υπηρεσία και η αστυνομία προκειμένου να διευθετήσουν θέματα διαρροής καυσίμου από τα εκτροχιασμένα βαγόνια, συνεργεία της ΟΣΕ ΑΕ προκειμένου να διευθετήσουν θέματα βλαβών στην σιδηροδρομική γραμμή και συνεργεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ για την αποκατάσταση, τον εντροχιασμό και απομάκρυνση των βαγονιών.

Σε συνέχεια των ως άνω αναφερομένων ενεργειών και κατόπιν της απομάκρυνσης όλων των βαγονιών από την σιδηροδρομική γραμμή η ΟΣΕ ΑΕ θα εκτιμήσει το εύρος των ζημιών στο δίκτυο και θα μεριμνήσει άμεσα για την αποκατάσταση τους. Ώστε να επανέλθει το ταχύτερο δυνατό η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής.

 

Ιαπωνία: Δύο τραυματίες από επίθεση με οξύ στο μετρό του ΤόκιοΟι Αρχές αναζητούν έναν ύποπτο
Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2021 
REUTERS/ANDRONIKI CHRISTODOULOU
Δύο άνθρωποι υπέστησαν εγκαύματα έπειτα από επίθεση με θειικό οξύ που σημειώθηκε χθες, Τρίτη, το βράδυ σε σταθμό του μετρό του Τόκιο, ενώ οι αρχές εξακολουθούν να αναζητούν τον δράστη, ανακοίνωσε σήμερα η αστυνομία και μετέδωσαν ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης.

Καθώς ανέβαινε σε κυλιόμενη σκάλα στον σταθμό, ένας 22χρονος υπέστη εγκαύματα στο πρόσωπο από υγρό που του έριξε ένας άνθρωπος ο οποίος διέφυγε στη συνέχεια, δήλωσε στο AFP εκπρόσωπος της αστυνομίας.

Μια 34χρονη γυναίκα γλίστρησε και υπέστη ελαφρά εγκαύματα στα πόδια λόγω του υγρού που είχε πέσει κάτω.

Η επίθεση στον σταθμό του μετρό Σιροκάνε-Τακανάουα, στο κέντρο του Τόκιο, σημειώθηκε μόλις άρχισαν οι Παραολυμπιακοί Αγώνες χθες, Τρίτη, στην ιαπωνική πρωτεύουσα υπό αυστηρά μέτρα ασφαλείας.
naftemporiki.gr

Στις 24 Αυγούστου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανακοινώνει την επαναφορά δρομολογίων αμαξοστοιχιών από 1.9.2021

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από την Τετάρτη 1.9.2021 επανέρχονται στην κυκλοφορία επιπλέον δρομολόγια αμαξοστοιχιών στο δίκτυό της.

Ειδικότερα, επανακυκλοφορούν οι πρωινές αμαξοστοιχίες Intercity 50 και 51 στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα.

Επίσης, επανέρχονται οι τακτικές/επιβατικές αμαξοστοιχίες στο τμήμα Κατάκολο – Ολυμπία – Κατάκολο (από Δευτέρα έως Παρασκευή).

Τέλος, από την Παρασκευή 3.9.2021 επανακυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες 1520 και 1521 στη διαδρομή Αθήνα – Λειανοκλάδι – Αθήνα, οι οποίες θα εκτελούν τα δρομολόγιά τους ως εξής:
Κάθε Παρασκευή και Κυριακή, η αμαξοστοιχία 1520 στη διαδρομή Αθήνα –Λειανοκλάδι,
Κάθε Σάββατο και Δευτέρα, η αμαξοστοιχία 1521 στη διαδρομή Λειανοκλάδι – Αθήνα.

Κίνα: Αύξηση 80,2% των εμπορικών αμαξοστοιχιών μέσω της Περιφέρειας Κουανγκσί Τσουάνγκ με την Ευρώπη
23Αυγούστου 2021
Η Αυτόνομη Περιφέρεια Κουανγκσί Τσουάνγκ που βρίσκεται νοτίως της Κίνας, κατέγραψε ετήσια αύξηση 80,2% στον αριθμό των εμπορικών αμαξοστοιχιών από και προς την Ευρώπη, κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουλίου, σύμφωνα με τα στοιχεία των τελωνείων στην πρωτεύουσα της αναφερόμενης περιφέρειας, Νανίνγκ.

Κατά την ίδια περίοδο, καταγράφηκαν 400 εμπορικές αμαξοστοιχίες από και προς την Ευρώπη, μέσω του λιμανιού Πινγκσιάνγκ που συνορεύει με το Βιετνάμ, με ετήσια αύξηση 80,2%.

Συνολικά 12.286 εμπορευματοκιβώτια μήκους 20 ποδών (TEU) με διάφορα προϊόντα μεταφέρθηκαν μέσω της σιδηροδρομικής εμπορικής σύνδεσης μεταξύ της Κίνας και της Ευρώπης, με την ποσότητα των εμπορευμάτων να είναι τριπλάσια από αυτή, που είχε μεταφερθεί την αντίστοιχη περίοδο της περσινής χρονιάς.

Από την ίδια αυτόνομη κινεζική περιφέρεια πραγματοποιούνται δρομολόγια εμπορικών αμαξοστοιχιών από και προς δέκα ευρωπαϊκούς προορισμούς, μεταφέροντας προϊόντα που είτε εισάγονται, είτε εξάγονται από την Κίνα, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία στη Νανίνγκ.

πηγή: ΑΠΕ,sofokleousin.gr


Οι «Δολοφόνοι των Σιδηροδρόμων»: Βίαζαν, στραγγάλιζαν, βασάνιζαν - Η ιστορία της φρίκης
24/08/2021



Ο Ντάφι και ο φίλος του Ντέιβιντ Μάλκαϊ ήταν φίλοι από τα σχολικά τους χρόνια στο Βόρειο Λονδίνο

Ο Τζον Φράνσις Ντάφι και ο Ντέιβιντ Μάλκαϊ, δύο διαβόητοι κατά συρροή δολοφόνοι και βιαστές επιτέθηκαν σε πολλές γυναίκες στη νότια Αγγλία κατά τη δεκαετία του 1980. Το διαβολικό ντουέτο έγινε γνωστό στα μέσα ενημέρωσης ως «Οι δολοφόνοι των Σιδηροδρόμων». Μέσα από δραματοποίηση της υπόθεσης και μαρτυρίες αστυνομικών και φίλων των θυμάτων, το βρετανικό κανάλι CHANNEL 5, σε μια σειρά τριών επεισοδίων που μόλις προβλήθηκε, διερευνά τις ανατροπές στην έρευνα της υπόθεσης και τη συγκλονιστική αποκάλυψη της ταυτότητας των δολοφόνων.


14 χρόνια τρόμος στο Λονδίνο

Τον Δεκέμβριο του 1985, μία γυναίκα, η Άλισον Ντέι εξαφανίζεται μυστηριωδώς αμέσως μετά την αποβίβασή της από το βαγόνι ενός τρένου στο σταθμό Χάκνεϊ Γουίκ. Στους επόμενους έξι μήνες, δύο ακόμη γυναίκες θα απαχθούν σε σιδηροδρομικούς σταθμούς της Νοτιοανατολικής Αγγλίας. Είναι η στιγμή που αρχίζουν να κυκλοφορούν φήμες ότι ένας κατά συρροή δολοφόνος σκοτώνει γυναίκες σε σιδηροδρομικούς σταθμούς και πως ο ίδιος άνθρωπος σχετίζεται πιθανότητα με μια σειρά σεξουαλικών επιθέσεων που είχαν συνταράξει χρόνια πριν ολόκληρη τη βρετανική πρωτεύουσα. Ποιος ήταν όμως; Και θα μπορούσε να υπάρχει κάποια αλήθεια στη φήμη ότι υπήρχε μια ομάδα δολοφόνων, που συνεργάζονταν; Χρειάστηκαν άλλα δεκατέσσερα χρόνια για να κλείσει η Αστυνομία την υπόθεση των διαβόητων «δολοφόνων των Σιδηροδρόμων».


Άλισον Ντέι


Ο Ντάφι και ο φίλος του Ντέιβιντ Μάλκαϊ ήταν φίλοι από τα σχολικά τους χρόνια στο Βόρειο Λονδίνο. Και οι δύο άνδρες ενώ ήταν ακόμη μαθητές είχαν πέσει θύματα bullying. Ο Ντάφι που έγινε στη συνέχεια φανατικός των πολεμικών τεχνών ήταν ήδη γνωστός στην Αστυνομία λόγω ενδοοικογενειακής βίας. Εκτιμάται ότι οι δύο άνδρες επιτέθηκαν σε τουλάχιστον 19 γυναίκες, σκοτώνοντας τρεις από αυτές. Την 1η Ιουλίου 1982, Ντάφι και ο Mάλκαϊ βίασαν μια γυναίκα κοντά στο σταθμό Χάμπστεντ Χιθ του Λονδίνου. Για τους επόμενους 12 μήνες πολλές γυναίκες δέχτηκαν επίθεση στο κέντρο και προάστια του Λονδίνου. Σε μια προσπάθεια να πιάσει τον ένοχο -αρχικά δεν ήταν σίγουροι αν τα εγκλήματα έγιναν από ένα μόνο άτομο - η αστυνομία δημιούργησε την επιχείρηση Hart, τη μεγαλύτερη έρευνα που έγινε στο Ηνωμένο Βασίλειο από την έρευνα του Ripper του Yorkshire. Το φθινόπωρο του 1983, οι επιθέσεις σταμάτησαν ξαφνικά, με την αστυνομία να διαπιστώνει αργότερα ότι συνέπεσε με τον χωρισμό του Ντάφι από τη γυναίκα του. Οι επιθέσεις ξεκίνησαν ξανά στις αρχές του 1984. Τον Ιούλιο του 1985, τρεις γυναίκες βιάστηκαν βάναυσα το ίδιο βράδυ, όλες στην περιοχή Χέντον και Χάμπστεντ. Οι Ντάφι και Μάλκαϊ προσήχθησαν για ανάκριση, αλλά τελικά αφέθηκαν ελεύθεροι. Ωστόσο, τον Αύγουστο του 1985, μετά από μια περίοδο ενδοοικογενειακής βίας στο σπίτι του, όπου επιτέθηκε στη γυναίκα του, ο Ντάφι συνελήφθη. Τον Σεπτέμβριο του 1985, μια γυναίκα δέχθηκε επίθεση στο Μπάρνετ με το θύμα να δίνει στους αστυνομικούς μια περιγραφή του επιτιθέμενου, που ταίριαζε στο προφίλ του Ντάφι. Τον προσήγαγαν για άλλη μια φορά, αλλά τελικά τον άφησαν αφού το θύμα δεν κατάφερε να τον αναγνωρίσει.

