Όπως είπε, η Θεσσαλονίκη έχει πολλά έργα τα οποία παρέμεναν «στοιχειωμένα», κρατώντας την πόλη πίσω, κάτι διόλου τιμητικό για τους Θεσσαλονικείς.
«Τώρα, πλέον, γίνεται σε όλα τα επίπεδα μια πολύ συστηματική δουλειά και από το υπουργείο Υποδομών και απ' όλη την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τη Θεσσαλονίκη να έχει μπει σε ένα άλλο επίπεδο, αφού όλα τα έργα προχωράνε με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό», τόνισε ο κ. Καραγιάννης, υπενθυμίζοντας ότι τους τελευταίους 22 μήνες ξεμπλοκάρουν το ένα μετά το άλλο, όπως το Θέρμη-Γαλάτιστα, η Ποτίδαια, η σύνδεση λιμανιού με ΠΑΘΕ, το Flyover, το Μετρό, τα αντιπλημμυρικά κά.
«Με αποφασιστικότητα και συστηματική δουλειά, λύνουμε όλα τα ζητήματα»
Μάλιστα, ο γενικός γραμματέας Υποδομών τόνισε, ότι μπορεί τα έργα να έχουν μία πολυπλοκότητα, αλλά με αποφασιστικότητα και συστηματική δουλειά λύνονται όλα τα ζητήματα. «Όταν γίνεται κάπου συστηματική δουλειά παίρνεις τα δεδομένα όλα, κάθεσαι και το δουλεύεις και λες ότι: εγώ σε 20 μήνες θα έχω ένα αποτέλεσμα. Έτσι νομίζω ότι λύνονται όλα τα προβλήματα, είτε σε 10 μήνες, είτε σε 1 μήνα, είτε σε 10 ημέρες».
Παραμένουμε στο χρονοδιάγραμμα για το Μετρό»
Ερωτηθείς για τις εργασίες του Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραγιάννης επανέλαβε ότι το χρονοδιάγραμμα δεν έχει αλλάξει, παρότι έχει χαθεί χρόνος περιμένοντας την απόφαση του ΣτΕ.
«Έχουμε πει εξ αρχής ότι το Μετρό θα είναι έτοιμο το 2023. Και έχουμε πει ότι θα έχουμε και Μετρό και αρχαία. Μάλιστα, ο σταθμός Βενιζέλου θα είναι ένα ζωντανό μουσείο. Και αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι οι Θεσσαλονικείς» κατέληξε ο κ. Καραγιάννης, τονίζοντας ότι για πρώτη φορά η πόλη προχωράει με μια φωνή, -δήμος, περιφέρεια, επιστημονικοί φορείς- και σύμφωνα με τα εβδομαδιαία report που παίρνει το υπουργείο, το έργο προχωράει, παρά την πανδημία, πάρα πολύ γρήγορα.
«Εμείς ό,τι έχουμε πει για τη Θεσσαλονίκη ισχύει στο ακέραιο, γιατί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ο Κώστας Καραμανλής, από την πρώτη στιγμή ανακοίνωσε ότι "της Θεσσαλονίκης της χρωστάμε". Και όντως της χρωστάει η κυβέρνηση της Θεσσαλονίκης!».
Ο σταθμός «ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ»
Όσον αφορά τους σταθμούς Ψελλού και Πόντου, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι μετά τη συνάντηση με τον δήμαρχο της πόλης, λύθηκαν τα προβλήματα προσβασιμότητας που είχαν και οι δύο.
«Δηλαδή θα φτιαχνόταν σταθμός Μετρό, θα ήταν έτοιμο το Μετρό στη Νέα Ελβετία και δεν θα μπορούσαν οι πολίτες να τον προσεγγίσουν! Τώρα ολοκληρώνουμε τις απαλλοτριώσεις μέσω του ΟΣΕΘ, θα κάνουμε τη διάνοιξη της Ψελλού και παράλληλα, ο δήμος έχει σχεδιάσει μια μία πολύ ωραία πρόταση αστικής ανάπλασης».
«Αυτά είναι ζητήματα που σε όλες αυτές τις περιοχές και στην Καλαμαριά και στην Πυλαία και στη Νέα Ελβετία ταλάνιζαν τους κατοίκους. Ήταν χρόνια άλυτα. Πλέον έχουν μπει σε μια σειρά και λύνονται όλα ένα-ένα».
17 νέες σχολικές μονάδες και Αναβάθμιση Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης
Τέλος, ο γενικός γραμματέας Υποδομών σημείωσε και τα άλλα έργα που είναι σε εξέλιξη, όπως καινούρια σχολεία. Προχωρά ο διαγωνισμός για τις 17 σχολικές μονάδες, η αναβάθμιση του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ, το flyover, τα αντιπλημμυρικά έργα και μαζί με το σύγχρονο αεροδρόμιο, να γίνουν οι επενδύσεις στο λιμάνι και η Θεσσαλονίκη να κατακτήσει τη θέση που δικαιούται ως πρωτεύουσα των Βαλκανίων.
naftemporiki.gr
sidirodromikanea