Με τελική ταχύτητα που φτάνει τα 320 χιλ. την ώρα, το ταξίδι μεταξύ των δύο πόλεων διαρκεί μόλις τρεις ώρες.
Η σειρά των βαγονιών E5 που χρησιμοποιείται στα τρένα «Hayabusa» διαθέτει μια μοναδική τεράστια μύτη που φτάνει τα 15 μέτρα, ενώ το εξωτερικό τους μπορεί να υπερηφανεύεται για τα χρώματα του πράσινου και του λευκού τα οποία συνοδεύει μια ροζ λωρίδα για να μεταφέρει την αίσθηση της αστραπιαίας ταχύτητας.
Παράλληλα, η σειρά E5 έχει σχεδιαστεί μέσα και έξω για καλύτερες περιβαλλοντικές επιδόσεις και μεγαλύτερη άνεση, επιτρέποντας έτσι μια πιο αθόρυβη και ομαλή οδήγηση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες.
Το όνομα «Hayabusa»-που σημαίνει «Πετρίτης» στα ιαπωνικά – επιλέχθηκε μέσα από μια δημόσια πρόσκληση υποβολής προτάσεων. Λαμβάνοντας υπόψη την ταχύτητα με την οποία η αμαξοστοιχία ταξιδεύει μεταξύ Τόκιο και Αομόρι/ Σεντάι, υποδηλώνει την εικόνα του ενός γερακιού το οποίο ορμάει με τεράστια ταχύτητα στο θήραμά του.
Από τα παλιά χρόνια, τα τρένα εξπρές της Ιαπωνίας έπαιρναν το όνομά τους από είδη πτηνών ή από πολιτιστικά σύμβολα της χώρας (όπως τα άνθη της κερασιάς ή το βουνό Φούτζι).
Ακόμα και σήμερα, πολλά σούπερ εξπρές (Shinkansen) ιαπωνικά τρένα φέρουν το όνομα ενός είδους πουλιού, με το Hayabusa να οδηγεί το «κοπάδι».
kontranews.gr