Στις 29 Δεκεμβρίου του 1985, ο Ντάφι και ο Μάλκαϊ απήγαγαν την 19χρονη Άλισον Ντέι, όταν κατέβαινε από το τρένο, ενώ πήγαινε σε ραντεβού με τον φίλο της και την βίασαν επανειλημμένα. Στη συνέχεια την στραγγάλισαν με ένα κορδόνι και πέταξαν το πτώμα της στον ποταμό Λέα αφού έδεσαν επάνω του γρανιτένιες πλάκες. Ήταν η πρώτη φορά που το ντουέτο σκότωσε το θύμα του. Αργότερα, στις 17 Απριλίου 1986, η 15χρονη Μάαρτζι Ταμπόζερ, απήχθη από τον σταθμό Χόρσλι στο Άνατολικό Σάρρεϊ. Μετά τον βιασμό και τον στραγγαλισμό της, έκαψαν στο πτώμα της.


Μάαρτζι Ταμπόζερ

Στις 18 Μαΐου της ίδιας χρονιάς, το θύμα ήταν η 29χρονη τοπική τηλεπαρουσιάστρια Αν Λοκ, η οποία απήχθη καθώς κατέβαινε από το τρένο στο Χέρτφορντσαϊρ και αργότερα δολοφονήθηκε. Τον Οκτώβριο του 1986, μια 14χρονη μαθήτρια κατάφερε να γλιτώσει, αφού βιάστηκε και από τους δύο άνδρες.

Αν Λοκ

Η αστυνομική έρευνα και η σύλληψη του πρώτου δολοφόνου

Μετά τη δολοφονία της Ντέι η Μητροπολιτική Αστυνομία στο ανατολικό Λονδίνο δημιούργησε μια περαιτέρω ξεχωριστή έρευνα, την επιχείρηση Lea. Η Αστυνομία ενέτεινε περαιτέρω την έρευνά της για τον δράστη που είχε παρατσούκλι από τον Τύπο «Βιαστής Σιδηροδρόμων», αλλά η δολοφονία της Ντέι άλλαξε αυτό το όνομα σε «Δολοφόνος των Σιδηροδρόμων», μια «ετικέτα» που ενισχύθηκε από τον βιασμό και τη δολοφονία της 15χρονης Μάαρτζι Ταμπόζερ. Η Αστυνομία του Σάρρεϊ δημιούργησε την επιχείρηση Bluebell.

Εν τω μεταξύ, την έρευνα για τη δολοφονία της Ντέι ανέλαβε ο ντετέκτιβ επιθεωρητής Τσαρλς Φάρκουαρ (ένας πολύ έμπειρος ερευνητής δολοφονιών στο ανατολικό Λονδίνο) και ήταν εκείνος που συνέδεσε τη δολοφονία με τους προηγούμενους βιασμούς κοντά σε σιδηροδρομικούς σταθμούς. Στη συνέχεια, συνέδεσε τη δολοφονία της Ντέι με τη δολοφονία της Ταμπόζερ ΄Ηταν η πρώτη έρευνα που χρησιμοποίησε βασικούς υπολογιστές και μια πρώιμη έκδοση του HOLMES (Home Office Large Major Inquiry System). Το όνομα του Ντάφι, ειδικού των πολεμικών τεχνών και πρώην ξυλουργού σιδηροδρόμων, προστέθηκε ψηλά στη λίστα των υπόπτων, ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα ονόματα. Ήταν γνωστός στην αστυνομία καθώς είχε κατηγορηθεί για τον βιασμό της πρώην συζύγου του, δηλώνοντας μάλιστα τότε χωρίς καμιά αναστολή ότι ο βιασμός είναι ένα «φυσικό αντρικό ένστικτο». Ένας σπάνιος τύπος χορδής που ονομάζεται «somyarn» βρέθηκε στο σπίτι των γονιών του. Αυτό τον συνέδεσε με το δεύτερο θύμα των δολοφονιών. Η εμπειρία του με τα παραδοσιακά πριόνια τον συνέδεε με την ασυνήθιστη μέθοδο στραγγαλισμού χρησιμοποιώντας ένα αυτοσχέδιο τουρνικέ και η γνώση του για το σιδηροδρομικό σύστημα της Νοτιοανατολικής Αγγλίας ήταν μέρος της προηγούμενης δουλειάς του.

Καθώς καταδίωκε μια γυναίκα σε πάρκο στις 7 Νοεμβρίου, ο Ντάφι αποκαλύφθηκε και συνελήφθη. Την επόμενη μέρα, κατηγορήθηκε για τρεις δολοφονίες και επτά βιασμούς. Ο Mάλκαϊ συνελήφθη επίσης, αλλά αφέθηκε ελεύθερος λόγω έλλειψης στοιχείων.

Ο Ντάφι δικάστηκε τον Φεβρουάριο του 1988 και καταδικάστηκε για δύο φόνους και τέσσερις βιασμούς, αν και αθωώθηκε για τον βιασμό και τη δολοφονία της Άν Λοκ. Του επιβλήθηκε ελάχιστη ποινή κάθειρξης 30 ετών. Η Αστυνομία σε αυτό το στάδιο πίστευε πως δρούσε μόνος…


Τζον Φράνσις Ντάφι

Το DNA έδεσε τον δεύτερο δολοφόνο

Οι αστυνομικοί υποπτεύονταν ότι ο Μάλκαϊ ήταν συνεργός του Ντάφι για αρκετά χρόνια, αλλά δεν είχε στοιχεία για να του απαγγελθούν κατηγορίες. Μόνο αφότου ο Ντάφι τον ενοχοποίησε 15 χρόνια αφότου είχε καταδικαστεί, μπορούσαν να προχωρήσουν σε ενέργειες. Ο Mάλκαϊ, παντρεμένος και πατέρας τεσσάρων παιδιών, είχε εντοπιστεί και παρακολουθούνταν από την Αστυνομία για αρκετούς μήνες πριν από τη σύλληψή του. Τα τεστ DNA που δεν χρησιμοποιήθηκαν στην αρχική δίκη του Ντάφι αλλά ήταν τώρα διαθέσιμα, έδωσαν τις αποδείξεις που χρειάζονταν για να καταδικαστεί ο Μάλκαϊ. Δικάστηκε το 2000 με τον Ντάφι ως βασικό μάρτυρα κατηγορίας. Ένας πρώην υπάλληλος σε μια εταιρεία ταξί στην οποία εργαζόταν είπε ότι περιφρονούσε τις γυναίκες. Η Λόλα Μπάρι, ελεγκτής στην εταιρεία, δήλωσε: «Του άρεσε οι γυναίκες να βρίσκονται είτε στο νεροχύτη της κουζίνας –που ήταν κατά τη γνώμη του η φυσική τους θέση- ή στο κρεβάτι… Μια φορά με έπιασε από τον λαιμό, λέγοντας μου: "Πώς σου φαίνεται, φοβάσαι;"». Ο εισαγγελέας δήλωσε στη δίκη του Mάλκαϊ: «Αντιμετώπιζαν τα θύματά τους ως αντικείμενα και όχι ως πρόσωπα».


Ντέιβιντ Μάλκαϊ

Όπως αποδείχθηκε, ο Mάλκαϊ ήταν ο εμπνευστής και ο κύριος υποκινητής των δολοφονιών και αυτός για τον οποίο η σεξουαλική κακοποίηση δεν ήταν πια αρκετή για να τον ικανοποιήσει. Ο Μάλκαϊ ισχυρίστηκε ότι ήταν αθώος, αλλά στις 5 Φεβρουαρίου του 2001, καταδικάστηκε σε τρεις ισόβια για τη δολοφονία τριών γυναικών, σε 24 χρόνια για καθεμιά από τις επτά κατηγορίες βιασμού και σε 18 έτη για καθεμιά από πέντε συνωμοσίες για βιασμό.

Και οι δύο «Δολοφόνοι των Σιδηροδρόμων» βρίσκονται σήμερα φυλακισμένοι- σε διαφορετικές φυλακές και το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν θα δουν ποτέ ξανά το φως της ελευθερίας…

protothema.g
sidirodromikanea