Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021

O Ελον Μασκ βάλθηκε να λύσει το κυκλοφοριακό στο Μαϊάμι –Με τούνελ κόστους 30 εκατ. δολαρίων.

ΜΗΚΟΥΣ 3,2 ΧΛΜ., ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΣΕ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ

"Η γραμμή του μετρό στη Second Avenue της Νέας Υόρκης στοίχισε 2,6 δισ. δολάρια ανά μίλι και το αντίστοιχο κόστος για άλλα υπόγεια σιδηροδρομικά συστήματα ανά μίλι στις ΗΠΑ κινείται μεταξύ 200 και 900 εκατ. δολαρίων"

Ένα βήμα πιο κοντά βρίσκεται το Μαϊάμι στην απόκτηση ενός τούνελ, από αυτά που κατασκευάζει εταιρεία του Έλον Μασκ και το οποίο θα συμβάλει στην επίλυση του τεράστιου κυκλοφοριακού προβλήματος που αντιμετωπίζει το κέντρο της αμερικανικής μεγαλούπολης.
Ο πλουσιότερος αυτή τη στιγμή άνθρωπος του πλανήτη συζήτησε με τον δήμαρχο του Μαϊάμι, Φράνσις Σουάρεζ, την Παρασκευή για τη δημιουργία ενός από τα υπόγεια τούνελ για ηλεκτρικά οχήματα που κατασκευάζει η startup εταιρεία “Boring Company” («Βαρετή Εταιρεία») του. «Νομίζω ότι έχουμε μια μοναδική ευκαιρία δημιουργίας ενός εμβληματικού πρότζεκτ όχι μόνον για το Μαϊάμι, αλλά για ολόκληρο τον κόσμο», είπε ο Σουάρεζ σε βίντεο που ανήρτησε στον λογαριασμό του στο Twitter μετά το τηλεφώνημα με το Μασκ.
«[Ο Μασκ] εστιάζει στη δημιουργία ενός πρότζεκτ που θα έχει τη μέγιστη χρησιμότητα για τους κατοίκους μας για το ελάχιστο χρηματικό ποσό», συμπλήρωσε. Σύμφωνα με τον δήμαρχο, ο Μασκ είπε ότι η κατασκευή του τούνελ θα χρειαστεί έξι μήνες για να ολοκληρωθεί και το κόστος της θα κυμανθεί στα 30 εκατ. δολάρια – ποσό περίπου τριπλάσιο από εκείνο που απαιτήθηκε για την κατασκευή ενός αντίστοιχου, αλλά μικρότερου σε μήκος, τούνελ στο Λος Άντζελες το 2018. Σημειωτέον, ότι την ίδια χρονιά αξιωματούχοι του τμήματος Μεταφορών της κομητείας Μαϊάμι Ντέιντ είχαν υπολογίσει ότι το πρότζεκτ – που αποβλέπει στην κατασκευή ενός τούνελ μήκους περίπου 3,2 χλμ. κάτω από τον ποταμό Μαϊάμι - θα χρειαζόταν τέσσερα χρόνια και θα στοίχιζε γύρω στο ένα δισ. δολάρια.
Μετά το Λος Άντζελες ο Μασκ εκδήλωσε τον περασμένο μήνα ενδιαφέρον για τη διάνοιξη τούνελ και στο Μαϊάμι σημειώνοντας στο Twitter ότι «τα μπλοκαρισμένα στην κίνηση αυτοκίνητα και φορτηγά παράγουν μεγατόνους τοξικών αερίων και σωματιδίων, αλλά τα τούνελ της @boringcompany κάτω από το Μαϊάμι θα μπορούσαν να λύσουν το κυκλοφοριακό και να δώσουν ένα παράδειγμα στην υφήλιο». Η διάνοιξη τούνελ κάτω από αμερικανικές μεγαλουπόλεις είναι συνήθως πανάκριβη. Η γραμμή του μετρό στη Second Avenue της Νέας Υόρκης στοίχισε 2,6 δισ. δολάρια ανά μίλι και το αντίστοιχο κόστος για άλλα υπόγεια σιδηροδρομικά συστήματα ανά μίλι στις ΗΠΑ κινείται μεταξύ 200 και 900 εκατ. δολαρίων. Ωστόσο, η εταιρεία του Μασκ λέει ότι μπορεί να ανοίξει τούνελ για πολύ λιγότερα χρήματα επειδή οι υπόγειοι αυτοκινητόδρομοί της θα σχεδιάζονται για ηλεκτροκίνητα οχήματα και δεν θα χρειάζονται κοστοβόρο εξαερισμό, όπως τα άλλα τούνελ.
Ο Σουάρεζ δεν αποκάλυψε πώς θα χρηματοδοτηθεί το πρότζεκτ, αλλά θα το συζητήσει, όπως είπε, με τον κυβερνήτη της Φλόριντα και τον δήμαρχο της κομητείας Μαϊάμι Ντέιντ. H Boring Company του Έλον Μασκ εργάζεται σε διάφορα τέτοια πρότζεκτ στη Βόρεια Αμερική και είναι κοντά στα εγκαίνια του πρώτου τμήματος ενός υπόγειου δικτύου στο Λας Βέγκας, που θα χρησιμοποιεί οχήματα της Tesla για τη μεταφορά επιβατών σε σημαντικούς προορισμούς στην πόλη και στο αεροδρόμιό της.


Πηγή: iefimerida.gr 
sidirodromikanea.blogspot.com