Σε ποια φάση βρίσκεται το έργο και τι περιμένουμε στη συνέχεια
Βήμα-βήμα προχωρά το πλάνο για την περαιτέρω επέκταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το Αίγιο μέχρι την Πάτρα. Μετά την καλοκαιρινή παράδοση σε λειτουργία του νέου τμήματος από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο, ο προγραμματισμός της ΕΡΓΟΣΕ είναι η σύνδεση της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της χώρας και πάλι με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.
Για να γίνει αυτό εφικτό θα χρειαστεί να ολοκληρωθούν έργα που τρέχουν εδώ και αρκετά χρόνια και να ξεκινήσει η υλοποίηση σε δύο ακόμα τα οποία θα οριστικοποιήσουν την επαναφορά του υπεραστικού τρένου στην Πάτρα.
Αυτή την εποχή, είναι σε εξέλιξη δύο εργολαβίες από την περιοχή του Αιγίου (Ροδοδάφνη) μέχρι το Ρίο. Τα δύο αυτά έργα αφορούν την κατασκευή της υποδομής της νέας διπλής γραμμής.
Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο έργο εξελίσσεται στο υποτμήμα Αίγιο-Ψαθόπυργος και περιλαμβάνει και τη μεγάλη σιδηροδρομική σήραγγα της Παναγοπούλας μήκους 4,5χλμ.
Την εργολαβία αυτή έχει αναλάβει η κοινοπραξία ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΑΚΤΩΡ-ΑΒΑΞ και σύμφωνα με το τελευταίο επικαιροποιημένο χρονοδιάγραμμα η ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται για τις 20 Μαϊου 2021.
thebest.gr