Αυτά ανέφερε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Αβαξ, Κωνσταντίνος Μιτζάλης, σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου.
Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά τη νέα γραμμή αναμένεται εντός του Μαρτίου η αποστολή του φακέλου στο Ελεγκτικό Συνέδριο και μετά την έγκρισή του η κατάθεση στη Βουλή για κύρωση. Θα ακολουθήσουν μελέτες, παραλαβή των πρώτων σταθμών από το Αττικό Μετρό στα τέλη του 2021, ενώ η έναρξη εργασιών τοποθετείται στις αρχές του 2022.
Τα πρώτα εργοτάξια, όπως εξήγησε ο κ. Μιτζάλης, θα εγκατασταθούν στους σταθμούς Βεΐκου και Κατεχάκη, σημεία από τα οποία θα ξεκινήσουν οι δύο μετροπόντικες.
Ο όμιλος διεκδικεί συμμετοχή σε οικιστικά έργα στην ανάπλαση του Ελληνικού, εκτιμώντας ότι το φορολογικό πλαίσιο θα ευνοήσει την ανάπτυξη του τομέα. Η Αβαξ προχωρά στην κατασκευή δύο ακόμη οικιστικών έργων, στο Ελληνικό (κοντά στο σταθμό του μετρό, εκτός της έκτασης του παλιού αεροδρομίου) και στις Καλύβες Χανίων, που απευθύνονται κυρίως σε ξένους.
Στον τομέα της ενέργειας η Αβαξ ολοκληρώνει ως το τέλος του 2021 την κατασκευή του ελληνοβουλγαρικού αγωγού φυσικού αερίου (IGB), ενώ αναπτύσσει χαρτοφυλάκιο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας ισχύος 300 μεγαβάτ. Επίσης, συμμετέχει στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας μέσω της Volterra, η οποία κατέχει μερίδιο αγοράς 2%, το οποίο, όπως επισημάνθηκε, αναμένεται να αυξηθεί, εφόσον ξεπεραστούν τα προβλήματα του νέου τρόπου λειτουργίας της αγοράς (target model).
Η διοίκηση της εταιρείας απέκλεισε το ενδεχόμενο αλλαγών στη μετοχική σύνθεση, ενώ, απαντώντας σε ερωτήσεις, ανέφερε πως οι επιχειρηματικές συνεργασίες με τη Μυτιληναίος και άλλες επιχειρήσεις θα συνεχιστούν.
Σε ερώτηση για τις εξελίξεις στον κατασκευαστικό κλάδο, ο κ. Μιτζάλης εκτίμησε ότι η πορεία της Ελλάκτωρ θα είναι ανοδική και σημείωσε ότι ενόψει της ενεργοποίησης του Ταμείου Ανάκαμψης θα χρειαστεί η κινητοποίηση του συνόλου του δυναμικού.
paraskhnio.gr
sidirodromikanea