Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Υπογειοποίηση γραμμών: Ενημέρωση από την «Αναγέννηση» για την εξέλιξη του έργου.

Απάντηση σε βασικά ερωτήματα που έχουμε όλοι μας σχετικά με την εξέλιξη του έργου της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών στα Σεπόλια, δίνει δελτίο τύπου του συλλόγου «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ», αντιπροσωπεία της οποίας πραγματοποίησε πριν λίγες ημέρες συνάντηση με τον υπεύθυνο του έργου.

Ακολουθεί ολόκληρο το δελτίο τύπου της «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ».

Ο Εκπολιτιστικός Εξωραϊστικός Σύλλογος Σεπολίων ενημερώνει τους κατοίκους και τους επαγγελματίες των Σεπολίων για την πορεία των έργων της υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών και τα αποτελέσματα της συνάντησης που είχε αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου με τον υπεύθυνο έργου της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε, κο Τσοτσορό
Πριν από αυτή τη συνάντηση, ο Σύλλογος μας έκανε επανειλημμένες προσπάθειες να συναντηθεί με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., Κο Βίνη, οι οποίες δεν βρήκαν καμία ανταπόκριση.
Ωστόσο, στη συνάντηση αυτή, μας δόθηκε η ευκαιρία να θέσουμε τα ερωτήματα που απασχολούν τους κατοίκους αλλά και τα αιτήματα του Συλλόγου.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:

Ο κος Τσοτσορός μας ενημέρωσε ότι το έργο έχει καθυστερήσει 12 μήνες.

Πλέον, το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου είναι 62 μήνες.

Οι 8 μήνες εκτ του συνόλου της καθυστέρησης οφείλονται στην μη παραχώρηση της δυτικής γραμμής από τον ΟΣΕ για αποξήλωση και οι 4 μήνες στη μεθοδολογία τρόπου κατασκευής. Η Αρχαιολογική Υπηρεσία δεν προκάλεσε επιπλέον καθυστέρηση αλλά συνεχίζει να παρακολουθεί το έργο. Επίσης, μας ενημέρωσε ότι αναμένεται στις αρχές του 2021 ένα καινούργιο μηχάνημα νέας τεχνολογίας χωρίς ηχητική όχληση (επιπλέον τους ενός που ήδη υπάρχει). Επίσης ότι δίνεται ιδιαίτερο βάρος στην επίσπευση της κατασκευής, ειδικά του δυτικού τμήματος, ώστε να παραδοθεί η γραμμή στον ΟΣΕ, προς λειτουργία. Σε ερώτηση για τη (σύμφωνα με δημοσιεύματα) διαφωνία μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. και της κατασκευάστριας εταιρείας ΙΝΤΡΑΚΑΤ, μας δήλωσε ότι δεν υπάρχει…

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΒΑΣΕΩΝ ΠΕΖΩΝ:

Θέσαμε ερωτήματα και επιμείναμε ιδιαίτερα σε αυτό το ζήτημα.

Σχετικά με τις διαβάσεις των πεζών μας ενημέρωσε ότι στην εξέλιξη των έργων θα κατασκευαστούν άλλες δύο ανισόπεδες διαβάσεις επιπλέον αυτής που υπάρχει ήδη στην οδό Ζαχία προς το Σταθμό Λαρίσης, οι οποίες θα έχουν πρόβλεψη για χρήση από Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες (ανελκυστήρες). Όσο για τις ισόπεδες διαβάσεις που έκλεισαν, ο κος Τσοτσορός ανέφερε ότι ήταν, ούτως ή άλλως, παράνομες εντός αστικού ιστού και οι πολίτες τις χρησιμοποιούσαν με δική τους ευθύνη, παρόλα αυτά θα επαναξιολογηθεί η κατάσταση.

φωτογραφία του Vasilis Derventzis
sepolia.net