Η Κίνα έχει αναπτύξει ένα νέο σύστημα τρένων υψηλής ταχύτητας για διασυνοριακές επιχειρήσεις που θα διευκολύνει τη σύνδεση με άλλα έθνη.
Το νέο σύστημα υψηλής ταχύτητας έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί σε διαφορετικούς μετρητές τροχιάς, ένα χαρακτηριστικό που θα επιτρέπει σε αυτά τα τρένα να λειτουργούν σε διεθνή δρομολόγια.
Σύμφωνα με έκθεση Xinhua, το τρένο αναπτύχθηκε από κρατικό κατασκευαστή τροχαίου υλικού CRRC. Το σύστημα είναι επίσης ικανό να λειτουργεί με διαφορετικά συστήματα τροφοδοσίας έλξης και πρότυπα μεταφοράς σιδηροδρόμων.
Συνήθως, όταν οι λειτουργίες αλλάζουν από ένα μετρητή σε άλλο, οι χειριστές καλούνται να αλλάξουν βαγόνια αμαξοστοιχιών ή να αναπτύξουν ένα νέο τρένο, και τα δύο από τα οποία είναι χρονοβόρες διαδικασίες.
Ωστόσο, τα νέα τρένα υψηλής ταχύτητας είναι εξοπλισμένα με φορεία αλλαγής μετρητή κάτω από τις καμπίνες που επιτρέπουν στο όχημα να αλλάζει απρόσκοπτα τη λειτουργία σιδηροτροχιάς του, ενώ περνάει από ένα συγκεκριμένο τμήμα της τροχιάς αλλαγής μετρητή.
Η CRRC έχει ήδη δοκιμάσει τη νέα αμαξοστοιχία στην τροχιά αλλαγής μετρητή που συνδέει ένα κομμάτι 1.435 mm και ένα ευρύτερο σύστημα 1.520 mm.
Αυτά τα οχήματα υψηλής ταχύτητας μπορούν να λειτουργήσουν με μέγιστη ταχύτητα 400km / h και σε θερμοκρασίες μεταξύ -50 ° C και 50 ° C.
Η εισαγωγή του τρένου αναμένεται να δώσει ώθηση στα διεθνή σιδηροδρομικά ταξίδια, καθώς και να υποστηρίξει την Κίνα που προτείνει η Belt and Road Initiative.
Το πρακτορείο ειδήσεων πρόσθεσε ότι συνολικά 7.601 ταξίδια εμπορευματικών τρένων μεταξύ Κίνας και Ευρώπης πραγματοποιήθηκαν τους πρώτους οκτώ μήνες αυτού του έτους.
railway-technology.com/news/china-new-high-speed-train-cross-border-operations
Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης