Τρίτη 18 Αυγούστου 2020

Clemens Först, εκπρόσωπος του Δ. Σ. Rail Cargo Austrias: «Πρέπει να επενδύσουμε στη μελλοντική βιωσιμότητα των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών».


Στο πλαίσιο της σειράς «Το μέλλον των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών» της Global Railway Review , ο Δρ Clemens Först, εκπρόσωπος του Διοικητικού Συμβουλίου Rail Cargo Austria AG, συζητά πώς ο τομέας μπορεί να αυξήσει το μερίδιο των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών στην Ευρώπη και πώς μπορούν οι επενδύσεις στην τεχνολογία βοηθά στην επίτευξη αυτού του στόχου.

Τι περισσότερο μπορούν να κάνουν οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές στη συμβολή της στον άνθρακα της βιομηχανίας;

Στόχος μας είναι να μεταφέρουμε περισσότερο φορτίο στις ράγες. Για τα επόμενα 10+ χρόνια, ο σιδηρόδρομος θα είναι ο μόνος τρόπος για να συνδυάσουμε τους κλιματικούς στόχους με την οικονομική ανάπτυξη και, επομένως, με την ανάπτυξη του τομέα των μεταφορών. Στην Αυστρία, είμαστε σήμερα μία από τις χώρες αναφοράς ως προς το μερίδιο των τρόπων. Ωστόσο, οι εμπορευματικές μεταφορές είναι κατά κύριο λόγο μια διεθνής επιχείρηση, και γι 'αυτό δεσμευόμαστε να αυξήσουμε τον διαχωρισμό των τρόπων στην Ευρώπη ώστε να ταιριάζει τουλάχιστον με το αυστριακό επίπεδο περίπου 30%. Για να συμβεί αυτό, πρέπει να πληρούνται τρεις βασικές προϋποθέσεις:

-Πρώτα απ 'όλα, ως σιδηροδρομικός τομέας, πρέπει να κάνουμε την εργασία μας και να προσφέρουμε ανώτερες υπηρεσίες σιδηροδρομικής εφοδιαστικής που είναι εύκολα προσβάσιμες. Έχουν γίνει πολλά τα τελευταία χρόνια, αλλά γνωρίζουμε ότι υπάρχει ακόμη αρκετός χώρος για βελτίωση. Εμείς, ο Όμιλος Rail Cargo , ετοιμάζουμε την εταιρεία να αναλάβει το μέλλον - για παράδειγμα, με τις πρωτοποριακές πρωτοβουλίες ψηφιοποίησης και εξοπλίζοντας το στόλο των εμπορευματικών βαγονιών με τη σύγχρονη τεχνολογία αισθητήρων

-Χρειαζόμαστε μια ομοιόμορφη, υψηλής απόδοσης σιδηροδρομική υποδομή σε ολόκληρη την Ευρώπη που έχει αρκετές δυνατότητες για σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές - αυτό σημαίνει ομοιόμορφα ηλεκτρικά δίκτυα, συστήματα ελέγχου αμαξοστοιχιών και καμία περιφερειακή διάκριση στους κανονισμούς

-Χρειαζόμαστε ισότιμους όρους ανταγωνισμού - αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε διαφάνεια κόστους μεταξύ σιδηροδρόμων και οδών, η οποία περιλαμβάνει αυτό που είναι γνωστό ως εξωτερικό κόστος όπως εκπομπές CO 2 , οδική ασφάλεια και κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Μόνο όταν πληρούνται και οι τρεις αυτές προϋποθέσεις, μπορεί να αυξηθεί το μερίδιο των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών και να μειωθούν οι εκπομπές CO 2 .

Σε ποιο βαθμό πιστεύετε ότι η βιομηχανία σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών πρέπει να κάνει κβαντικά άλματα στην τεχνολογία για τη βελτίωση των δραστηριοτήτων;

Η Ευρώπη πρέπει να επενδύσει σε τρεις τεχνολογίες που θα διευκολύνουν τη σταδιακή αλλαγή στη μετατόπιση των τρόπων:

Στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19, σχεδιάσαμε ένα πρόγραμμα που θα εξετάσει τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο σιδηροδρομικός τομέας και τις ευκαιρίες για τη βιομηχανία μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα.

Ψηφιακή αυτόματη σύζευξη για ενίσχυση της παραγωγικότητας, ειδικά για φορτία με ένα βαγόνι

Διαχείριση ψηφιακής υποδομής για τη δημιουργία της απαιτούμενης χωρητικότητας και για γρήγορη, διεθνή παραγγελία σιδηροδρομικών διαδρομών

Μια ψηφιακή πλατφόρμα για όλα τα δεδομένα σχετικά με τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.

Στο πλαίσιο του συνασπισμού σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών, ο ευρωπαϊκός τομέας σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών προτείνει επί του παρόντος αυτές τις τρεις τεχνολογίες για την ευρωπαϊκή πράσινη συμφωνία.

Σε τι πρέπει να επικεντρωθεί η βιομηχανία σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών προκειμένου να διεκδικήσει περισσότερη αλυσίδα εφοδιασμού και να γίνει πιο ανταγωνιστική;

Ο αντίκτυπος της πτώσης του όγκου των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών που προκλήθηκε από την κρίση του coronaviris ξεπερνά ήδη αυτή της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Η ευρωπαϊκή βιομηχανία σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών δεν ανέκαμψε ποτέ πλήρως από τις απώλειες που ακολούθησαν · οι σιδηροδρομικές μεταφορές ήταν ουσιαστικά στάσιμες τα τελευταία 15 χρόνια (πολύ πριν από την πανδημία). Αν θέλουμε να κερδίσουμε μια ευκαιρία ενάντια στα φορτηγά, πρέπει να επενδύσουμε στη μελλοντική βιωσιμότητα των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών, ειδικά στους τομείς της ψηφιοποίησης και της καινοτομίας, καθώς και στην εκπαίδευση των οδηγών των τρένων μας και στην απόκτηση σύγχρονων μηχανών πολλαπλών συστημάτων.

Τι πιστεύετε ότι θα είναι οι μόνιμες επιπτώσεις της κρίσης COVID-19 στη σιδηροδρομική βιομηχανία εμπορευματικών μεταφορών

Επί του παρόντος, ο κίνδυνος να αποδυναμώσει σημαντικά τον κλάδο είναι πραγματικός και γνωρίζουμε ότι πολλοί από τους συμμετέχοντες μπορεί να μην επιβιώσουν από τη μείωση του όγκου και των εσόδων. Είναι επιτακτική ανάγκη να αποφευχθεί αυτό το σενάριο πολιτικής μεταφορών, καθώς ο σιδηρόδρομος έχει ήδη αποδείξει τη συστηματική του σημασία κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσης και πρόκειται να είναι ο μόνος φιλικός προς το κλίμα τρόπος χερσαίων μεταφορών για τα επόμενα 10+ χρόνια. Απαιτούνται επειγόντως αποφασιστικά μέτρα σε ευρωπαϊκό και εθνικό επίπεδο!

Σε ποια βασικά θέματα και τάσεις θα είναι σημαντικό για το Rail Cargo Austria να επικεντρωθεί για να βοηθήσει στην υποστήριξη του μέλλοντος του σιδηροδρομικού εμπορευματικού τομέα;

Αναμένουμε ακράδαντα ότι η κινητικότητα και οι εμπορευματικές μεταφορές θα επανέλθουν πάλι μόλις εμφανιστούμε από την κρίση του ιού coronavirus. Μόνο όταν η βιομηχανία μεταφορών γίνει πιο υγιεινή και πιο φιλική προς το κλίμα θα απολαύσουμε καλύτερη ποιότητα αέρα, λιγότερη ηχορύπανση, λιγότερες μποτιλιαρίδες και, ταυτόχρονα, πολύ μεγαλύτερη κινητικότητα από ό, τι έχουμε σήμερα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη των ευρωπαϊκών περιβαλλοντικών και κλιματικών στόχων.

Βλέπουμε τους εαυτούς μας ως την εφοδιαστική ραχοκοκαλιά της αυστριακής οικονομίας. Καταφέραμε να εκπληρώσουμε τη μεγάλη μας ευθύνη ως εταιρεία μεταφορών διατηρώντας τις υπηρεσίες δικτύου μας σε λειτουργία και παρά τις τεράστιες απώλειες στα έσοδα από πωλήσεις. Ελπίζουμε ότι σύντομα θα διατεθούν περισσότερες κρατικές ευκαιρίες χρηματοδότησης για τις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.


globalrailwayreview.com

Επιμέλεια: Χρήστος Γιαννακίδης