Πέμπτη, 4 Μαρτίου 2021

Η Deutsche Bahn και η SNCF υπογράφουν συμφωνία συνεργασίας για ψηφιοποίηση.

Η SNCF και η Deutsche Bahn άρχισαν να συνεργάζονται στον τομέα της ψηφιοποίησης πριν από τέσσερα χρόνια. Τώρα οι δύο εταιρείες έχουν υπογράψει μια νέα συμφωνία για την ψηφιοποίηση και την τεχνολογία για να επεκτείνουν τη συνεργασία τους.

Η νέα συμφωνία εστιάζει σε επτά τομείς όπου οι σιδηροδρομικές δραστηριότητες μπορούν να γίνουν πιο αυτοματοποιημένες, καθώς και στην αύξηση της ποιότητας, της απόδοσης και της ελκυστικότητας των σιδηροδρόμων. Η συνεργασία θα εξετάσει επίσης τη διαχείριση της ενέργειας και την εξεύρεση τρόπων μείωσης των εκπομπών άνθρακα. Τα δύο μέρη θέλουν να επιταχύνουν την ολοκλήρωση νέων λύσεων και να επιτύχουν τους στόχους της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας.

Οι υπογράφοντες ήταν ο πρόεδρος της SNCF Jean-Pierre Farandou, ο διευθύνων σύμβουλος της DB Richard Lutz, ο διευθυντής τεχνολογίας και καινοτομίας της SNCF Pierre Izard και η επικεφαλής της ψηφιοποίησης και τεχνολογίας της DB Sabina Jeschke.

Ο Jean-Pierre Farandou είπε:

«Είναι δική μας δουλειά να βοηθήσουμε στη διαμόρφωση του μέλλοντος, να αναπτύξουμε καλύτερες υπηρεσίες για τους πελάτες μας και να δημιουργήσουμε τα θεμέλια για έναν πιο αποτελεσματικό και πιο ισχυρό σιδηρόδρομο. Με αυτήν τη νέα συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών μας ενισχύουμε το πρόγραμμα καινοτομίας και τεχνολογίας για την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού τομέα. "

Στο επίκεντρο αυτής της συνεχιζόμενης συνεργασίας βρίσκεται η αρχιτεκτονική του μελλοντικού ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος με τα τεχνολογικά δομικά στοιχεία αυτόνομων αμαξοστοιχιών, θέση αμαξοστοιχίας ασφαλούς αποτυχίας, μελλοντικά συστήματα επικοινωνίας συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας 5G και έξυπνης αμαξοστοιχίας χρησιμοποιώντας μεθόδους προσομοίωσης και AI.

Και οι δύο εταιρείες θέλουν να σημειώσουν ταχύτερη πρόοδο σε βασικούς τομείς. Αυτά περιλαμβάνουν ψηφιακές σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές βελτιώνοντας τη διασυνοριακή ανταλλαγή δεδομένων, μοντελοποίηση πληροφοριών κτιρίων (BIM) για εικονικό σχεδιασμό κατασκευής και εκτέλεση με βάση ένα ψηφιακό δίδυμο καθώς και πλοήγηση επιβατών με εφαρμογές για κινητά.

Οι δύο εταιρείες συμφώνησαν επίσης σε ανταλλαγή εμπειριών σχετικά με εναλλακτικά συστήματα έλξης, όπως η χρήση βιοκαυσίμων, υβριδικών λύσεων, κινητικότητας ηλεκτρικού και υδρογόνου. Μια περαιτέρω εστίαση θα είναι στους φιλικούς προς το περιβάλλον σταθμούς.

Ο Richard Lutz είπε:

«Ως δύο από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, η SNCF και η DB αντιμετωπίζουν παρόμοιες προκλήσεις και μπορούν επομένως να επωφεληθούν από παρόμοιες λύσεις. Η συνεργασία μας με την SNCF είναι πολύ σημαντική από αυτή την άποψη: μας δίνει την ευκαιρία να προωθήσουμε μαζί την εφαρμογή των ευρωπαϊκών προτύπων και πρωτοβουλιών, ενώ ταυτόχρονα ανταλλάσσουμε εμπειρίες και ιδέες ως μέρος μιας στενής συνεργασίας. Αυτό ακριβώς χρειαζόμαστε για να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη της σύγκλισης του ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού συστήματος. "


https://railway-news.com/deutsche-bahn-and-sncf-sign-digitalisation-cooperation-agreement/

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης
sidirodromikanea