Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020

Θαυμαστές τυλίγουν ολόκληρο τρένο της Νότιας Κορέας με διαφήμιση για να γιορτάσουν τα γενέθλια του μέλους του μουσικού συγκροτήματος BTS.


Η εικόνα του JungKook έχει τυλίξει  ένα τρένο υψηλής ταχύτητας στη Νότια Κορέα ως δώρο γενεθλίων για το μέλος του BTS. 

Το μέλος του BTS Jungkook έλαβε ξεχωριστεί τιμή την Τρίτη με τις εικόνες του να κοσμούν ένα τραίνο express της Νότιας Κορέας μήκους 388 μέτρων ως ένα πλούσιο δώρο γενεθλίων από τους Κινέζους οπαδούς του.

Φωτογραφίες του Jungkook και φράσεις όπως το Happy Birthday και άλλα μηνύματα για το 23χρονο μέλος έχουν τυλίξει ολόκληρο το επιβατικό τρένο 20 βαγονιών που τρέχει από τη Σεούλ προς το Μπουσάν, ανέφερε ο Pulse, επικαλούμενος τις πληροφορίες από την Korea Train Express (KTX), χειριστή του το τρένο υψηλής ταχύτητας της χώρας.

Είναι η πρώτη φορά που η KTX επέτρεψε μια  διαφήμιση από τότε που ένας τοπικός πάροχος κινητής τηλεφωνίας πραγματοποίησε μια τέτοια διαφήμιση το 2004.

Η KTX είπε ότι η θυγατρική της Korail Retail έλαβε ένα αίτημα από το κινεζικό fan club της BTS τον περασμένο μήνα για να κυκλοφορήσει η διαφήμιση εγκαίρως για τα γενέθλια του Jungkook την 1η Σεπτεμβρίου. Η διαφήμιση, η οποία θα διαρκέσει έως τις 4 Οκτωβρίου, λέγεται ότι κόστισε περίπου 80 εκατομμύρια won ( 2 εκατομμύρια μπατ), το οποίο περιλαμβάνει έξοδα εγκατάστασης και αφαίρεσης.

Την ημέρα των γενεθλίων του Jungkook την Τρίτη, το επταμελές boyband έκανε πρωτοσέλιδα με το να γίνει ο πρώτος καλλιτέχνης της Νότιας Κορέας που έφτασε στο κορυφαίο single single του Billboard με το τελευταίο τους single Dynamite .

Η KTX δήλωσε ότι αποφάσισε να προβάλει τη διαφήμιση για να αυξήσει το παγκόσμιο μέγεθος του K-pop και να δημιουργήσει νέες πηγές εσόδων. Ως κρατική εταιρεία, έχει δεσμεύσει κυρίως τέτοιες διαφημίσεις περιτυλίγματος για διεθνή φεστιβάλ που διοργανώνονται στην Κορέα ή τουριστικούς χώρους επαρχιακών περιοχών.

Ένα τρένο υψηλής ταχύτητας με το μήνυμα για να γιορτάσει τα γενέθλια του Jungkook εμφανίζεται στο σταθμό της Σεούλ. (Korail μέσω Pulse photo)

Ένας αξιωματούχος του Κοράιλ είπε ότι η διαφήμιση θα βοηθήσει επίσης στην κάλυψη των χαμένων πωλήσεων από την τρέχουσα πανδημία. Η επισκεψιμότητα έως το Μάιο μειώθηκε 40-50% από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους μετά το ξέσπασμα, αλλά ανέκαμψε στο 60% τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, καθώς ο αριθμός των ιών μειώθηκε και οι άνθρωποι άρχισαν να πηγαίνουν σε καλοκαιρινές διακοπές. Αλλά αυτό έχει πλέον πέσει στο 30% με την τελευταία αναζωπύρωση.

Σε μια άλλη γιορτή γενεθλίων για το νεότερο μέλος του BTS, οι Κινέζοι οπαδοί φιλοξένησαν μια διαδικτυακή εκδήλωση πυροτεχνημάτων στη νότια λιμενική πόλη Busan της Νότιας Κορέας, την πατρίδα του Jungkook.


bangkokpost.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης