Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2021

Οι Γερμανικοί σιδηρόδρομοι ενεργοποιούν και πάλι 20 διαδρομές που ήταν εκτός λειτουργίας.

Η Deutsche Bahn θα αναβιώσει 20 γραμμές με συνολική διαδρομή 245 χιλιομέτρων. «Κάθε χιλιόμετρο διαδρομής είναι ενεργή προστασία του κλίματος», λέει ο Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δικτύου DB Jens Bergmann. Την Τρίτη 22 Ιουνίου, η Deutsche Bahn παρουσίασε τα σχέδιά της σε κοινή συνέντευξη τύπου με τις βιομηχανικές ενώσεις Allianz pro Schiene και την Ένωση Γερμανικών Εταιρειών Μεταφορών (VDV) στο Βερολίνο.

Της Esther Geerts


Οι διαδρομές είναι το πρώτο μέρος των προηγούμενων κλειστών δρομολογίων, στις οποίες η μεταφορά εμπορευμάτων, αλλά και επιβατών, θα επιστρέψει στο μέλλον. Τους τελευταίους μήνες, μια ομάδα εμπειρογνωμόνων της DB εντόπισε ένα χαρτοφυλάκιο διαδρομών σε όλη τη Γερμανία με συνολικό μήκος περίπου 1.300 χιλιόμετρα για τα οποία υπάρχει δυνατότητα κυκλοφορίας. Για μεγάλο μέρος, αξίζει να επανεκκινήσετε το σύστημα αφού σταθμίσετε το κόστος και τα οφέλη, σύμφωνα με τον κρατικό φορέα.

Περισσότερα αγαθά και περισσότεροι άνθρωποι σε σιδηροδρομικές γραμμές

«Μαζί με τις ομοσπονδιακές πολιτείες και τις αρμόδιες αρχές, θα αναζωογονήσουμε τις αχρησιμοποίητες διαδρομές», λέει ο Jens Bergmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για Σχεδιασμό Υποδομών και Έργα στο DB Netz. «Αντιμετωπίζουμε αρχικά 20 διαδρομές σε εθνικό επίπεδο, με περαιτέρω συνδέσεις που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια. Ο στόχος μας: Θέλουμε να μεταφέρουμε περισσότερα αγαθά στο σιδηρόδρομο και να προσελκύσουμε περισσότερα άτομα στους σιδηροδρόμους. Κάθε χιλιόμετρο τροχιάς είναι ενεργή προστασία του κλίματος. " Πρόσφατα, η DB προώθησε τον στόχο τους να γίνουν ουδέτερες από το κλίμα εντός 10 ετών έως το 2040.

Οι ομοσπονδιακές, πολιτειακές και περιφερειακές αρχές μαζί με την DB αποφασίζουν για την επανενεργοποίηση της διαδρομής. Η ανάλυση και η αξιολόγηση των πιθανών διαδρομών πραγματοποιήθηκε σε στενή συνεργασία με τους εταίρους. Η DB συνεχίζει να παρέχει συμβουλές για μελέτες σκοπιμότητας και σχεδιασμό, συμπεριλαμβανομένων αναζωογονητικών διαδρομών που ανήκουν σε άλλους. Αυτά αποτελούν σχεδόν τα δύο τρίτα των προσδιορισμένων διαδρομών.

Περαιτέρω επανενεργοποίηση

«Η επανενεργοποίηση των αχρησιμοποίητων διαδρομών σημαίνει επιστροφή των σιδηροδρόμων στην περιοχή και συνεπώς για ένα πιο φιλικό προς το κλίμα μείγμα μεταφορών», λέει ο Dirk Flege, Διευθύνων Σύμβουλος της Allianz pro Schiene. Καλεί την επόμενη ομοσπονδιακή κυβέρνηση να μειώσει τα εμπόδια για περαιτέρω επανενεργοποίηση. "Τα προηγούμενα κριτήρια αξιολόγησης αγνοούν τις κοινωνικές πτυχές μιας σιδηροδρομικής σύνδεσης και λαμβάνουν πολύ λίγα υπόψη τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα των σιδηροδρομικών μεταφορών."

Martin Henke, VDV Διευθύνων Σύμβουλος Σιδηροδρόμων: «Η απόφαση της DB AG να κάνει ένα ακόμη βήμα προς την ανάπτυξη της περιοχής και έτσι να επεκταθεί το δίκτυο μετά από δεκαετίες απόσυρσης είναι ιστορική. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση δημιούργησε καλές προϋποθέσεις για αυτό με τον νέο νόμο για τη χρηματοδότηση των δημοτικών μεταφορών. Ωστόσο, πρέπει τώρα να προσαρμόσει επίσης τις ξεπερασμένες συνθήκες της «τυποποιημένης αξιολόγησης» τέτοιων έργων ».

Ο παρακάτω χάρτης δείχνει τις διαδρομές που η DB σκοπεύει να επανενεργοποιήσει.


https://www.railfreight.com/railfreight/2021/06/23/db-reactivates-20-decommisioned-routes/

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea