Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

Η καμπάνια «Future is Rail» είναι εδώ για να ενισχύσει τη σημασία του σιδηροδρόμου.

Η Κοινότητα Ευρωπαϊκών Εταιρειών Σιδηροδρόμων και Υποδομών (CER) ξεκίνησε στις 31 Μαρτίου τη νέα της πρωτοβουλία προσανατολισμένη στις σιδηροδρομικές μεταφορές με τον τίτλο «Το Μέλλον είναι Σιδηρόδρομος».
Μετά την επίσημη έναρξη του Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων και την έναρξη της πρωτοβουλίας «Connecting Europe Express», η CER στοχεύει τώρα να χρησιμοποιήσει τη νέα της καμπάνια για να προωθήσει τα οφέλη των σιδηροδρόμων και να ενθαρρύνει περισσότερους πελάτες και επιβάτες να το χρησιμοποιούν ως πρωταρχικό τους. επιλογή μεταφοράς.

Νίκος Παπατόλιος


Σύμφωνα με το CER, οι τρεις πυλώνες της πρωτοβουλίας «Future is Rail» σχετίζονται με τα κύρια χαρακτηριστικά του τρόπου λειτουργίας: έξυπνη, συνδεσιμότητα και καθαριότητα. Ομοίως με τις σιδηροδρομικές μεταφορές, η Ευρώπη πρέπει να αλλάξει τη συνήθεια της και να αρχίσει να «κινείται» με έναν εξυπνότερο, πιο συνδεδεμένο και καθαρότερο τρόπο. «Ο σιδηρόδρομος είναι έτοιμος να βρίσκεται στο κέντρο ενός πλήρως απαλλαγμένου από άνθρακα συστήματος μεταφοράς σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία. Οι επενδύσεις στους σιδηροδρόμους είναι μια επένδυση σε περισσότερη κινητικότητα, περισσότερη οικονομική δραστηριότητα και περισσότερη ανάπτυξη, αλλά βιώσιμη. Επειδή ο σιδηρόδρομος είναι καθαρότερος, πιο έξυπνος και μας κάνει πιο συνδεδεμένους. Ο σιδηρόδρομος είναι το μέλλον », δήλωσε ο Alberto Mazzola, εκτελεστικός διευθυντής της CER.

Κάνοντας το σιδηρόδρομο της Ευρώπης

Η κίνηση είναι αναπόσπαστο μέρος της ανθρώπινης φύσης αλλά και του τρόπου με τον οποίο τα προϊόντα φτάνουν στα σπίτια μας. Κατά συνέπεια, η επίτευξη βιώσιμων στόχων δεν εξαρτάται μόνο από τον τύπο των προϊόντων που χρησιμοποιούμε ή τις διαδικασίες παραγωγής τους. Αντίθετα, η μεταφορά τους είναι ένα κρίσιμο κομμάτι ολόκληρου του παζλ που πρέπει να ολοκληρώσουμε για να γίνουμε μια εντελώς φιλική προς το περιβάλλον κοινωνία. Το ίδιο ισχύει για το πώς εμείς οι άνθρωποι μετακινούμαστε για να φτάσουμε στις δουλειές μας ή οπουδήποτε αλλού χρειαζόμαστε. Γι 'αυτό, σύμφωνα με την Πράσινη Συμφωνία, ο στόχος της Ευρώπης έως το 2030 είναι να διπλασιαστεί το ποσό των επιβατών σιδηροδρομικών μεταφορών και να διασφαλιστεί ότι το μερίδιο των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών θα φτάσει τουλάχιστον το 30%.

Ωστόσο, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να επιτευχθούν κατά τη διάρκεια του Ευρωπαϊκού Έτους Σιδηροδρόμων είναι η μετατόπιση της νοοτροπίας προς τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τη μεταφορά τους ή των αγαθών. Εάν η Ευρώπη χρειάζεται ένα έξυπνο σύστημα μεταφορών, τότε το σιδηρόδρομο είναι αναπόφευκτα το μέλλον. Η ασφάλεια που παρέχει ο σιδηρόδρομος, μαζί με την αποδοτικότητα, την ποιότητα των υπηρεσιών και, τελευταία, την ψηφιοποίηση, το καθιστούν τον πιο βιώσιμο τρόπο μεταφοράς και το κύριο συστατικό ενός άψογου και πραγματικά συνδεδεμένου συστήματος.

Μιλώντας για συνδετικότητα, εάν κάποιος μπορούσε να απεικονίσει ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, θα ήταν εύκολο να συνειδητοποιήσουμε ότι μοιάζει με το νευρικό σύστημα ενός ανθρώπινου σώματος. Συνδέει τα πιο κεντρικά μέρη της ηπείρου, αλλά φτάνει επίσης σε απομακρυσμένες και μακρινές περιοχές. Σύμφωνα με τη CER, «το απρόσκοπτο σιδηροδρομικό δίκτυο του αύριο χτίζεται σήμερα», και εκτός από το ότι είναι απρόσκοπτο, θα είναι επίσης ουδέτερο CO2. Σε αυτές τις εποχές, ενώ περνάμε τον 21ο αιώνα, τα περιβαλλοντικά ζητήματα έχουν γίνει πιο επείγον από ποτέ. Κατά συνέπεια, η ύπαρξη ενός αξιόπιστου και εκτεταμένου τρόπου μεταφοράς δεν θα ήταν τίποτα χωρίς μειωμένες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Και ο σιδηρόδρομος, τόσο επιβάτες όσο και φορτίο, ρυπαίνει οκτώ φορές λιγότερο από άλλους τρόπους, προσφέροντάς μας ένα πιο υγιές μέλλον.

https://www.railfreight.com/policy/2021/04/02/future-is-rail-campaign-is-here-to-enhance-rails-importance/

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea