Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020

Η «ΕΜΜΟΝΗ» ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ.

Ο Σερραίος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής από την πρώτη ημέρα που ανέλαβε τα καθήκοντά του επαναλαμβάνει σε κάθε ευκαιρία τον καθοριστικό ρόλο που θα διαδραματίσει στην αναπτυξιακή πορεία της χώρας η δημιουργία σύγχρονων μεταφορικών δικτύων, σε συνδυασμό, φυσικά, με εμβληματικά έργα υποδομών.

Τα έργα αυτά βρίσκονται πολύ ψηλά στην ατζέντα του υπουργού και αποτελούν θα μπορούσαμε να πούμε ένα προσωπικό στοίχημα για τον Σερραίο πολιτικό. Αν και «πρωτάρης» σε υπουργείο, φαίνεται να έχει διυλίσει την πλούσια ιστορία του πολιτικού του DNA και να κινείται με τη γνωστή αποφασιστικότητα, μεθοδικότητα και εργατικότητα της Καραμανλικής «σχολής»!

Ο Κώστας Καραμανλής έχει αντιληφθεί ότι ο νομός Σερρών διαθέτει τα εχέγγυα και τις δυνατότητες για να αναδειχθεί σε σημαντικό περιφερειακό αναπτυξιακό πόλο. Μέσα από συγκεκριμένες πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών η Περιφερειακή Ενότητα Σερρών φαίνεται να αναβαθμίζεται.

Στο αναθεωρημένο Γενικό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης η περιοχή των Σερρών ανάγεται σε «Δευτερεύοντας Πόλος» εθνικής εμβέλειας, ενώ μέχρι σήμερα εκτιμάται ότι λειτουργούσε στο επίπεδο «Λοιποί Πόλοι».

Η αναβίωση της σιδηροδρομικής γραμμής Λιμένας Αμφίπολης-Νέα Ζίχνη, μήκους 26χλμ, τη μελέτη της οποίας δρομολόγησε η ΕΡΓΟΣΕ, δημιουργεί νέα δεδομένα για την περιοχή των Σερρών. Σε συνδυασμό με τη νέα γραμμή Θεσσαλονίκης – Αμφιπόλεως – Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης («Ανατολική Σιδηροδρομική Εγνατία») προκύπτουν πολλαπλά οφέλη.

Η επανεκκίνηση του πρωτογενή τομέα μέσα από την κατασκευή σύγχρονων αρδευτικών δικτύων, που δρομολογήθηκαν από τον Κώστα Καραμανλή, συμβάλλουν καθοριστικά στη δημιουργία προϋποθέσεων ανάπτυξης για την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών.

Το σίγουρο είναι πως ο Σερραίος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών έχει πλάνο για το Νομό Σερρών και εργάζεται πυρετωδώς για την υλοποίησή του.

Όλοι, βέβαια, κρίνονται εκ του αποτελέσματος αλλά οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι ο κ. Καραμανλής ανέλαβε τα ηνία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών πολύ καλά «διαβασμένος», γνωρίζοντας εκ προοιμίου τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει.

eproodos.gr