Τρίτη 2 Μαρτίου 2021

Το τελευταίο ETR 470 οδεύει προς ανακατασκευή.

Τη Δευτέρα 1η Μαρτίου, το τελευταίο από τα 5 ηλεκτρικά τρένα που προορίζονται για την Ελλάδα, για την TrainOSE, έφυγε από τα εργαστήρια της Vicenza με τα δικά του μέσα και κατευθύνθηκε προς το SITAV του San Nicolò.


Εδώ θα πραγματοποιηθεί η ανακατασκευή των συστημάτων τροφοδοσίας για λειτουργία στα 25 kV  και η ανανέωση των εσωτερικών επίπλων, η οποία θα επαναλάβει το στυλ που έχει ήδη δει στο ETR.470-05

Το πρώτο ETR.470 που έχει ήδη μετατραπεί έχει φτάσει εν τω μεταξύ στην Ελλάδα, όπου τις τελευταίες ημέρες κατά τη διάρκεια μιας δοκιμαστικής διαδρομής έφτασε στη μέγιστη ταχύτητα των 206 km / h.

Με την ανακατασκευή του ETR.470-06  πέφτει η αυλαία οριστικά στην Ιταλία με τα ηλεκτρικά τρένα ETR.470  μετά από 25 χρόνια από την κατασκευή τους, η οποία το 1997 άρχισαν να ταξιδεύουν για λογαριασμό της εταιρείας Cisalpino μεταξύ Ιταλίας και Ελβετίας.

ferrovie.it/portale/articoli/10282

sidirodromikanea

Ευχαριστούμε θερμά τον Ιταλό φίλο των «Σιδηροδρομικών Νέων» για την συνεχή ενημέρωση που μας παρέχει.