Παρασκευή 21 Μαΐου 2021

RailWatch και METRANS σε δοκιμή συστήματος ελέγχου ψηφιακών βαγονιών.

Οι RailWatch και METRANS αναπτύσσουν από κοινού το έργο «DigiTwin» για την ψηφιοποίηση της ρουτίνας επιθεώρησης των φορταμαξών. Πρόκειται για ένα σύστημα μέτρησης που θα χρησιμοποιηθεί για την επιθεώρηση της κατάστασης ασφάλειας των φορταμαξών πριν από την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας. Οι εταιρείες θα δοκιμάσουν το νέο εργαλείο για δύο χρόνια στο πλαίσιο της χρηματοδότησης του Υπουργείου Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών της Γερμανίας. Η συνολική χρηματοδότηση θα ανέλθει σε 3,5 εκατομμύρια ευρώ στο πλαίσιο της οδηγίας για τις μελλοντικές σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές για την προώθηση της καινοτομίας.

Γράφει ο Νίκος Παπατόλιος


Η RailWatch είναι μια εταιρεία δεδομένων που εδρεύει στη Βόννη της Γερμανίας. Κατασκευάζει σταθμούς μέτρησης δίπλα σε σιδηροδρομικές γραμμές που ανιχνεύουν τρένα όταν περνούν. Συλλέγοντας τα δεδομένα από αυτές τις μετρήσεις, η εταιρεία επισκοπεί τις τεχνικές συνθήκες των φορταμαξών και τα παρέχει στους πελάτες. Η ομάδα του RailWatch θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη του συστήματος «DigiTwin». Θα περιλαμβάνει κάμερες, φωτισμό, αισθητήρες λέιζερ, θερμικούς αισθητήρες και ακουστικούς αισθητήρες.Ένας σταθμός μέτρησης που συλλαμβάνει ένα τρένο εν κινήσει
Αλλαγή επιθεώρησης βαγονιών

Συνήθως πριν από την αναχώρηση του τρένου, ένας επιθεωρητής ελέγχει ένα-ένα τα φορτάμαξα για να εντοπίσει τυχόν ζημιές. Το εργαλείο Digital Twin στοχεύει να το αλλάξει αυτό. Μια κάμερα θα σαρώσει το τρένο, ανιχνεύοντας αυτόματα, αναλύοντας και ψηφιοποιώντας την πλήρη κατάσταση των φορταμαξών.
Συγκεκριμένα, το σύστημα DigiTwin θα συλλέγει δεδομένα από προφίλ τροχών, επίπεδα τροχού, συσσώρευση θερμότητας, κάτω από το δάπεδο, πλάγια όψη και απόσταση από το μανόμετρο φόρτωσης. Θα τραβήξει επίσης χιλιάδες φωτογραφίες από τα βαγόνια. Όλα αυτά τα δεδομένα θα συντάξουν μια «ψηφιακή έκδοση Twin» κάθε βαγονιού με τη βοήθεια λογισμικού τεχνητής νοημοσύνης. Επιπλέον, η αξιολόγηση δεδομένων θα είναι συμβατή με τη Γενική Σύμβαση Χρήσης για φορτάμαξες (GCU), η οποία καθορίζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των Wagon Keepers και των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων.

Εξοικονόμηση χρόνου

Τόσο οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις όσο και οι Wagon Keepers θα επωφεληθούν από το δοκιμαστικό έργο. Η αυτοματοποιημένη συλλογή και ανάλυση δεδομένων θα είναι λιγότερο χρονοβόρα αλλά εξίσου αξιόπιστη. Επιπλέον, το wagon Keepers μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να εφαρμόσει προγνωστική συντήρηση.
«Ανυπομονούμε να υλοποιήσουμε αυτό το έργο μαζί με τον συνεργάτη μας METRANS για να καταστήσουμε τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές πιο αποτελεσματικές και πιο ανταγωνιστικές σε σύγκριση με τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές», δήλωσε ο Michael Breuer, Διευθύνων Συνεργάτης της RailWatch. «Είμαστε στο δρόμο για ένα ψηφιακό μέλλον. Αυτό το δοκιμαστικό έργο μας δίνει τη δυνατότητα να υποστηρίξουμε τον ψηφιακό μετασχηματισμό στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές και να φτάσουμε στο νέο επίπεδο της βιομηχανίας 4.0 », υπογράμμισε ο Tobias Frede, CTO του RailWatch και Project Manager της DigiTwin.

https://www.railfreight.com/railfreight/2021/05/21/railwatch-and-metrans-test-digital-wagon-inspection-system/