Στην προμήθεια νέου εξοπλισμού ηλεκτρονικού εισιτηρίου για την λειτουργία των επεκτάσεων του Μετρό και του Τραμ στον Πειραιά θα προχωρήσει ο ΟΑΣΑ. χθες, εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο του οργανισμού και προκηρύχθηκε ο διεθνής ηλεκτρονικός διαγωνισμός για την «Προμήθεια, Εγκατάσταση Θέση σε Λειτουργία, Συντήρηση και Υποστήριξη Εξοπλισμού για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά και της επέκτασης Τραμ προς Πειραιά», με προϋπολογισμό 8.237.196 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.
Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από το Ταμείο Συνοχής και συγκεκριμένα το πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ», ΕΣΠΑ 2014 2020.
Το αντικείμενο του έργου, σύμφωνα με την απόφαση ένταξής του στο ΕΣΠΑ, περιλαμβάνει την προμήθεια και εγκατάσταση του εξοπλισμού στους 6 σταθμούς τις επέκτασης της γραμμής 3 του Μετρό (3 εκ των οποίων βρίσκονται ήδη σε λειτουργία), ενώ θα γίνει και διασύνδεσή του με το υφιστάμενο σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Ο υπό προμήθεια εξοπλισμός περιλαμβάνει:
1 Κέντρο Διαχείρισης Φορέα (ΚΔ)
6 Κέντρα Διαχείρισης Σταθμού (ΚΔΣ)
46 Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ)
70 Πύλες εισόδου – εξόδου
3 Πύλες εφεδρικές (για διενέργεια δοκιμών ή ανάγκη πρόσθετης εγκατάστασης στους Σταθμούς)
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών θα είναι η 28η Ιουνίου, ενώ η απασφράγιση των προσφορών αναμένεται 5 ημέρες αργότερα. Η υλοποίηση του έργου θα γίνει εντός 14 μηνών, ενώ περιλαμβάνονται και 5 έτη λειτουργίας και συντήρησης.
Σημειώνεται ότι καθώς οι 3 πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια) βρίσκονται σε λειτουργία εδώ και σχεδόν ένα χρόνο, στους σταθμούς αυτούς τοποθετήθηκε προσωρινός εξοπλισμός ηλεκτρονικού εισιτηρίου χωρίς πύλες εισόδου-εξόδου. Επιπλέον, για να προχωρήσει η παράδοση της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά, ο ΟΑΣΑ αποφάσισε να προχωρήσει στην μετεγκατάσταση μηχανημάτων έκδοσης εισιτηρίων σε στάσεις της επέκτασης.
Ο αριθμός πάντως των εκδοτικών μηχανημάτων που περιλαμβάνει η προμήθεια (46), σημαίνει ότι αρκετά από αυτά θα τοποθετηθούν και σε άλλους σταθμούς ή σημεία, καλύπτοντας ήδη υπάρχουσες ελλείψεις.
Πηγή: athenstransport.com
sidirodromikanea