Ο πρώτος στόλος λειτουργεί από τον Ιούνιο του 2020 στην κοιλάδα του Ρήνου στο Baden-Württemberg, ενώ έχουν ήδη παραγγελθεί περισσότερα από 180 τρένα.
Ο Albrecht Neumann, CEO της Διεύθυνσης Τροχαίου Υλικού της Siemens Mobility δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το τρένο μας Mireo κέρδισε το Γερμανικό Βραβείο Βιωσιμότητας για το Design στην κατηγορία «Pioneers». Το Mireo συνδυάζει την οικονομική αποδοτικότητα και τη βιωσιμότητα και χαρακτηρίζεται από μια πολύ άνετη, απρόσκοπτη, ταξιδιωτική εμπειρία για τους επιβάτες. Επιπλέον, οι παραλλαγές Mireo Plus H (με χρήση υδρογόνου από ηλεκτρόλυση) και Mireo Plus B (με χρήση μπαταριών) δίνουν στους παρόχους την ευκαιρία να στραφούν σε φιλικές προς το κλίμα εναλλακτικές - και επομένως να προστατεύουν ενεργά το περιβάλλον».
Το Mireo συνδυάζει υψηλή ενεργειακή απόδοση με ελαχιστοποίηση της χρήσης πόρων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής και ως εκ τούτου έχει εντυπωσιακό αντίκτυπο στο κλίμα και τους πόρους.
Ταυτόχρονα, παρέχοντας ένα τρένο που είναι φιλικό προς το περιβάλλον και που εξοικονομεί πόρους σε συνδυασμό με τον καινοτόμο σχεδιασμό, αυξάνεται η ελκυστικότητα της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας συνολικά για τους επιβάτες. Αυτό προωθεί ευρύτερα τη δημόσια αποδοχή της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, η οποία σε αντίθεση με άλλα μέσα μεταφοράς, αντιπροσωπεύει ένα πολύ πιο βιώσιμο τρόπο μετακίνησης. Το Mireo λαμβάνει πλήρως υπόψη τις ανάγκες των επιβατών με μειωμένη κινητικότητα και προσφέρει μια άνετη ταξιδιωτική εμπειρία σε κάθε γενιά. Επιπλέον, το Mireo προσφέρεται επίσης με εναλλακτικές τεχνολογίες κίνησης (συστήματα υδρογόνου και μπαταρίας). Έχουν ήδη παραγγελθεί 20 αμαξοστοιχίες για το Mireo Plus B που λειτουργεί με μπαταρία. Μαζί με την Deutsche Bahn, η Siemens Mobility αναπτύσσει ένα νέο συνολικό σύστημα αποτελούμενο από τρένα υδρογόνου και ειδικό σταθμό πλήρωσης. Επιπλέον, η Siemens Mobility δημιουργεί μονάδα κινητήρα καυσίμου μαζί με την καναδική εταιρεία Ballard Power Systems και την RWTH Aachen.
Φιλικό προς το περιβάλλον:
Χάρη στον συνδυασμό αποδεδειγμένης τεχνολογίας και καινοτομιών, καταφέραμε να μειώσουμε την κατανάλωση ενέργειας κατά 25% σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα. Τα χρησιμοποιούμενα υλικά εξασφαλίζουν ποσοστό ανακύκλωσης άνω του 95% στο τέλος του κύκλου ζωής. Το Mireo θα είναι επίσης διαθέσιμο με εναλλακτικές τεχνολογίες υδρογόνου (H2) και μπαταρίας. Η έκδοση H2 αυτή τη στιγμή αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Deutsche Bahn.
Εμπειρία επιβατών:
Μαζί με τους συνεργάτες μας, στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι απολαμβάνουν μια άνετη και συναρπαστική ταξιδιωτική εμπειρία πριν φτάσουν στους προορισμούς τους αξιόπιστα, βιώσιμα και με ασφάλεια. Η αρθρωτή αμαξοστοιχία μας επιτρέπει διαφορετικά μήκη βαγονιών και σχηματισμούς αμαξοστοιχίας καθώς και ύψη εισόδου. Οι υπηρεσίες διαδικτύου την ώρα του ταξιδιού, τα συστήματα πληροφοριών επιβατών και τα συστήματα παρακολούθησης (CCTV) αυξάνουν την άνεση και την ασφάλεια του ταξιδιού. Ο εσωτερικός σχεδιασμός είναι ευέλικτος και μπορεί να εξατομικευτεί και να προσαρμοστεί σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής. Χάρη στην πρωτοποριακή κατασκευή («empty pipes concept»), το ίδιο μήκος τρένου προσφέρει περισσότερες διαθέσιμες θέσεις σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα. Ο διαθέσιμος για χρήση χώρος που προκύπτει ωφελεί σημαντικά τους επιβάτες και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ποδήλατα, καροτσάκια και αναπηρικά αμαξίδια, όταν χρειαστεί.
.businessnews.gr