Η VTG θα παρουσιάσει μια καινοτόμο ιδέα συντήρησης βαγονιών το επόμενο έτος.
- Η εταιρεία θα αλλάξει από συντήρηση βαγονιών βάσει χρόνου σε μίλια. -Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία VTG Connect, θα εκτελεί συντήρηση σε βαγόνια μόνο όταν απαιτείται και με βάση τη χρήση τους.
Γράφει ο Νίκος Παπατόλιος
Η νέα ιδέα θα προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία και θα βελτιώσει τη διαθεσιμότητα των βαγονιών. Χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο που συλλέγονται μέσω του VTG Connect, η εταιρεία θα αναλύσει την κατάσταση των βαγονιών και θα προχωρήσει σε πιθανές αλλαγές μόνο εάν το απαιτεί η πολιτεία τους. Κατά συνέπεια, τα φορτηγά οχήματα θα χρησιμοποιούνται όσο το δυνατόν περισσότερο χωρίς να ξεφεύγουν από τα ίχνη για προληπτικούς λόγους.
Η υπηρεσία VTG Connect που θα καθοδηγήσει τη νέα ιδέα συντήρησης είναι ένα ψηφιακό εργαλείο που δημιουργήθηκε από την VTG. Συλλέγει δεδομένα από ψηφιακά φορτηγά αυτοκίνητα και παρέχει υπηρεσίες εντοπισμού, παρακολούθησης κραδασμών και μέτρησης θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Επιπλέον, μπορεί να έχει επιπλέον λειτουργίες, όπως μέτρηση βάρους ή παρακολούθηση κλειδώματος, επιτρέποντας στους πελάτες να είναι συνεχώς υπεύθυνοι για τα βαγόνια και το φορτίο τους.
Συμβατό με κανονισμούς ασφαλείας
Η ιδέα συντήρησης βάσει χιλιομέτρων θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά από έναν ευρωπαίο ιδιοκτήτη βαγονιών. Το παράθυρο νόμου που επιτρέπει αυτήν την κίνηση απορρέει από τροποποιήσεις των κανονισμών κατασκευής και λειτουργίας σιδηροδρόμων της Γερμανίας (EBO). Ωστόσο, η νέα διαδικασία θα εξακολουθεί να είναι συμβατή με όλες τις οδηγίες ασφαλείας που σχετίζονται με τον VPI-European Maintenace Guide.
«Θα διατηρήσουμε το αποδεδειγμένο τεχνικό βιβλίο κανόνων, αλλά ταυτόχρονα, η υποκείμενη αλλαγή νοοτροπίας θα οδηγήσει σε μια νέα νοοτροπία συντήρησης. Δεν αλλάζουμε τις οδηγίες συντήρησης: Απλώς εφαρμόζουμε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σε συστήματα που λειτουργούν ήδη », σχολίασε ο Frank Sadowski, Επικεφαλής Τεχνικής Υποστήριξης & Ασφάλειας της VTG Rail Europe.
Ανάπτυξη σε ολόκληρο τον κόσμο
Η ψηφιοποίηση του στόλου της VTG σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι η νούμερο ένα προϋπόθεση για να λειτουργήσει η ιδέα της συντήρησης. Επί του παρόντος, η εταιρεία εξετάζει εάν όλα τα βαγόνια της είναι κατάλληλα για συντήρηση βάσει χιλιομέτρων. Μέχρι στιγμής, τα δύο τρίτα του στόλου έχουν βρεθεί ικανά να μεταβούν στη νέα εποχή. Ωστόσο, ορισμένα βαγόνια θα μπορούσαν να αποδειχθούν ανίκανα να συμμορφωθούν με το νέο σύστημα.
Σε κάθε περίπτωση, η ασφάλεια έρχεται πρώτη για την εταιρεία. Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τι θα συνέβαινε εάν η συντήρηση βάσει χιλιομέτρων δεν ταιριάζει σε όλα τα βαγόνια. Θα αναβαθμίστηκαν και θα εκσυγχρονίστηκαν ή θα ήταν ακινητοποιημένο ολόκληρο το έργο;
railfreight.com/technology/2021/06/02/mileage-based-freight-wagon-maintenance-enters-the-market-in-2022
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea