Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2020

Η Ρωσία θα ανακατασκευάσει τη σιδηροδρομική γραμμή της Σερβίας στο Μαυροβούνιο.

Οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι θα ανακατασκευάσουν και θα εκσυγχρονίσουν τη σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει τη Σερβία και το Μαυροβούνιο. Αφορά τη σιδηροδρομική γραμμή Valjevo-Vrbnica, μια σιδηροδρομική γραμμή μήκους 210 χιλιομέτρων που συνδέει το κέντρο της Σερβίας με τα σύνορα με το Μαυροβούνιο. Αυτό είναι μέρος της γραμμής Βελιγραδίου-Μπαρ. Η κατασκευή θα ξεκινήσει  από το 2022.

Η συμφωνία υπογράφηκε στο Βελιγράδι στις 21 Σεπτεμβρίου από την RZD International LLC και τη Serbian Railways JSC. Πρόκειται για μια συμπληρωματική συμφωνία της σύμβασης που υπογράφηκε τον Ιανουάριο του 2019, όταν τα μέρη συμφώνησαν για τον εκσυγχρονισμό του τμήματος Valjevo - Vrbnica, μιας σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 210 χιλιομέτρων. Το έργο χρηματοδοτείται για 57,5 ​​εκατομμύρια suros από τον εθνικό σερβικό προϋπολογισμό και για 172,5 εκατομμύρια ευρώ μέσω ενός ρωσικού δανείου που υποστηρίζεται από τη Russian Railways.

Το κείμενο συνεχίζεται κάτω από την εικόνα
Σιδηροδρομική γραμμή Βελιγραδίου-Μπαρ
Σερβία

Η σιδηροδρομική γραμμή Βελιγραδίου-Μπαρ είναι ένα ζωτικής σημασίας έργο που συνδέει τη Σερβία που είναι κλειδωμένη με το πιο σημαντικό λιμάνι του Μαυροβουνίου στην Αδριατική Θάλασσα, το λιμάνι του Μπαρ. Είναι μια υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή, η οποία θα εκσυγχρονιστεί τώρα για να αυξήσει την ικανότητά της. Θα πρέπει επίσης να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο κέντρο ελέγχου της κυκλοφορίας.

Εκτός από τη σιδηροδρομική γραμμή Βελιγραδίου-Μπαρ, η σιδηροδρομική γραμμή προς το Μαυροβούνιο παρέχει στη Σερβία σύνδεση με το δίκτυο του Μαυροβουνίου, συμπεριλαμβανομένων των άλλων λιμένων της Αδριατικής. Αυτό θα συμβάλει στην κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη της Σερβίας, τόσο όσον αφορά την αύξηση του κύκλου εργασιών φορτίου όσο και την αύξηση της προσβασιμότητας των μεταφορών για τον πληθυσμό. Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η σερβική κυβέρνηση επενδύει σε μεγάλο βαθμό σε αυτόν τον διάδρομο μεταφορών.

Ρωσία στη Σερβία

Δεν είναι λιγότερο έκπληξη η συμμετοχή των ρωσικών σιδηροδρόμων στη Σερβία. Η ρωσική σιδηροδρομική εταιρεία εκσυγχρονίζει και κατασκευάζει σιδηροδρόμους στη Σερβία από το 2014. «Μαζί με τους Σέρβους εταίρους μας, αναλαμβάνουμε τα πιο περίπλοκα και υπεύθυνα έργα για την αναβίωση των σιδηροδρομικών υποδομών της χώρας. Αυτή η διαδικασία είναι εντατική και κερδίζει δυναμική κάθε χρόνο », σημείωσε ο πρώτος αναπληρωτής γενικός διευθυντής των ρωσικών σιδηροδρόμων Σεργκέι Παύλοφ.

Στο τμήμα Stara Pazova-Novi Sad της γραμμής Βελιγραδίου-Βουδαπέστης, η Russian Railways ανακατασκευάζει τον σιδηρόδρομο με ταχύτητα έως 200 km / h και κατασκευάζει μια οδογέφυρα στην πεδιάδα του ποταμού Δούναβη και τη σήραγγα Cortanovci.

Οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι ολοκλήρωσαν ήδη την ανακατασκευή των γραμμών Βελιγραδίου-Pan Resevo και Resnik-Valjevo, σιδηροδρομικών τμημάτων του διεθνούς διαδρόμου μεταφορών X και σιδηροδρομικής γραμμής στη γέφυρα πάνω από τον ποταμό Δούναβη. Επίσης, παραδόθηκαν στη Σερβία 27 αμαξοστοιχίες δύο αυτοκινήτων ντίζελ ρωσικής παραγωγής.

railfreight.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης