Τρίτη 8 Ιουνίου 2021

Σερβία: Το πρώτο τρένο υψηλής ταχύτητας θα παραδοθεί από την Στάντλερ τον Οκτώβριο

Το πρώτο τρένο για ταχύτητες έως και 200 ​​χιλιόμετρα ανά ώρα, το οποίο έχει παραγγείλει το κράτος της Σερβίας από την ελβετική εταιρεία " Stadler ", θα παραδοθεί σε πέντε μήνες.
Αυτό ανακοινώθηκε από τον Υπουργό Κατασκευών, Μεταφορών και Υποδομών της Σερβίας Tomislav Momirovic.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στα εργοστάσια παραγωγής του "Stadler" στη Ζυρίχη, ο Υπουργός Momirović και η Σερβική αντιπροσωπεία ενημερώθηκαν για την παραγωγική διαδικασία

"Μας έδειξαν, κατά τη φάση συναρμολόγησης, τα πρώτα τρένα που θα τρέχουν με ταχύτητα 200 χιλιομέτρων ανά ώρα από το Βελιγράδι στο Νόβι Σαντ". Αυτά τα τρένα είναι το εγγύς μέλλον. Τα ίδια τρένα εκτελούνται στις ελβετικές και αυστριακές γραμμές υψηλής ταχύτητας και αντιπροσωπεύουν την κορυφή της ποιότητας και της ασφάλειας. Είμαι περήφανος που βλέπουμε μια καμπή στην ιστορία των Σερβικών σιδηροδρόμων. Αυτό είναι το αποτέλεσμα μιας ισχυρής οικονομίας και της ανόδου της Σερβίας ", τόνισε ο υπουργός Μομίροβιτς.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η Σερβία ενδιαφέρεται για μια στρατηγική συνεργασία με την εταιρεία "Stadler" με την πρόθεση ότι, εάν δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις, η παραγωγή αυτών των σύγχρονων τρένων θα ξεκινήσει επίσης στη Σερβία.
Σύμφωνα με το συμβόλαιο, η προθεσμία παράδοσης για το πρώτο τρένο υψηλής ταχύτητας είναι στις 31 Οκτωβρίου 2021 και για τις υπόλοιπες δύο, 31 Δεκεμβρίου 2021. Αυτά τα τρένα έχουν μοντέρνο σχεδιασμό, εξαιρετική άνεση, καθίσματα πρώτης και δεύτερης κατηγορίας, internet, ειδικό χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες και είναι προσαρμοσμένα για άτομα με μειωμένη κινητικότητα.

Οι συνοδείες θα ξεκινήσουν τακτικά δρομολόγια στη γραμμή Βελιγραδίου-Νόβι Σαντ από τον Φεβρουάριο. "Δύο φορές την ημέρα, οι πολίτες θα μπορούν να ταξιδεύουν απευθείας από το Βελιγράδι στο Νόβι Σαντ σε 30 λεπτά και αυτό θα κοστίσει περίπου 1.000 δηνάρια. Ορισμένα τρένα θα σταματήσουν σε διάφορους σταθμούς και το ταξίδι θα είναι φθηνότερο και θα διαρκέσει 48 έως 52 λεπτά. "Είπε ο Μωμίροβιτς.

ferrovie.info
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea