Το Talgo Vittal-One θα περάσει στην πρώτη φάση των δοκιμών το 2021.
Ο Ισπανός κατασκευαστής αμαξοστοιχιών Talgo ανακοίνωσε ότι τα τρένα υδρογόνου θα είναι έτοιμα έως το 2023, τα οποία τελικά θα αντικαταστήσουν τις ατμομηχανές ντίζελ.
Η εταιρεία δήλωσε ότι τα νέα τρένα υδρογόνου Talgo Vittal-One θα εισέλθουν στην πρώτη φάση των δοκιμών το επόμενο έτος.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Talgo José María Oriol είπε: «Το πράσινο υδρογόνο δεν είναι πλέον το μέλλον, είναι πραγματικότητα. Η εκκίνηση των αμαξοστοιχιών υδρογόνου, όπως αυτή που αναπτύσσει το Talgo, θα βελτιώσει την κινητικότητα στη χώρα μας παράλληλα με το περιβάλλον, καθώς θα καταστήσει δυνατή την αξιοποίηση των μη ηλεκτροκίνητων ισπανικών γραμμών μειώνοντας παράλληλα το αποτύπωμα άνθρακα. "
Μετά την ολοκλήρωση της φάσης δοκιμής, η τεχνολογία υδρογόνου θα αναπτυχθεί στη νέα αμαξοστοιχία σε μια δεύτερη φάση κατασκευής, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί μεταξύ 2021 και 2023.
Η Talgo εξήγησε ότι το νέο της σύστημα θα τροφοδοτείται από μπαταρίες υδρογόνου και θα παρέχει ενέργεια στους ηλεκτρικούς κινητήρες του τρένου.
Το υδρογόνο παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η οποία αποθηκεύεται και αργότερα χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία προηγμένων συστημάτων πρόωσης που βασίζονται σε κυψέλες καυσίμου, όπως αυτό που σχεδιάστηκε από την Talgo.
Ο κατασκευαστής πρόσθεσε επίσης ότι η νέα τεχνολογία έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε όλους τους τύπους τρένων και ειδικά για την πλατφόρμα Vittal για Cercanías και Media Distancia, με την οποία η εταιρεία συμμετέχει σε διάφορες διαδικασίες υποβολής προσφορών στην Ισπανία, καθώς και σε άλλες χώρες.
Λεπτομέρειες σχετικά με το νέο τρένο αποκαλύφθηκαν από την Talgo σε μια εκδήλωση με τίτλο «Ανανεώσιμο υδρογόνο: μια ευκαιρία για την Ισπανία».
.railway-technology.com/news/talgo-plans-to-roll-out-hydrogen-train-by-2023/
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης