Με σημερινή (χθεσινή)επιστολή του (4/9) ο Πρόεδρος του ΕΒΕΣ Χρήστος Μέγκλας ζητά από τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών Κώστα Καραμανλή την αναβάθμιση της Σιδηροδρομικής σύνδεσης και τη σύνδεση του νομού μας με την Σιδηροδρομική Εγνατία.
Όμως ήδη ο Υπουργός πριν ένα μήνα απαντώντας γραπτά, σε ερώτηση του επικεφαλής της Ελληνικής Λύσης Κυριάκου Βελόπουλου , είπε πως στις προθέσεις του Υπουργείου είναι η αναβάθμιση της Σιδηροδρομικής γραμμής και η διασύνδεση της με την Σιδηροδρομική Εγνατία.
Μάλιστα το θέμα το είχαμε ήδη προβάλει πριν 15 ημέρες από τον ιστοτόπο μας, ενώ ήταν και πρωτοσέλιδο στην έντυπη έκδοση «σερραϊκή Εβδομάδα»
Να υποθέσουμε πως ο Πρόεδρος του ΕΒΕΣ δεν ήταν σωστά ενημερωμένος επί του θέματος;
Κατά τ’άλλα στην επιστολή του αναφέρει:
Αρ Πρωτ. 1727
Σέρρες, 04/09/2020
ΠΡΟΣ: Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, κο Κώστα Καραμανλή
ΘΕΜΑ: ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ & ΣΥΝΔΕΣΗ Ν. ΣΕΡΡΩΝ ΜΕ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΕΓΝΑΤΙΑ
Αξιότιμε Υπουργέ,
Σε συνέχεια των υπ’ αριθμ. 1309/04.03.2016 και 1260/10.04.2018 προς τον τότε Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών, επανερχόμαστε στο θέμα της αναβάθμισης του υφιστάμενου Σιδηροδρομικού Δικτύου και της διασύνδεσης του Νομού μας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία.
Θεωρούμε ότι είναι αναγκαία η συντήρηση – βελτίωση συντήρηση γραμμών, ηλεκτροσήμανση και ηλεκτροκίνηση στην παλιά γραμμή «Στρυμόνας – Δράμα – Αλεξανδρούπολη», έργο το οποίο έχει σχετικά μικρό κόστος και εξασφαλίζει χαμηλά μεταφορικά κόστη για τους πολίτες και τους επαγγελματίες.
Επιπλέον, δεδομένου του αποκλεισμού της πόλης των Σερρών από την πρόσβαση στη Σιδηροδρομική Εγνατία, για τον οποίο και έχουμε διαμαρτυρηθεί επανειλημμένως, ως βέλτιστη λύση για τη σύνδεση του Νομού μας προτείνουμε την ηλεκτροκίνητη σύνδεση του τμήματος «Σέρρες – Θολός – Αμφίπολη» της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής, το οποίο έχει καταργηθεί, με τη νέα γραμμή «Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Ξάνθη» της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Η σύνδεση αυτή θα εξασφαλίσει:
Καλύτερη και ταχύτερη μεταφορά επιβατών, εργαζομένων και εμπορευμάτων. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι ο χρόνος που απαιτείται τώρα για την κάλυψη της απόστασης Σέρρες – Θεσσαλονίκη με τρένο ανέρχεται σε περισσότερο από δύο ώρες, ενώ με τη νέα σύνδεση «Θεσσαλονίκη – Αμφίπολη – Σέρρες» θα μειωθεί στη μιάμιση ώρα.
Διασύνδεση Βουλγαρίας μέσω Σερρών με τη νέα Σιδηροδρομική Εγνατία έως την Αλεξανδρούπολη
Άμεση πρόσβαση στην Αμφίπολη, προορισμό με ιδιαίτερο αρχαιολογικό και τουριστικό ενδιαφέρον.
Κύριε Υπουργέ,
Είμαστε σίγουροι ότι αντιλαμβάνεστε ότι είναι ιδιαίτερα συμφέρον για το Νομό Σερρών να υπάρξει σύνδεσή του με τη Σιδηροδρομική Εγνατία, καθώς θα ανοίξει ορίζοντες εξωστρέφειας και ανάπτυξης για το επαγγελματικό και επιχειρηματικό του γίγνεσθαι.
Με εκτίμηση,
Χρήστος Μέγκλας
Πρόεδρος Επιμελητηρίου Σερρών
anexartitos.gr