Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

Λόγω παραπόνων, η ανάκληση αδειών στα μέσα μεταφοράς.

Τα παράπονα των πολιτών ήταν αυτά που οδήγησαν το κυβερνητικό επιτελείο στην απόφαση για ανάκληση αδειών των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες προκειμένου να ενισχυθεί το συγκοινωνιακό τους έργο. 

Ειδικότερα, ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής χαρακτήρισε, σε δηλώσεις του, δικαιολογημένα και λογικά τα παράπονα αρκετών πολιτών το προηγούμενο διάστημα, ενώ παραδέχθηκε ότι δεν έγινε ορθός υπολογισμός από το υπ. Υποδομών και τις διοικήσεις των Οργανισμών ως προς τις άδειες των εργαζομένων στις συγκοινωνίες.


Παράλληλα, διαπιστώθηκε ότι περισσότεροι πολίτες παρέμειναν στην Αθήνα σε σχέση με προηγούμενα καλοκαίρια. Ωστόσο, ο ίδιος εξήγησε ότι οι άδειες ήταν πολύ λιγότερες από πέρυσι, λόγω του κορωνοϊού όμως παρέμειναν πολλοί πολίτες στην πρωτεύουσα. Και εξήγησε ότι για αυτό ελήφθη την περασμένη Παρασκευή η –όχι εύκολη, όπως επισήμανε– απόφαση για ανάκληση αδειών. Υπενθύμισε ότι οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ και ειδικά το προσωπικό πεδίου, καθ’ όλη τη διάρκεια του lockdown δεν πήραν ούτε μία ημέρα άδεια, ενώ επισήμανε ότι είναι περιορισμένος ο αριθμός των οδηγών σε συρμούς και λεωφορεία, και ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε επαφή με τα υπ. Εσωτερικών και Οικονομικών για να γίνουν προσλήψεις οδηγών, εκεί όπου χρειάζεται και αφού γίνει μία σοβαρή αναδιάρθρωση των εταιρειών, διότι όπως σημείωσε δεν μπορούν να γίνονται προσλήψεις χωρίς μέτρο. «Το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι σε συνεργασία με το υπ. Εσωτερικών και το υπ. Οικονομικών θα βρούμε λύση σε αυτό το πρόβλημα με προσλήψεις όπου υπάρχουν κενά».

Από την πλευρά τους οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι το πρόβλημα των αραιών δρομολογίων μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και αποκατάσταση των ελλείψεων του τροχαίου υλικού.

Ο κ. Καραμανλής επισκέφθηκε χθες το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας του μετρό και διαπίστωσε βελτιωμένη εικόνα σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα μετά την ανάκληση αδειών και την αναπροσαρμογή δρομολογίων. Ο κ. Καραμανλής ανέφερε, επίσης, ότι στις γραμμές 2 και 3 του μετρό έχει γίνει ειδικός προγραμματισμός, ώστε στις ώρες αιχμής οι χρονοαποστάσεις να μην ξεπερνούν τα έξι με επτά λεπτά, ενώ στη γραμμή 1 οι χρονοαποστάσεις δεν ξεπερνούν τα οκτώ λεπτά. Σημείωσε ότι αυτές οι χρονοαποστάσεις παρακολουθούνται σε καθημερινό επίπεδο και όπου χρειαστεί θα γίνονται αλλαγές δρομολογίων και θα μπαίνουν εμβόλιμοι συρμοί.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΣΙΜΗ
kathimerini.gr