Είναι σαν γιατροί τρένων, αν και καλύπτουν περισσότερο έδαφος από τους περισσότερους γιατρούς. Στην πρώτη στάση τους, στην καμπίνα οδήγησης, οι επιθεωρητές διεξήγαγαν μερικές αρχικές δοκιμές για να πάρουν μια γενική αξιολόγηση της υγείας του συστήματος κινητήρα, όπως μια σάρωση εγκεφάλου για μια ατμομηχανή.
Ο Ren Wenmin διεξάγει δοκιμές απόδοσης στο πιλοτήριο ενός τρένου υψηλής ταχύτητας. / CGTN
"Δοκιμάζουμε κάθε λειτουργική μονάδα για να δούμε αν είναι λειτουργική πριν ανεβάσουμε τα δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων κάθε εντολής, στο σύστημα. Στη συνέχεια, αποθηκεύουμε και αναλύουμε τους αριθμούς μετά την επιστροφή στο γραφείο. Εάν υπάρχει κάποια δυσλειτουργία, μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε εγκαίρως και βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί στη γραμμή αύριο, "είπε ο Ρεν.
Για να διατηρήσουν τα τρένα υψηλής ταχύτητας της Κίνας σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, εργαζόμενοι συντήρησης όπως αυτός προσπαθούν να διασφαλίσουν ότι τα σιδηροδρομικά οχήματα είναι σε άριστη κατάσταση πριν από κάθε ταξίδι.
Αν νομίζετε ότι πατώντας ένα κουμπί είναι το μόνο που χρειάζεται για να διατηρήσετε ένα τρένο υψηλής ταχύτητας και εκατοντάδες επιβάτες ασφαλείς στα 350 χιλιόμετρα την ώρα, καλά, ξανασκεφτείτε το. Το κρίσιμο έργο βρίσκεται κάτω από το τρένο, και πρέπει να γίνει με το χέρι. Ο Ρεν πρέπει να βυθιστεί στο λάκκο συντήρησης και, χρησιμοποιώντας έναν φακό, να εξετάσει προσεκτικά κάθε κομμάτι εξοπλισμού για πιθανή ζημιά.
«Θα μπορούσε να είναι καταστροφικό αν κάτι χτυπήσει τον εξοπλισμό σε πάνω από 300 χιλιόμετρα την ώρα. Ακόμα και ένα βότσαλο μπορεί να προκαλέσει ζημιά ή να προκαλέσει πτώση εξαρτημάτων, ειδικά όταν βρέχει ή χιονίζει. Αυτό αυξάνει την πιθανότητα εκτροχιασμού, το οποίο ενέχει μεγάλο κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών ", είπε ο Ρεν καθώς έλεγξε τις βίδες και τα ραντάρ κάτω από ένα τρένο.
Η εξέταση κάθε τρένου διαρκεί περίπου μία ώρα εάν όλα πάνε καλά. Ο Ρεν εκτελεί την ίδια διαδικασία σχολαστικά πάνω από 20 φορές κατά τη διάρκεια μιας κανονικής βάρδιας, καθώς τα τρένα συνεχίζουν να φτάνουν όλη τη νύχτα. Οι συνάδελφοί του τον βλέπουν συχνά να τρέχει μέσα και έξω από την αυλή, ανάμεσα σε κάθε τρένο, ακόμα και όταν είναι εκτός υπηρεσίας.
"Αν δεν ήμουν μέλος του Κόμματος, τότε θα χρειαζόμουν να επικεντρωθώ μόνο στη δουλειά μου. Αλλά ο θεμελιώδης σκοπός του Κόμματος είναι να εξυπηρετήσουμε τους ανθρώπους. Επομένως, ακολουθούμε αυτήν την αρχή, ακόμα κι αν μερικές φορές δεν έχουμε αρκετό χρόνο για να είμαστε με τις οικογένειές μας », δήλωσε ο Ρεν, ο οποίος προσχώρησε στο Κομμουνιστικό Κόμμα της Κίνας όταν ήταν 18 ετών.
«Ευτυχώς, η γυναίκα μου είναι πάντα εκεί για μένα, φροντίζοντας τις περισσότερες δουλειές του σπιτιού και ποτέ δεν παραπονιέται για αυτό. Η κόρη μου ξέρει ότι ο πατέρας της εργάζεται για να συντηρήσει το πιο προηγμένο σιδηροδρομικό σύστημα της χώρας και είναι περήφανη για μένα , "είπε, γέλασε.
Ο Ρεν είπε ότι έχει αναπτύξει μια βαθύτερη κατανόηση από τότε που εισήλθε στο Κόμμα και συχνά μοιράζεται τις σκέψεις του με άλλα μέλη στις εβδομαδιαίες συναντήσεις τους.
"Στις συναντήσεις, οι συνάδελφοί μου και εγώ είμαστε όλοι ίσοι, παρά το βαθμό ή την αρχαιότητα", είπε. "Αντιμετωπίζουμε τα ζητήματα κάθε ατόμου ρητά και προσπαθούμε να σημειώσουμε πρόοδο. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να διασφαλίσουμε περαιτέρω ασφαλή ταξίδια και να συμβάλουμε περισσότερο στην ανάπτυξη των σιδηροδρόμων της Κίνας".
Τα τελευταία 14 χρόνια, ο Ρεν έλεγξε ολόκληρο το μήκος κάθε τρένου για να διασφαλίσει ότι δεν παραβλέπονται ελαττώματα ή κίνδυνοι, στην πραγματικότητα, περπατώντας σχεδόν 17.000 χιλιόμετρα - την απόσταση από τη Νορβηγία έως τη Νέα Ζηλανδία.
Υπάρχουν χιλιάδες ξεκάθαροι ήρωες πίσω από το παρασκήνιο όπως και αυτός, που κάνουν συνηθισμένη δουλειά για να διατηρούν εκατομμύρια επιβάτες ασφαλή και υγιή κάθε μέρα.
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea