Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021

Η Κίνα παρουσίασε ένα νέο τρένο υψηλής ταχύτητας που έχει σχεδιαστεί για εξαιρετικά κρύα κλίματα.

Το τρένο CR400AF-G, το οποίο μπορεί να λειτουργεί με ταχύτητες έως 350 χιλιόμετρα την ώρα (217 mph) σε θερμοκρασίες έως -40 βαθμούς Κελσίου, είναι μέρος της σειράς Fuxing ηλεκτρικών πολλαπλών ταχυτήτων υψηλής ταχύτητας - τρένα μονάδας (EMU) που αναπτύχθηκαν και λειτουργούσαν από την κρατική China State Railway Group.

Το τρένο, που παρουσιάστηκε στο Πεκίνο στις 6 Ιανουαρίου, θα τρέξει σε μια νέα γραμμή υψηλής ταχύτητας που θα συνδέει την κινεζική πρωτεύουσα με βορειοανατολικούς προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων των πόλεων Shenyang και Harbin - η τελευταία από τις οποίες φημίζεται για το ετήσιο φεστιβάλ χιονιού και πάγου .

Αξιωματούχοι δεν έχουν ακόμη ανακοινώσει πότε το τρένο θα αρχίσει να λειτουργεί.

Σε μια ανάρτηση στο κινεζικό ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης WeChat, ο Όμιλος China Railway Beijing - μέρος της Εταιρείας Κρατικών Σιδηροδρόμων της Κίνας - διέταξε πολλά από τα βελτιστοποιημένα στοιχεία του τρένου που βοηθούν την ικανότητά του να αντέχει σε κρύες θερμοκρασίες.

Το σύστημα φρένων της νεότερης αμαξοστοιχίας της Κίνας σχεδιάστηκε για να αντέχει σε εξαιρετικά κρύες θερμοκρασίες.

Αυτά περιλαμβάνουν: μπουλόνια κατασκευασμένα με κράμα χρωμίου-μολυβδαινίου - ένα υλικό που αντέχει σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες. ταινίες στεγανοποίησης σιλικόνης, οι οποίες εμποδίζουν το χιόνι και τον πάγο να εισέλθουν στο σώμα της αμαξοστοιχίας. συσκευές ελέγχου φρένων ανθεκτικές στη θερμοκρασία · και ανοξείδωτους σωλήνες εξοπλισμένους με συσκευές θέρμανσης.
Η αμαξοστοιχία διαθέτει επίσης βελτιωμένο σχεδιασμό χαμηλής αντίστασης, που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και ένα ελαφρύ σώμα από κράμα αλουμινίου.
Σε μια έκθεση της κρατικής εφημερίδας China Daily , ο Zhou Song, διευθυντής του κέντρου σφαιρών τρένου του Ομίλου China Railway Beijing Group, προσέφερε μια αναλογία για να εξηγήσει το νέο σύστημα πέδησης του τρένου: βορειότερα Heilongjiang) για μια ώρα, λόγω του εξαιρετικά κρύου καιρού, το σύστημα πέδησης μπορεί εύκολα να παγώσει αν σταματήσει να κινείται για λίγο. Το νέο σύστημα θα επιτρέψει στα φρένα να κινούνται από καιρό σε καιρό ακόμα και αν το τρένο σταματήσει, όπως ένα άτομο που σφραγίζει τα πόδια του για να ζεσταθεί σε κρύο καιρό. "

Η Κίνα δεν είναι η μόνη που πρέπει να προσαρμόσει τα τρένα της σφαίρας σε ακραίες συνθήκες.

Το 2020, η Ιαπωνία κυκλοφόρησε το τελευταίο ρεκόρ στρογγυλών τραίνων και δεν τρέχει μόνο πιο γρήγορα και πιο ομαλά - είναι επίσης σε θέση να μεταφέρει επιβάτες με ασφάλεια σε περίπτωση σεισμού.
Το N700S μπορεί να τρέξει έως και 360 χιλιόμετρα ανά ώρα, ωστόσο η ταχύτητα λειτουργίας περιορίζεται στα 285 χιλιόμετρα ανά ώρα.
Το τρένο διαθέτει ένα αναβαθμισμένο σύστημα αυτόματου ελέγχου και πέδησης που του επιτρέπει να σταματά γρηγορότερα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και είναι εξοπλισμένο με σύστημα αυτοπροώθησης μπαταρίας ιόντων λιθίου - το πρώτο του είδους του στον κόσμο.
Αυτό το σύστημα επιτρέπει στην αμαξοστοιχία να κινείται από μόνη της σε μικρή απόσταση κατά τη διάρκεια μιας διακοπής ρεύματος και θα της επιτρέψει να μετακινηθεί σε ασφαλέστερη τοποθεσία με χαμηλή ταχύτητα εάν είναι προσαραγμένη σε περιοχή υψηλού κινδύνου - σε γέφυρα ή σήραγγα, για παράδειγμα - κατά τη διάρκεια σεισμού.
Άρχισε να λειτουργεί την 1η Ιουλίου και εξυπηρετεί τη γραμμή Tokaido Shinkansen, που συνδέει το σταθμό του Τόκιο και το σταθμό Shin-Osaka στην Οζάκα.

Το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας στον κόσμο

Σήμερα, η Κίνα φιλοξενεί το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας στον κόσμο, το οποίο εκτείνεται σε απόσταση άνω των 37.000 χιλιομέτρων και το ταχύτερο εμπορικό τρένο - το Shanghai maglev.
Με τρέξιμο με ταχύτητα 431 χλμ / ώρα, το τρένο συνδέει το αεροδρόμιο Shanghai Pudong και το Longyang Road στην ανατολική πλευρά της Σαγκάης.
 Πέρυσι, η Κίνα παρουσίασε μια νέα σιδηροδρομική γραμμή μεγάλης ταχύτητας 174 χιλιομέτρων που συνδέει το Πεκίνο με την πόλη φιλοξενίας Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων 2022 Zhangjiakou, μειώνοντας τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των δύο από τρεις ώρες σε 47 λεπτά.
Το τρένο που τρέχει σε αυτήν τη γραμμή είναι επίσης μέρος της σειράς Fuxing της Κίνας και μπορεί να τρέχει έως και 350 χιλιόμετρα την ώρα (217 mph) χωρίς οδηγό - λέγεται ότι είναι πρώτο στον κόσμο.
Σύμφωνα με τον Κρατικό Σιδηροδρομικό Όμιλο της Κίνας, 1.036 αμαξοστοιχίες Fuxing έχουν τεθεί σε λειτουργία από το 2017, όταν ξεκίνησε η σειρά.

edition.cnn.com/travel/article/china-bullet-train-cold-weather-fuxing/index.html

Επιμέλεια: Χρήστο Γιαννακίδης