Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020

Το μετρό της Μόσχας παρουσίασε τον πρώτο νέο συρμό του.

Στις 6 Οκτωβρίου έγινε η παρουσίαση του νέου τρένου του μετρό Μόσχας παρουσία του δημάρχου της ρωσικής πρωτεύουσας κ. Sergei Sobyanin που ήταν ένας από τους πρώτους ανθρώπους που επιβιβάστηκε το νέο τρένο κατά στο εναρκτήριο παρθενικό του ταξίδι. 

Το τρένο αυτό είναι το πρώτο από έναν στόλο 170 τρένων, που αποτελείται από 1300 βαγόνια, τα οποία κατασκευάζονται από τη θυγατρική εταιρεία Transmashholding (TMH) Metrowagonmash (MVM). 

Ο πλήρης στόλος έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί έως το 2023 και θα χρησιμοποιηθεί στη γραμμή 5 / Koltsevaya, στη γραμμή 6 / Kaluzhsko-Rizhskaya και στη γραμμή 11 / Bolshaya Koltsevaya. 

Τα τρένα Moskva-2020 θα αντικαταστήσουν πλήρως τους παλαιότερους στόλους που λειτουργούν στη γραμμή Koltsevaya από το 2021 και στη γραμμή Kaluzhsko-Rizhskaya από το 2023. Στη γραμμή Bolshaya Koltsevaya, τα τρένα θα λειτουργούν μαζί με τους υπάρχοντες στόλους των τρένων Oka και Moskva. 
Τα νέα τρένα διαθέτουν σημαντικές βελτιώσεις στην προσβασιμότητα των επιβατών, με το πλάτος των θυρών να αυξάνεται κατά 15% στα 160 εκατοστά, καθώς και ανοιχτούς διαδρόμους. Οι αμαξοστοιχίες θα διαθέτουν επίσης συρόμενες πόρτες με συστήματα ασφαλείας επιβατών και μεγαλύτερα παράθυρα από τα προηγούμενα μοντέλα και θα είναι περίπου 15% πιο ήσυχα από τους παλαιότερους στόλους του μετρό της Μόσχας. 

Τα τρένα διαθέτουν επίσης βελτιωμένο CCTV, κλιματισμό με ενσωματωμένα συστήματα φιλτραρίσματος υπεριώδους αέρα, πρίζες USB για κάθε κάθισμα, απευθείας συνδέσεις βίντεο και ήχου προς το κεντρικό κέντρο ελέγχου για τη βελτίωση της απόκρισης του προσωπικού σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης και ένα ψηφιακό σύστημα πληροφοριών επιβατών με κονσόλα -προσαρμοσμένες οθόνες δεδομένων και εξωτερικές οθόνες που δείχνουν τους τελικούς προορισμούς του τρένου. Η καμπίνα του οδηγού διαθέτει μια ελάχιστη διεπαφή με κονσόλες οθόνης αφής. 

Η αμαξοστοιχία θα περιλαμβάνει επίσης μια αναβαθμισμένη καμπίνα οδηγού, η οποία θα είναι εξοπλισμένη με κονσόλες οθόνης αφής, με πρόσβαση στα συστήματα ελέγχου και ασφάλειας της αμαξοστοιχίας που είναι ασφαλισμένα μέσω συστήματος μοναδικών καρτών πρόσβασης.


railjournal.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης