Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020

ΗΠΑ: Το νέο Acela της Amtrak ξεκινά δοκιμές ταχύτητας πριν από την κυκλοφορία του 2021.

Το νέο Acela της Amtrak , το οποίο είναι το ταχύτερο τρένο της Αμερικής, υποβάλλεται σε δοκιμές ταχύτητας σε μια εκτεταμένη εγκατάσταση 30.000 στρεμμάτων έξω από το Pueblo του Κολοράντο.

Τον επόμενο χρόνο, η νέα Acela θα αρχίσει να κυλάει στις γραμμες μεταξύ Βοστώνης, Νέας Υόρκης και Ουάσιγκτον, DC με ταχύτητα έως και 160 μίλια την ώρα.

"Θα είναι ένα παιχνίδι αλλαγής για πολλούς ανθρώπους", δήλωσε η αντιπρόεδρος της Amtrak, Caroline Decker, στον ανταποκριτή της CBS News, Kris Van Cleave, ο οποίος πήρε μια αποκλειστική πρώτη ματιά στα τρένα. 

Μέσα στο τρένο Acela επόμενης γενιάς της Amtrak: "Wi-Fi, μπίρες και αξιόπιστα προγράμματα"

Ερωτηθείς γιατί οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν έχουν τόσο γρήγορα τρένα όσο και άλλες χώρες, ο Ντέκερ είπε: «Στην Ευρώπη και στην Ασία, έχετε πολλές υποδομές, πολλούς σωστούς τρόπους που δημιουργήθηκαν ειδικά για αυτούς τους καθορισμένους διαδρόμους υψηλής ταχύτητας. Ο βορειοανατολικός διάδρομος, ο οποίος σε πολλές περιοχές είναι άνω των 100 ετών, δεν σχεδιάστηκε ποτέ για τρένα υψηλής ταχύτητας. "

Τα νέα τρένα θα είναι 10 μίλια την ώρα πιο γρήγορα από τον τρέχοντα 20χρονο στόλο υψηλής ταχύτητας. Η Amtrak ελπίζει να κόψει περίπου 15 λεπτά από ένα ταξίδι μεταξύ DC και Βοστώνης, ενώ μεταφέρει 25% περισσότερους επιβάτες και χρησιμοποιώντας 20% λιγότερη ενέργεια.

Κατά τη διάρκεια του έτους δοκιμών πιστοποίησης στο Κέντρο Τεχνολογίας Μεταφορών στο Κολοράντο, το τρένο είναι βασικά ένα εργαστήριο κυλιόμενων δοκιμών.

«Εξετάζουμε τις αναβαθμίσεις ταχύτητας. Εξετάζουμε τις δοκιμές κλίσης. Εξετάζουμε όλες τις συσκευές ασφαλείας που βρίσκονται στο σετ των τρένων και απλά βεβαιωθούμε ότι όλα λειτουργούν όπως θα έπρεπε», δήλωσε ο Dave Mauger, αντιπρόεδρος. λειτουργιών στο κέντρο.

Κατασκευασμένο από την Alstom στο Hornell της Νέας Υόρκης, το νέο Acela αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας εκσυγχρονισμού 2,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων που συνεχίζεται παρά την πανδημία και την απόφαση της Amtrak να αποχωρήσει ή να απολύσει περισσότερους από 2.000 υπαλλήλους.

«Πρέπει να κοιτάξουμε το μέλλον», είπε ο Ντέκερ, εξηγώντας γιατί η εταιρεία προχωρά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. "Το χρωστάμε στις γενιές των Αμερικανών που είναι εδώ 10 χρόνια, 20 χρόνια από τώρα, όταν αναμφίβολα τα ταξίδια με τρένο θα είναι τεράστιο ρόλο όσον αφορά την κινητικότητα για τη χώρα μας."

Ακόμα και όταν το νέο Acela τρέχει στις δοκιμαστικές πίστες με ταχύτητα έως και 165 μίλια / ώρα, ο κοροναϊός αναγκάζει ορισμένους επανασχεδιασμούς στο εσωτερικό του τρένου.

"Βελτιώνουμε μέρος του σχεδιασμού, κοιτάζοντας τον κλιματισμό, τη ροή αέρα", δήλωσε ο Didier Cuadrado, διευθυντής του έργου Alstom Acela.

Ο Cuadrado είπε ότι υπάρχει "κάποια δραστηριότητα σχεδιασμού σε εξέλιξη" για να αλλάξει το φιλτράρισμα και η ροή αέρα στο τρένο.

"Είναι ροές αέρα, είναι ανέπαφη, εγκαθιστά σταθμούς απολύμανσης. Είναι όλα αυτά τα πράγματα", είπε.

Το τρένο πληροί ισχυρότερα πρότυπα ικανότητας σύγκρουσης, ενώ υπόσχεται μια ομαλότερη διαδρομή.

Στο εσωτερικό, διαθέτει βελτιωμένο Wi-Fi και μια σειρά από ανέπαφες λειτουργίες, όπως ένα αυτοεξυπηρετούμενο καφενείο και ένα ειδικό σύστημα τουαλέτας.

cbsnews.com
/news/amtrak-acela-speed-testing-rollout/?ftag=CNM-00-10aab7e&linkId=101647217

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης