Ο υπάρχων κεντρικός σταθμός στο Μπρνο της Δημοκρατίας της Τσεχίας θα μεταφερθεί και θα προσφέρει μια ποικιλία επιλογών μεταφοράς.
Ο νέος σιδηροδρομικός σταθμός του Μπρνο είναι ένας προτεινόμενος πολυτροπικός κεντρικός σταθμός για το Μπρνο, τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Τσεχικής Δημοκρατίας. Για να αναπτυχθεί ως αναπόσπαστο συστατικό της πόλης, θα δημιουργήσει έναν νέο, ζωντανό κόμβο που θα τονώσει την ανάπτυξη στην περιοχή.
Ο νέος σιδηροδρομικός σταθμός θα βελτιώσει την εμπειρία των επιβατών και θα ενισχύσει τη λειτουργική αποδοτικότητα. Το έργο θα περιλαμβάνει τη μετεγκατάσταση του υπάρχοντος κεντρικού σιδηροδρομικού σταθμού με τη βοήθεια χρηματοδότησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ).
Το κτίριο του σταθμού θα είναι εξοπλισμένο με ανέσεις επιβατών. Benthem Crouwel Architects.
Ο νέος κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός θα κατασκευαστεί με εκτιμώμενο κόστος 1,8 δισ. Ευρώ (2,12 δισ. Δολάρια) και αναμένεται να ολοκληρωθεί μεταξύ 2032 και 2035.
Λεπτομέρειες σχεδιασμού του σιδηροδρομικού σταθμού Μπρνο
Ο νέος σιδηροδρομικός σταθμός του Μπρνο θα αναπτυχθεί ως εκσυγχρονισμένος διατροπικός κόμβος με το σχεδιασμό να περιλαμβάνει αναφορές σε ιστορικά δημόσια κτίρια της περιοχής. Έχει σχεδιαστεί για να δημιουργήσει μια περιοχή χωρίς εμπόδια με βελτιωμένες διαδρομές πεζών και βέλτιστη διάταξη για διαφορετικές επιλογές μεταφοράς. Ο σταθμός θα βρίσκεται ανάμεσα σε δύο διαγώνια τοποθετημένα κτίρια.
Η κατασκευή του νέου σταθμού Μπρνο θα περιλαμβάνει επένδυση 1,8 δισ. Δολαρίων. Benthem Crouwel Architects.
Το κεντρικό συγκρότημα του σταθμού θα είναι καλά συνδεδεμένο με τις εξέδρες και τις δύο αίθουσες σταθμών.
Οι αίθουσες των σταθμών θα σχεδιαστούν ώστε να επιτρέπουν την εύκολη μετακίνηση των επιβατών εντός των εγκαταστάσεων. Το σχέδιο σχεδιασμού περιλαμβάνει επίσης την ανάπτυξη γραφείων, ξενοδοχείου, διαμερισμάτων, προκυμαίου πάρκου και αστικού περιπάτου. Θα δημιουργηθεί επίσης μια μεγάλη λεωφόρος που συνδέει τον σταθμό και τον ποταμό Svratka.
Εγκαταστάσεις στο σιδηροδρομικό σταθμό Μπρνο
Το κτίριο του σταθμού θα περιλαμβάνει ανέσεις επιβατών, καθώς και μεγάλους χώρους για λιανικό εμπόριο, τρόφιμα και ποτά. Οι αίθουσες των σταθμών έχουν σχεδιαστεί ως δύο καλυμμένες δημόσιες πλατείες και παρέχουν συνδέσεις με τις υπηρεσίες λεωφορείων και μετρό.
Ο νέος κόμβος μεταφορών θα έχει 14 πλατφόρμες για τρένα υψηλής ταχύτητας και τοπικά. Οι επιβάτες θα έχουν πρόσβαση σε τραμ και αστικά λεωφορεία. Άλλες υποδομές στο σταθμό περιλαμβάνουν περιφερειακό τερματικό σταθμό λεωφορείων και σταθμό μετρό. Θα διατεθούν χώροι στάθμευσης ποδηλάτων και αυτοκινήτων. Επιπλέον, θα δημιουργηθεί μια δημόσια αίθουσα υποδοχής στο πλαίσιο του έργου.
railway-technology.com/projects/brno-railway-station-moravia-czech-republic/
sidirodromikanea