Προχωρούν οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού κατασκευής του έργου της Αττικό Μετρό που αφορά στη νέα Γραμμής 4 της Αθήνας. Μάλιστα σύμφωνα με την απόφαση που αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» το έργο κατακυρώθηκε στις εταιρείες ΑΒΑΞ – GHELLA και ALSTOM, αλλά μέχρι να οριστικοποιηθεί η απόφαση θα πρέπει να περάσει από το Ελεγκτικό Συνέδριο, την Βουλή και την ∆ιαχειριστική Αρχή.
Γιώργος Κ. Ανδρής
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η απόφαση: «Την έγκριση του από 01.03.2021 Πρακτικού Κατακύρωσης ∆ιαγωνισµού της Επιτροπής Β΄ Σταδίου του ∆ιαγωνισµού, την κατακύρωση του ∆ιαγωνισµού και την ανάθεση της Σύµβασης για το Έργο «ΓΡΑΜΜΗ 4 – ΤΜΗΜΑ Α΄ «ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ – ΓΟΥ∆Η» στην ένωση εταιρειών «J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. – GHELLA SpA – ALSTOM Transport S.A» µε προσφερόµενο Κατ’ Αποκοπή Τίµηµα το ποσό του 1.158.600.000 ευρώ συµπεριλαµβανοµένου του ποσοστού 18% για Γενικά Έξοδα και Όφελος Εργολάβου (Γ.Ε & Ο.Ε) και µη περιλαµβανοµένων των δαπανών για απρόβλεπτα, αναθεώρηση, απολογιστικά και Φ.Π.Α, υπό τον όρο της έγκρισης της νοµιµότητας της οικείας Σύµβασης µετά την ολοκλήρωση του προσυµβατικού ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο, την Βουλή και την ∆ιαχειριστική Αρχή σύµφωνα µε τα οριζόµενα στο άρθρο 4 παρ. 4.3 της Πρόσκλησης Υποβολής Προσφορών Β΄ Στάδιο ∆ιαγωνισµού».
Η Γραμμή 4 αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας, έχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:
Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)
Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)
Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)
Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)
Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)
Το Α’ Τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδή» έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει:
Δεκαπέντε νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή,
Εννέα ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.
Σήραγγα υπόγειας διάνοιξης διατομής διπλής τροχιάς που θα διανοιχτεί με τουλάχιστον δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων ολομέτωπης κοπής (ΤΒΜ) μήκους περί τα 13km.
Σήραγγες υπόγειας διάνοιξης με συμβατικά μηχανικά μέσα διπλής τροχιάς, τριπλής τροχιάς & διακλαδώσεων.
Σήραγγες μονής τροχιάς (STT) υπόγειας διάνοιξης με συμβατικά μηχανικά μέσα μήκους 860 μ περίπου.
– Δύο επίσταθμους της γραμμής, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφ. Βεϊκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφ. Κατεχάκη).
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη την απόφαση.
Φωτογραφία: Eurokinisi
newsauto.gr
sidirodromikanea